Zeg dus jij bent een Zeeuw.quote:
Hij woont in Woensdrecht, trust me.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zeg dus jij bent een Zeeuw.Helaas...Ik mag je er niet inzetten
Net als Fredo...
Ik woon ook net niet in West-Brabant he, laten we het ff simpel houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Net als Fredo...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien ga ik in Woensdrecht werken, morgen even mijn cv versturen per mail.
Nee, hoor, ik woon in bij Stali.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Net als Fredo...
En vergeet er niet op te zetten dat je op FOK! zitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Vergeet de werkgeversverklaring niet he? Je kunt wel vanalles op je cv zetten natuurlijk.
Nee, maar dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Vergeet de werkgeversverklaring niet he? Je kunt wel vanalles op je cv zetten natuurlijk.
Dat zullen ze daar vast kennen ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En vergeet er niet op te zetten dat je op FOK! zit
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ik ga haar vanavond uitwonen..
Beter dan in Zeeland dunkt mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat zullen ze daar vast kennen ja.
Hij is nog geen mod hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En vergeet er niet op te zetten dat je op FOK! zit
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Beter dan in Zeeland dunkt me
Kper_Norci gesignaleerd de laatste tijd?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
als er ergens een stad is waar ze van mij een kernbom op mogen gooien is het Bergen op Zoom wel.
Jammer dat we ons alleen per auto verplaatsen dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Ireyon het volgende:
Boh dit Topic loopt beter dan 'k had verwacht, nog een week en we hebben alle Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal topics van de afgelopen 10 jaar ingehaald.![]()
Overigens is Roosenfaal in de OP een beetje zwak.. Maar ik snap de jaloezie wel, immers hebben wij het enige fatsoenlijke station in heel Zuidwest-Nederland
Zodra er zich meer gebruikers uit Roosendaal of achterland melden dan er gebruikers uit Bergen en achterland zijn haal ik hem wegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Ireyon het volgende:
Boh dit Topic loopt beter dan 'k had verwacht, nog een week en we hebben alle Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal topics van de afgelopen 10 jaar ingehaald.![]()
Overigens is Roosenfaal in de OP een beetje zwak.. Maar ik snap de jaloezie wel, immers hebben wij het enige fatsoenlijke station in heel Zuidwest-Nederland
Prima hoor. Die zullen zich nu inderdaad gauw tot dit topic aangetrokken voelen met zo'n OPquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zodra er zich meer gebruikers uit Roosendaal of achterland melden dan er gebruikers uit Bergen en achterland zijn haal ik hem weg![]()
Ja, duh. We hebben ook geen station he?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jammer dat we ons alleen per auto verplaatsen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |