Eens, heb het nog maar eens over het belagen van zorgverleners ofzo. Thom de Graaff had vast wel langs willen komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat voegt dat fucking gezeik over adoptiekinderen toe aan die aardbeving? Wordt de toestand in Haïti daar beter van? Nee. Tieft op met dat kind en heb het weer es over nieuwe dingen. Beetje blij doen met een kind terwijl mensen in Haïti kapot liggen te gaan.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Is dat duur om zo'n Haïtiaantje te adopteren? Ik wil er ook wel één om er een grote voetballer van te maken.
Ja, het geeft wel een mooi gevoel misschien dat zo’n kind uit de ellende is gehaald, maar ik vind het ook erg dubieus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat dat kindje daar bij moet zitten.
Ik heb het gevoel dat die ouders ook maar wat graag willen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Je kunt aan jonge kinderen überhaupt niet vragen of ze op tv willen...
En uiteindelijk zitten ze daar alleen voor hun eigenbelang. Het is toevallig dat dat kind nu uit Haïti komt, maar ze grijpen het lekker aan om te zeiken over adoptieregels.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, het geeft wel een mooi gevoel misschien dat zo’n kind uit de ellende is gehaald, maar ik vind het ook erg dubieus.
Het is volledig irrelevant in het aardbevingsverhaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]Belachelijk dat dat ventje erbij zit. Sowieso vind ik het adoptieverhaal binnen het Haïti-verhaal niet bijzonder interessant...
Ja, sowieso vind ik de meeste adoptie-ouders een beetje getikt. Maar dat is een heel andere discussie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die ouders ook maar wat graag willen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:15 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, sowieso vind ik de meeste adoptie-ouders een beetje getikt. Maar dat is een heel andere discussie.
Matched beter met het interieur?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Horloge het volgende:
Waarom moeten die kinderen per se uit Haïti komen eigenlijk? Zijn Nederlandse kinderen zo duur?
Ja, weet je wat die tegenwoordig bij de supermarkt kosten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Horloge het volgende:
Waarom moeten die kinderen per se uit Haïti komen eigenlijk? Zijn Nederlandse kinderen zo duur?
Waaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |