Maar wij hebben wel.... een.... vliegvèèèèld!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, duh. We hebben ook geen station he?
Ik zal em weghalen omdat je zo'n goede reclame maakt in je ondertitelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Prima hoor. Die zullen zich nu inderdaad gauw tot dit topic aangetrokken voelen met zo'n OP
Waar we niet op mogen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel.... een.... vliegvèèèèld!!!!.
Hebben jullie altijd gehad. Zeebad ''De Duintjes'' aan het Scheld. Tot die verrekte Deltawerkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
Trouwens als die globalwarming doorgaat, dan hebben we medio 2012 ook een mooi strand hier in Woensdrecht.
Waar komt ze vandaan?quote:
Dat is wel lang geleden hoor, ergens jaren 30/40/50 (?), maar dat was er wel idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hebben jullie altijd gehad. Zeebad ''De Duintjes'' aan het Scheld. Tot die verrekte Deltawerken![]()
[..]
Het water zit vol blauwalg. Dichtbijzijnde zoutwater zit achter de Oesterdam en dat is alweer Zeeuws grondgebiedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is wel lang geleden hoor, ergens jaren 30/40/50 (?), maar dat was er wel idd.
Overigens ook van Bergen zouden ze gewoon een badplaats kunnen maken, bij de Plaat. Gebrek aan visie dat dit nooit tot stand heeft kunnen komen wmb.
Dat Zeebad is opgedroogd. We hebben hier een heel oude kalender hangen met nog oudere foto's van Woensdrecht. Betwijfel of er animo voor is en logisch want er zijn te weinig users uit dit dorp maar anders wil ik wel wat van die foto's scannen uploaden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hebben jullie altijd gehad. Zeebad ''De Duintjes'' aan het Scheld. Tot die verrekte Deltawerken![]()
[..]
Waar komt ze vandaan?
Mm, ik heb daar toch wel gezwommen toch. Wist wel dat er af en toe problemen zijn, maar blauw algen zou je toch ook biologisch kunnen aanpakken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het water zit vol blauwalg. Dichtbijzijnde zoutwater zit achter de Oesterdam en dat is alweer Zeeuws grondgebiedWaar is de tijd...
* Chewie vindt het een goed ideequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat Zeebad is opgedroogd. We hebben hier een heel oude kalender hangen met nog oudere foto's van Woensdrecht. Betwijfel of er animo voor is en logisch want er zijn te weinig users uit dit dorp maar anders wil ik wel wat van die foto's scannen uploaden.
Vergis je niet hoor.. Als het zó makkelijk was hadden we er niet elke zomer last van..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik heb daar toch wel gezwommen toch. Wist wel dat er af en toe problemen zijn, maar blauw algen zou je toch ook biologisch kunnen aanpakken?
Jah, jij wilt mij gewoon aan het werk zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
* Chewie vindt het een goed idee
Kost wel wat, denk ik, dat zal het voornaamste obstakel zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor.. Als het zó makkelijk was hadden we er niet elke zomer last van..
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, jij wilt mij gewoon aan het werk zetten..
Het zijn er niet zo gek veel maar zal ze morgen posten met alle verjaardagen erop..
Op dat kleine stukje kade naast het zwembad.. maar waar wordt er in Bergen nou niet in drugs gehandeld...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kost wel wat, denk ik, dat zal het voornaamste obstakel zijn.
Maar als je plannen hebt, moet je dat zien als een investering. En de boulevard heeft zeker potentie.
Nu wordt er in drugs gehandeld door Turken, heb ik begrepen.
Onprettig idee eigenlijk, dat er zoveel in drugs gehandeld wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
JaSucces.
[..]
Op dat kleine stukje kade naast het zwembad.. maar waar wordt er in Bergen nou niet in drugs gehandeld...
Het is hier overal. Ze staan het ook gewoon op straat te smoken op klaarlichte dag.. Maar ik denk dat het in Roosendaal nóg erger isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onprettig idee eigenlijk, dat er zoveel in drugs gehandeld wordt.
Vervelende situatie toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het is hier overal. Ze staan het ook gewoon op straat te smoken op klaarlichte dag.. Maar ik denk dat het in Roosendaal nóg erger is
Klopt, vorige week ben ik aangesproken met de vraag of ik drugs wilde kopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu wordt er in drugs gehandeld door Turken, heb ik begrepen.
Het sluiten van de coffeeshops heeft geholpen. Daarvóór was er altijd waar je ook was in Bergen, altijd wel minstens één auto met Bels of Frans nummerbord te zien. Iets van 25000 drugstouristen per week ofzoquote:
Ze verplaatsen de problemen alleen maar, naar andere steden of zelfs op straat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het sluiten van de coffeeshops heeft geholpen. Daarvóór was er altijd waar je ook was in Bergen, altijd wel minstens één auto met Bels of Frans nummerbord te zien. Iets van 25000 drugstouristen per week ofzoHet is echt minder nu hoor denk ik
Meestal op straat. Maar ik denk dat ze nu inderdaad eerder drugs gaan kopen in Terneuzen of Maastricht. Ik heb het idee dat Breda niet echt een drugsstad is. Is hier een reden voor? Of is het onterecht..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ze verplaatsen de problemen alleen maar, naar andere steden of zelfs op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |