Zeg dus jij bent een Zeeuw.quote:
Hij woont in Woensdrecht, trust me.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zeg dus jij bent een Zeeuw.Helaas...Ik mag je er niet inzetten
Net als Fredo...
Ik woon ook net niet in West-Brabant he, laten we het ff simpel houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Net als Fredo...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien ga ik in Woensdrecht werken, morgen even mijn cv versturen per mail.
Nee, hoor, ik woon in bij Stali.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Net als Fredo...
En vergeet er niet op te zetten dat je op FOK! zitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Vergeet de werkgeversverklaring niet he? Je kunt wel vanalles op je cv zetten natuurlijk.
Nee, maar dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Vergeet de werkgeversverklaring niet he? Je kunt wel vanalles op je cv zetten natuurlijk.
Dat zullen ze daar vast kennen ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En vergeet er niet op te zetten dat je op FOK! zit
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ik ga haar vanavond uitwonen..
Beter dan in Zeeland dunkt mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat zullen ze daar vast kennen ja.
Hij is nog geen mod hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En vergeet er niet op te zetten dat je op FOK! zit
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Beter dan in Zeeland dunkt me
Kper_Norci gesignaleerd de laatste tijd?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
als er ergens een stad is waar ze van mij een kernbom op mogen gooien is het Bergen op Zoom wel.
Jammer dat we ons alleen per auto verplaatsen dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Ireyon het volgende:
Boh dit Topic loopt beter dan 'k had verwacht, nog een week en we hebben alle Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal topics van de afgelopen 10 jaar ingehaald.![]()
Overigens is Roosenfaal in de OP een beetje zwak.. Maar ik snap de jaloezie wel, immers hebben wij het enige fatsoenlijke station in heel Zuidwest-Nederland
Zodra er zich meer gebruikers uit Roosendaal of achterland melden dan er gebruikers uit Bergen en achterland zijn haal ik hem wegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Ireyon het volgende:
Boh dit Topic loopt beter dan 'k had verwacht, nog een week en we hebben alle Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal topics van de afgelopen 10 jaar ingehaald.![]()
Overigens is Roosenfaal in de OP een beetje zwak.. Maar ik snap de jaloezie wel, immers hebben wij het enige fatsoenlijke station in heel Zuidwest-Nederland
Prima hoor. Die zullen zich nu inderdaad gauw tot dit topic aangetrokken voelen met zo'n OPquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zodra er zich meer gebruikers uit Roosendaal of achterland melden dan er gebruikers uit Bergen en achterland zijn haal ik hem weg![]()
Ja, duh. We hebben ook geen station he?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jammer dat we ons alleen per auto verplaatsen dan.
Maar wij hebben wel.... een.... vliegvèèèèld!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, duh. We hebben ook geen station he?
Ik zal em weghalen omdat je zo'n goede reclame maakt in je ondertitelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Prima hoor. Die zullen zich nu inderdaad gauw tot dit topic aangetrokken voelen met zo'n OP
Waar we niet op mogen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel.... een.... vliegvèèèèld!!!!.
Hebben jullie altijd gehad. Zeebad ''De Duintjes'' aan het Scheld. Tot die verrekte Deltawerkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
Trouwens als die globalwarming doorgaat, dan hebben we medio 2012 ook een mooi strand hier in Woensdrecht.
Waar komt ze vandaan?quote:
Dat is wel lang geleden hoor, ergens jaren 30/40/50 (?), maar dat was er wel idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hebben jullie altijd gehad. Zeebad ''De Duintjes'' aan het Scheld. Tot die verrekte Deltawerken![]()
[..]
Het water zit vol blauwalg. Dichtbijzijnde zoutwater zit achter de Oesterdam en dat is alweer Zeeuws grondgebiedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is wel lang geleden hoor, ergens jaren 30/40/50 (?), maar dat was er wel idd.
Overigens ook van Bergen zouden ze gewoon een badplaats kunnen maken, bij de Plaat. Gebrek aan visie dat dit nooit tot stand heeft kunnen komen wmb.
Dat Zeebad is opgedroogd. We hebben hier een heel oude kalender hangen met nog oudere foto's van Woensdrecht. Betwijfel of er animo voor is en logisch want er zijn te weinig users uit dit dorp maar anders wil ik wel wat van die foto's scannen uploaden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hebben jullie altijd gehad. Zeebad ''De Duintjes'' aan het Scheld. Tot die verrekte Deltawerken![]()
[..]
Waar komt ze vandaan?
Mm, ik heb daar toch wel gezwommen toch. Wist wel dat er af en toe problemen zijn, maar blauw algen zou je toch ook biologisch kunnen aanpakken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het water zit vol blauwalg. Dichtbijzijnde zoutwater zit achter de Oesterdam en dat is alweer Zeeuws grondgebiedWaar is de tijd...
* Chewie vindt het een goed ideequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat Zeebad is opgedroogd. We hebben hier een heel oude kalender hangen met nog oudere foto's van Woensdrecht. Betwijfel of er animo voor is en logisch want er zijn te weinig users uit dit dorp maar anders wil ik wel wat van die foto's scannen uploaden.
Vergis je niet hoor.. Als het zó makkelijk was hadden we er niet elke zomer last van..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik heb daar toch wel gezwommen toch. Wist wel dat er af en toe problemen zijn, maar blauw algen zou je toch ook biologisch kunnen aanpakken?
Jah, jij wilt mij gewoon aan het werk zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
* Chewie vindt het een goed idee
Kost wel wat, denk ik, dat zal het voornaamste obstakel zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor.. Als het zó makkelijk was hadden we er niet elke zomer last van..
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, jij wilt mij gewoon aan het werk zetten..
Het zijn er niet zo gek veel maar zal ze morgen posten met alle verjaardagen erop..
Op dat kleine stukje kade naast het zwembad.. maar waar wordt er in Bergen nou niet in drugs gehandeld...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kost wel wat, denk ik, dat zal het voornaamste obstakel zijn.
Maar als je plannen hebt, moet je dat zien als een investering. En de boulevard heeft zeker potentie.
Nu wordt er in drugs gehandeld door Turken, heb ik begrepen.
Onprettig idee eigenlijk, dat er zoveel in drugs gehandeld wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
JaSucces.
[..]
Op dat kleine stukje kade naast het zwembad.. maar waar wordt er in Bergen nou niet in drugs gehandeld...
Het is hier overal. Ze staan het ook gewoon op straat te smoken op klaarlichte dag.. Maar ik denk dat het in Roosendaal nóg erger isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onprettig idee eigenlijk, dat er zoveel in drugs gehandeld wordt.
Vervelende situatie toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het is hier overal. Ze staan het ook gewoon op straat te smoken op klaarlichte dag.. Maar ik denk dat het in Roosendaal nóg erger is
Klopt, vorige week ben ik aangesproken met de vraag of ik drugs wilde kopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu wordt er in drugs gehandeld door Turken, heb ik begrepen.
Het sluiten van de coffeeshops heeft geholpen. Daarvóór was er altijd waar je ook was in Bergen, altijd wel minstens één auto met Bels of Frans nummerbord te zien. Iets van 25000 drugstouristen per week ofzoquote:
Ze verplaatsen de problemen alleen maar, naar andere steden of zelfs op straat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het sluiten van de coffeeshops heeft geholpen. Daarvóór was er altijd waar je ook was in Bergen, altijd wel minstens één auto met Bels of Frans nummerbord te zien. Iets van 25000 drugstouristen per week ofzoHet is echt minder nu hoor denk ik
Meestal op straat. Maar ik denk dat ze nu inderdaad eerder drugs gaan kopen in Terneuzen of Maastricht. Ik heb het idee dat Breda niet echt een drugsstad is. Is hier een reden voor? Of is het onterecht..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ze verplaatsen de problemen alleen maar, naar andere steden of zelfs op straat.
En Tilburg?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Meestal op straat. Maar ik denk dat ze nu inderdaad eerder drugs gaan kopen in Terneuzen of Maastricht. Ik heb het idee dat Breda niet echt een drugsstad is. Is hier een reden voor? Of is het onterecht..
Ik heb even een quote gestuurd naar onze Bredase burenquote:
Ja, ik zag het al.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb even een quote gestuurd naar onze Bredase buren
Joh, ik denk dat het wel meevalt allemaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
Toch de reden waarom ik niet graag in Bergen zou willen wonen toch.
Als je ergens naar op zoek gaat dan vind je het. Ook in Breda, denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Meestal op straat. Maar ik denk dat ze nu inderdaad eerder drugs gaan kopen in Terneuzen of Maastricht. Ik heb het idee dat Breda niet echt een drugsstad is. Is hier een reden voor? Of is het onterecht..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je ergens naar op zoek gaat dan vind je het. Ook in Breda, denk ik.
Wrs. kun je er zelfs in de gemeente Woensdrecht wel aan komen.
In Putte.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je ergens naar op zoek gaat dan vind je het. Ook in Breda, denk ik.
Wrs. kun je er zelfs in de gemeente Woensdrecht wel aan komen.
Het gaat mij een beetje om de 'scene'.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Joh, ik denk dat het wel meevalt allemaal.
Als je drugs zou willen ja dan kun je wrs. beter terecht in BoZ dan hier, dat is waar. Maar als hier iemand bijv. aan de de deur stofzuigers zou willen verkopen of een overstap naar andere energie dan zeg ik gewoon nee. Als ik iets wil dan zoek ik zo'n bedrijf zelf wel op.
Coke wordt niet zomaar door je neus geschoven alleen omdat er aanbod is.
De scene is verborgen aan de hand van de buurt waar je je in bevindt. Ze doen voor de rest niks...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat mij een beetje om de 'scene'.
Ik woon niet in Putte, maar kom er wel bijna iedere dag (werk)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
In Putte.Gangsterdorp. Is er een Putse FOK!er?
Er zijn véél foute werkplaatsen in Puttequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik woon niet in Putte, maar kom er wel bijna iedere dag (werk)
Okay. Je biedt het aan en ik ben om.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
heb nog een wietteelt op zolder staan. Kopuh?
Vertel? Wat je heb je daar allemaal meegemaakt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er zijn véél foute werkplaatsen in Putte
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er zijn véél foute werkplaatsen in Putte
Nou ja, hard drugs worden gebruikt door junkies en die veroorzaken over het algemeen toch aardig wat overlast. Nu weet ik niet of er in Bergen ook sprake is van het handelen in hard drugs natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
De scene is verborgen aan de hand van de buurt waar je je in bevindt. Ze doen voor de rest niks...
Edit. Persoonlijke dingen zijn beter voor PM.quote:
Nu moet ik even heel hard nadenken wie je bedoeld....En ik weet het nog nietquote:
Ssst, de politie leest mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
heb nog een wietteelt op zolder staan. Kopuh?
De politie uit onze buurt leest mee in F&F, kijken of er nog een katje vermist is, of in de boom zit...quote:
Er zit wel een UVT-er in dit topic!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hard drugs worden gebruikt door junkies en die veroorzaken over het algemeen toch aardig wat overlast. Nu weet ik niet of er in Bergen ook sprake is van het handelen in hard drugs natuurlijk.
Ik zal de nee en nee sticker hier eens van de deur halen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Er zit wel een UVT-er in dit topic!
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hard drugs worden gebruikt door junkies en die veroorzaken over het algemeen toch aardig wat overlast. Nu weet ik niet of er in Bergen ook sprake is van het handelen in hard drugs natuurlijk.
Leg es uit?quote:
In Bergen ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Ireyon het volgende:
In Zeeland vieren ze geen carnaval, dus nee.
Haha ja het gaat zó goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De OP in een Wiki zetten om voor volgende delen te copy-pasten.. Maar 'k ben er al mee bezig
Hoe kom jij aan die code?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:57 schreef Ireyon het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/West-Brabant dus
Oke die is geweldigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:09 schreef Ireyon het volgende:
internet
(zo moeilijk was het niet om te quoten en de afbeeldingen-codes aan te passen)
Is het verder misschien leuk om als eerste banner een 'random' afbeelding te hebben? Dat je telkens een andere afbeelding ziet?
[ afbeelding ]
(als je niet snapt wat ik bedoel, moet je de pagina maar eens vernieuwen)
Bedanktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Oke die is geweldig. Zal ik hem nu in de OP zetten of is ie beter de gebruiken vanaf #2?
(Ik had eigenlijk Drimmelen en Werkendam er ook bij staan maar die haal ik er dan maar uit?)
Mja en dan zal ik Etten-Leur er bijvoegen. Ik had die eruit gelaten omdat ze waarschijnlijk meer in Breda posten..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
BedanktDie 2 had ik er eigenlijk alleen niet in gezet omdat 't niet pastte
dus je kan ze wel in de op-tekst laten staan.
Mooi.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:09 schreef Ireyon het volgende:
internet
(zo moeilijk was het niet om te quoten en de afbeeldingen-codes aan te passen)
Is het verder misschien leuk om als eerste banner een 'random' afbeelding te hebben? Dat je telkens een andere afbeelding ziet?
[ afbeelding ]
(als je niet snapt wat ik bedoel, moet je de pagina maar eens vernieuwen)
Even wat feelgoodnieuws op de zaterdag.quote:Brandweer redt te water geraakte hond
BERGEN OP ZOOM - Op donderdagmorgen heeft de brandweer een hond uit het water gered nabij de Reimerswaalweg.
Donderdagmorgen om iets voor tien uur kreeg de brandweer van Bergen op Zoom een melding van een dier te water op de Laan van Reimerswaal. Het betrof hier een hond die door het ijs was gezakt en niet zelfstandig of door de eigenaresse uit het water kon komen.
De brandweer rukte hierop uit met vier wagens om het dier in nood te helpen.
Eenmaal ter plaatse heeft het duikteam meteen een waadpak aangetrokken en is het water ingesprongen om de hond te helpen. De inmiddels gearriveerde dierenambulance heeft de hond meteen op een brancard gelegd en met wrijven en dekens geprobeerd warm te houden. Op het moment dat de hond een beetje op temperatuur was heeft de ovd van de brandweer de hond naar de weg gereden en is de dierenambulance met hoge spoed naar de dichtsbijzijnde dierenarts gereden.
De reactie van de brandweer op de vraag of ze dit hadden verwacht als eerste uitruk betrof:
"de brandweer is er voor mens en dier" Een zeer mooie uitspraak van het duikteam Bergen op Zoom.
Mijn commentaar: de nieuwe randweg, hoewel er nog wat puntjes op de i gezet moeten worden, is een succes, volgens mij. Hoogerheide wordt in de kern dus een behoorlijk stuk rustiger. Men zou nu de heikele verkeerspunten bij de kerk en aan het eind van de raadhuisstraat nog moeten aanpakken. Achter de raadhuisstraat parkeergelegenheid creëren, de raadhuisstraat autovrij maken en inzetten op ontwikkeling van middenstand/voorzieningen. Gemeente Woensdrecht heeft circa 21k inwoners, dit lijkt mij genoeg om een vrij hoog voorzieningenniveau te ontwikkelen. Deze ontwikkeling zou ook een mogelijk overname scenario in de toekomst door Bergen op Zoom in de wielen rijden.quote:'Rem op plannen centrum'
door Ad Goddrie. zaterdag 16 januari 2010 | 08:38 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 16 januari 2010 | 13:22
Tekstgrootte
HOOGERHEIDE - D66 Zuidwesthoek vindt dat de grote plannen voor het centrum van Hoogerheide, zoals de bouw van woningen en winkels op het Raadhuisplein en de herinrichting van de Scheldeweg, van tafel moeten.
Een pas op de plaats en herbezinning zijn nodig vanwege de opening van de randweg en nieuwe marktomstandigheden als gevolg van de recessie. "Bouwen voor leegstand heeft geen zin", schrijft de partij in haar verkiezingsprogramma.
De plannen Kerkepad (eveneens woningen en winkels) en Raadhuisplein hebben al aanzienlijke vertraging opgelopen. Het is nog maar de vraag of het laatste plan van de grond komt, nu de toch al in zwaar weer verkerende woningstichting Soomland er een miljoenenverlies op dreigt te lijden.
D66 wil een compleet nieuw centrumplan maken. "We willen een echt centrum ontwikkelen met ruimte voor ondernemen, wonen en ontspannen, waarbij het dorpse karakter behouden blijft."
In het programma komt D66 ook met het plan voor de aanleg van een polderbos, dat de skyline van de Antwerpse industrie aan het zicht moet onttrekken. "Groen kan perfect camoufleren wat we niet weg kunnen nemen."
Het bos zal volgens de oppositiepartij ook dienst doen als geluidsdemper van industrielawaai.
Ja hoor! Maar ik werk in Breda bij de Kinder/Jeugdkliniek en niet bij Vrederust (daar werd ik niet aangenomenquote:
Haha, Breda ook hoor. Breda is samen gegaan met Tilburg. Overal hebben ze financiële problemen (behalve bij Jeugd), maar wij mogen daar wel voor op draaien. Ik heb het er in ieder geval wel naar mijn zin & het past perfect bij mijn studiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef teknomist het volgende:
Ah ok, bij de GGZ WNB (mijn moeder werkt er) is het een drama momenteel.
Ja dat klopt door de invoering van de DBC's. GGZ WNB heeft alleen een extra probleem doordat zij met de bouw van een kliniek bezig zijn waarvan de bouw nu door de financiële problemen stil ligt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, Breda ook hoor. Breda is samen gegaan met Tilburg. Overal hebben ze financiële problemen (behalve bij Jeugd), maar wij mogen daar wel voor op draaien. Ik heb het er in ieder geval wel naar mijn zin & het past perfect bij mijn studie![]()
Ik werk in de financiële consultancy. De GGZ is overigens ook een klant van ons (we hebben veel specialisten op het gebied van zorg werken) - al ben ik binnen mijn bedrijf niet op dat vlak werkzaam.quote:En wat doe jij in het dagelijks leven?
Uhuh, maar we zien wel! Mijn contract is in ieder geval in orde, haha. Onze nieuwe kliniek (Jeugd) is gelukkig bijna afquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja dat klopt door de invoering van de DBC's. GGZ WNB heeft alleen een extra probleem doordat zij met de bouw van een kliniek bezig zijn waarvan de bouw nu door de financiële problemen stil ligt.
Oké danquote:Ik werk in de financiële consultancy. De GGZ is overigens ook een klant van ons (we hebben veel specialisten op het gebied van zorg werken) - al ben ik binnen mijn bedrijf niet op dat vlak werkzaam.
Dat is dan goed nieuws. Bij GGZ WNB zijn alle tijdelijke krachten eruit gegaan en het huidige personeel gaan ze efficiënter inzetten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, maar we zien wel! Mijn contract is in ieder geval in orde, haha. Onze nieuwe kliniek (Jeugd) is gelukkig bijna afNog even en dan kunnen we verhuizen.
Ja, bij ons is het hetzelfde. Mijn (ex)leidinggevende heeft mij een vast contract gegeven eind september & per 1 november worden er géén contracten meer verlengd etc. Dus ja, ik heb best geluk gehad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is dan goed nieuws. Bij GGZ WNB zijn alle tijdelijke krachten eruit gegaan en het huidige personeel gaan ze efficiënter inzetten.Een reorganisatie waarschijnlijk maar dan zonder ontslagen, omdat anders de wachtlijsten zouden groeien en de kwaliteit van zorg zou verminderen.
Dat is minder, maar jij hebt iig een vast contract.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bij ons is het hetzelfde. Mijn (ex)leidinggevende heeft mij een vast contract gegeven eind september & per 1 november worden er géén contracten meer verlengd etc. Dus ja, ik heb best geluk gehad.
Bij ons hebben ze het er nu ook al over dat ze het weer gaan terugdraaien: er zijn 7 logeerhuizen en als al het personeel met een tijdelijk contract eruit gezet wordt, dan kunnen maar 3 huizen draaien (terwijl de logeerhuizen zorgen voor goede inkomsten). Ik zie het allemaal wel, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |