En Tilburg?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Meestal op straat. Maar ik denk dat ze nu inderdaad eerder drugs gaan kopen in Terneuzen of Maastricht. Ik heb het idee dat Breda niet echt een drugsstad is. Is hier een reden voor? Of is het onterecht..
Ik heb even een quote gestuurd naar onze Bredase burenquote:
Ja, ik zag het al.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb even een quote gestuurd naar onze Bredase buren
Joh, ik denk dat het wel meevalt allemaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
Toch de reden waarom ik niet graag in Bergen zou willen wonen toch.
Als je ergens naar op zoek gaat dan vind je het. Ook in Breda, denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Meestal op straat. Maar ik denk dat ze nu inderdaad eerder drugs gaan kopen in Terneuzen of Maastricht. Ik heb het idee dat Breda niet echt een drugsstad is. Is hier een reden voor? Of is het onterecht..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je ergens naar op zoek gaat dan vind je het. Ook in Breda, denk ik.
Wrs. kun je er zelfs in de gemeente Woensdrecht wel aan komen.
In Putte.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je ergens naar op zoek gaat dan vind je het. Ook in Breda, denk ik.
Wrs. kun je er zelfs in de gemeente Woensdrecht wel aan komen.
Het gaat mij een beetje om de 'scene'.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Joh, ik denk dat het wel meevalt allemaal.
Als je drugs zou willen ja dan kun je wrs. beter terecht in BoZ dan hier, dat is waar. Maar als hier iemand bijv. aan de de deur stofzuigers zou willen verkopen of een overstap naar andere energie dan zeg ik gewoon nee. Als ik iets wil dan zoek ik zo'n bedrijf zelf wel op.
Coke wordt niet zomaar door je neus geschoven alleen omdat er aanbod is.
De scene is verborgen aan de hand van de buurt waar je je in bevindt. Ze doen voor de rest niks...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat mij een beetje om de 'scene'.
Ik woon niet in Putte, maar kom er wel bijna iedere dag (werk)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
In Putte.Gangsterdorp. Is er een Putse FOK!er?
Er zijn véél foute werkplaatsen in Puttequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik woon niet in Putte, maar kom er wel bijna iedere dag (werk)
Okay. Je biedt het aan en ik ben om.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
heb nog een wietteelt op zolder staan. Kopuh?
Vertel? Wat je heb je daar allemaal meegemaakt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er zijn véél foute werkplaatsen in Putte
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er zijn véél foute werkplaatsen in Putte
Nou ja, hard drugs worden gebruikt door junkies en die veroorzaken over het algemeen toch aardig wat overlast. Nu weet ik niet of er in Bergen ook sprake is van het handelen in hard drugs natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
De scene is verborgen aan de hand van de buurt waar je je in bevindt. Ze doen voor de rest niks...
Edit. Persoonlijke dingen zijn beter voor PM.quote:
Nu moet ik even heel hard nadenken wie je bedoeld....En ik weet het nog nietquote:
Ssst, de politie leest mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
heb nog een wietteelt op zolder staan. Kopuh?
De politie uit onze buurt leest mee in F&F, kijken of er nog een katje vermist is, of in de boom zit...quote:
Er zit wel een UVT-er in dit topic!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hard drugs worden gebruikt door junkies en die veroorzaken over het algemeen toch aardig wat overlast. Nu weet ik niet of er in Bergen ook sprake is van het handelen in hard drugs natuurlijk.
Ik zal de nee en nee sticker hier eens van de deur halen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Er zit wel een UVT-er in dit topic!
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hard drugs worden gebruikt door junkies en die veroorzaken over het algemeen toch aardig wat overlast. Nu weet ik niet of er in Bergen ook sprake is van het handelen in hard drugs natuurlijk.
Leg es uit?quote:
In Bergen ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Ireyon het volgende:
In Zeeland vieren ze geen carnaval, dus nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |