Een jaar valt dan wel weer meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Dat is ook wel weer zo, die inschrijftermijnen zijn vreselijk
Je kan het nog steedsquote:
nou het is een beetje ingewikkeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, maar wonen jullie ook in hetzelfde huis of zijn jullie alleen 's nachts en 's avonds bij elkaar
[..]
Dat is ook wel weer zo, die inschrijftermijnen zijn vreselijk
Nou ik heb genoeg wachttijd opgebouwd om zelf aan iets te komen nu... maar met z'n 2-en moet je gewoon een jaar ingeschreven staan als selectiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Een jaar valt dan wel weer meeHier werken ze tegenwoordig ook met loting, dus kun je mazzel hebben
[..]
Je kan het nog steeds![]()
das waarquote:
Dat valt weer meequote:
Ahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Californium het volgende:
Nou ik heb genoeg wachttijd opgebouwd om zelf aan iets te komen nu... maar met z'n 2-en moet je gewoon een jaar ingeschreven staan als selectie
Ik probeer het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:51 schreef Californium het volgende:
das waar![]()
maar ik ga ophouden met soggen en maar eens leren![]()
quote:
kan je dan geen huisje nemen en dan zeggen dat hij bij je komt wonen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg wachttijd opgebouwd om zelf aan iets te komen nu... maar met z'n 2-en moet je gewoon een jaar ingeschreven staan als selectie
Ongesteld?quote:
Is een studentenwoonhuis stichting. Je hebt appartementen voor 1 persoon en voor 2 personen. Die voor 2 personen moet je dus samen inschrijven, voor 1 persoon mag je niet officieel met z'n 2-en wonen....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je dan geen huisje nemen en dan zeggen dat hij bij je komt wonen?
Stop er een tampon in..quote:
Maar, ging die PM richting MoBlo nou over mij..?quote:
Hopelijk niet met als titel "competentie verslag"?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Klaar! mijn competentie verslag is opgestuurd!
Jij moet je eerst met 75 vrouwen als man bewijzen...!quote:
Zit wat in...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij moet je eerst met 75 vrouwen als man bewijzen...!
Jeuj, nu bier?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Klaar! mijn competentie verslag is opgestuurd!
he bah bierquote:
Keiharde sex natuurlijk!!quote:
dan snap ik hetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Is een studentenwoonhuis stichting. Je hebt appartementen voor 1 persoon en voor 2 personen. Die voor 2 personen moet je dus samen inschrijven, voor 1 persoon mag je niet officieel met z'n 2-en wonen....
Jahik weet het.. En bij een gewone woonhuisstichting moet je minimaal 7 jaar hebben.. already halfway....
'Wat kan ik wel en wat kan ik niet?'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hopelijk niet met als titel "competentie verslag"?
Liever bier dan seks met jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Keiharde sex natuurlijk!!
Bier
sex
Haha als je geluk heb hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah bier
een blueberry fanta misschien vanavond
Pff. Tja, your loss.. Ik weet wel mensen die de andere optie zouden kiezen hoor..quote:
Bierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pff. Tja, your loss.. Ik weet wel mensen die de andere optie zouden kiezen hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai, bijna zou je me van mening laten veranderen.. Maar helaasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pff. Tja, your loss.. Ik weet wel mensen die de andere optie zouden kiezen hoor..
ik snap hem niet?quote:
Tja. okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ai, bijna zou je me van mening laten veranderen.. Maar helaas
quote:
Aboengquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef Bootje84 het volgende:
Zo ff douchen en dan naar mijn dushi gudu
Delluft!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef Bootje84 het volgende:
Zo ff douchen en dan naar mijn dushi gudu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |