http://www.nu.nl/binnenla(...)rouw-van-balkon.htmlquote:LEEUWARDEN - Een 32-jarige man uit Leeuwarden heeft donderdag een vrouw van zijn balkon op de eerste verdieping gegooid.
Hierna gooide hij nog een fiets, een tuinstoel, een mes en een asbak naar haar. De vrouw liep hierbij hoofdletsel op. Dat heeft de politie laten weten.
Volgens de politie had het tweetal vermoedelijk ruzie in de relationele sfeer. ''De vrouw is een vriendin of de ex-vriendin van de man'', zegt een woordvoerder van de politie. De man is door de politie aangehouden wegens zware mishandeling. Hij zit voor nader onderzoek vast.
Dat zou zo maar eens kunnen idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:02 schreef crazy987 het volgende:
...Volgens de politie had het tweetal vermoedelijk ruzie in de relationele sfeer...
dat doe je alleen bij je schoonmoederquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef BasEnAad het volgende:
En niet eens de ijskast er achteraan?
Bij het neerkomen gok ik...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef TNA het volgende:
Waar zou ze precies hoofdletsel van hebben opgelopen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Eelcotje84 het volgende:
En dan vraag je je af....
Waarom dan toch? Is hij wat gek geworden, of heeft die vrouw iets uitgespookt...?
ik gok de asbakquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef TNA het volgende:
die kerel is van de antirooklobby gok ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Eelcotje84 het volgende:
Waarom dan toch? Is hij wat gek geworden, of heeft die vrouw iets uitgespookt...?
Bij dat laatste zou er geen hoofd meer zijn dat letsel zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:10 schreef Dzy het volgende:
Hoofdletsel kan een sneetje in je hoofd tot een fullfrontal shotgunblast zijn.
Toen ze opstond en weer naar binnen wilde, liep ze met haar hoofd tegen de deurpost aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef TNA het volgende:
Het is mij helemaal duidelijk; Vrouw knalt al fietsend in huis de tuinstoel omver, waarbij er een (volle) asbak over het dure tapijt valt. De man gooide vervolgens alles wat er mis is in zijn leven van het balkon.quote:een fiets, een tuinstoel, een mes en een asbak
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
Toen ze opstond en weer naar binnen wilde, liep ze met haar hoofd tegen de deurpost aan.
[..]
Toen ze opstond en weer naar binnen wilde, liep ze met haar hoofd tegen de deurpost aan.
ik gok dat ze de asbak op de tuinstoel had staan, ondertusse was ze bezig met de fiets te repareren met een mes.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Het is mij helemaal duidelijk; Vrouw knalt al fietsend in huis de tuinstoel omver, waarbij er een (volle) asbak over het dure tapijt valt. De man gooide vervolgens alles wat er mis is in zijn leven van het balkon.
Het mes was bot.
Nee, hij had nog een appeltje te schillen met de vrouw. Daar komt dat mes vandaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Het is mij helemaal duidelijk; Vrouw knalt al fietsend in huis de tuinstoel omver, waarbij er een (volle) asbak over het dure tapijt valt. De man gooide vervolgens alles wat er mis is in zijn leven van het balkon.
Het mes was bot.
Je bedoeld dat er een cruciaal bewijsstuk (de appel) ontbreekt?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, hij had nog een appeltje te schillen met de vrouw. Daar komt dat mes vandaan.
Ik zou de gynaecoloog bellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:38 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er een cruciaal bewijsstuk (de appel) ontbreekt?!
SNEL, BEL PETER!!
Je zal hem maar naar je knar toe krijgenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rouw-van-balkon.html
dat zijn geen halve maatregelen
alleen een asbak erachteraan gooien![]()
Als jij savonds na een zware werkdag thuis komt en je chick zit dag in dag uit op d'r luie reet in jouw favoriete tuinstoel te roken in jouw huis en dus jouw asbakken vervuilt, zonder dat ze het eten klaar heeft dat jij met mes en vork wil opeten dan zou ik haar ook het huis uitgooien en kan ze naar d'r ouders vertrekken. Op d'r fiets uiteraardquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rouw-van-balkon.html
dat zijn geen halve maatregelen
alleen een asbak erachteraan gooien![]()
dan alsnogquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je zal hem maar naar je knar toe krijgen
[ afbeelding ]
Oke had ik dus ook moeten doen toen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat doe je alleen bij je schoonmoeder
[..]
quote:''De vrouw is een vriendin of de ex-vriendin van de man'', zegt een woordvoerder van de politie.
Ten onrechte. Een groot probleem bij huiselijk geweld is dat vrouwen ondanks - soms zware - mishandeling bij hun partner blijven, omdat ze van hem houden, omdat ze denken dat hij van hen houdt, of omdat hij gedreigd heeft hen of hun naasten wat aan te doen als ze bij hem weggaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker welke van de twee ze nu is.
Ik zie de link met het "Blijf van mijn lijf huis" niet helemaal in jouw betoog. Daar zitten volgens mij juist de vrouwen die echt weg willen. En niet de vrouwen die ondanks de gebroken kaken toch weer bij manlief op de bank gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ten onrechte. Een groot probleem bij huiselijk geweld is dat vrouwen ondanks - soms zware - mishandeling bij hun partner blijven, omdat ze van hem houden, omdat ze denken dat hij van hen houdt, of omdat hij gedreigd heeft hen of hun naasten wat aan te doen als ze bij hem weggaan.
Blijf-van-mijn-lijfhuizen bestaan niet voor niets.
Hier zit de link:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie de link met het "Blijf van mijn lijf huis" niet helemaal in jouw betoog.
Deze categorie vrouwen kan niet 'zomaar' bij haar vriend weggaan en in haar eigen huis gaan wonen of bij haar moeder intrekken: daar komt vriendlief haar opzoeken en haar meesleuren naar huis (of erger). Vaak het enige alternatief voor het in stand houden van de relatie is dan een blijf-van-mijn-lijfhuis dat op een geheime locatie, beveiligd, of beide is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
(...) of omdat hij gedreigd heeft hen of hun naasten wat aan te doen als ze bij hem weggaan. (...)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Hier zit de link:
[..]
Deze categorie vrouwen kan niet 'zomaar' bij haar vriend weggaan en in haar eigen huis gaan wonen of bij haar moeder intrekken: daar komt vriendlief haar opzoeken en haar meesleuren naar huis (of erger). Vaak het enige alternatief voor het in stand houden van de relatie is dan een blijf-van-mijn-lijfhuis dat op een geheime locatie, beveiligd, of beide is.
Het zijn allemaal hoeren..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Eelcotje84 het volgende:
Ja, want hij houdt eigenlijk heel veel van haar en zou haar echt zoiets niet aandoen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |