Maar dan moet ik weer helemaal uit mijn bed, naar de andere kant van de kamer lopen, de kast openen, iets zoeken, aantrekken, terug lopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je bent geen afrikaantje, pak gewoon extra kleding.
Maar mijn kamer is altijd koud.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, je lichaamswarmte gaat zo juist sneller naar je dekens en die houden die warmte vast. Het is even koud, maar daarna hele nacht warm
Ja, dat is hogere wiskunde.quote:
turken houden van warmte.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik slaap op de zolder met als verwarming een mini kacheltje.
jij kan tenminste lopen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar dan moet ik weer helemaal uit mijn bed, naar de andere kant van de kamer lopen, de kast openen, iets zoeken, aantrekken, terug lopen
Dikkere dekens, duhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar mijn kamer is altijd koud.
Met zelf educatie kom je ook heel ver.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat is hogere wiskunde.Hij is ilk okul terk, maar slimmer dan veel mensen die door hebben geleerd. Houdt nieuws enzo ook goed bij.
Mijn vader is slimmer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat is hogere wiskunde.Hij is ilk okul terk, maar slimmer dan veel mensen die door hebben geleerd. Houdt nieuws enzo ook goed bij.
Hayat okulu mezunu.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met zelf educatie kom je ook heel ver.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Nadia, heb je nog een vacature open?
Daar kan geen uni tegenop.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hayat okulu mezunu.Hij heeft wel een zwaar leven achter de rug.
Ja, hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het zag er wel zielig uit, eerlijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, haha![]()
Wat ben je toch schattig als je zielig bent
Twee dagen terug kon ik haar nog wel vermoorden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:26 schreef IHVK het volgende:
waarom is Bilmiyorem zo schattig, hoe doet ze het toch?
dat zit in je bloed, je kan het of je kan het niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:26 schreef IHVK het volgende:
waarom is Bilmiyorem zo schattig, hoe doet ze het toch?
Kom zeg, wie doet nou zoiets en laat de indruk achter alsof ze een academisch student isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met zelf educatie kom je ook heel ver.
zeg dit nou niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee dagen terug kon ik haar nog wel vermoorden.
ik weet niet hoor.. het is nooit zo lang goed gegaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef Ayca het volgende:
Ik denk dat we alles al hebben gehad? Nu gaan we rustig verder tot er iets gebeurt waar we over kunnen ruzieen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kom zeg, wie doet nou zoiets en laat de indruk achter alsof ze een academisch student is![]()
![]()
Hallo mensen, kijk nou. Is hij knap of niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kan deze man 59 jaar zijn? Damn, ik vind hem echt zo knap.![]()
Sommige oudere mannen zijn ook knapquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo mensen, kijk nou. Is hij knap of niet?
Ik ook, maar dat doet er niet toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee dagen terug kon ik haar nog wel vermoorden.
Dat is een gypsy lied. I love it.quote:
Ja idd, 59 iste!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sommige oudere mannen zijn ook knapMaar dat hij 59! is wow
dat je je dat nog herinnert...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij mag niets zeggenmet je atlet man
Nee, juist niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je wil wel opnieuw geef toe, anders begin je er niet over.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Over twee dagen waarschijnlijk weer, maar ach, live the moment!
Nee ik blijf nog wel normaal doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Maar jij wel volgens mij?
Dit klinkt fouuuuuut.
Vooroordelen en jij ook ihvk! jullie willen gewoon bitchfightquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Over twee dagen waarschijnlijk weer, maar ach, live the moment!
Ruzie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vooroordelen en jij ook ihvk! jullie willen gewoon bitchfight
wat een gare foto was dat man.. atletman.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik onthoud de meest nutteloze dingen en belangrijke dingen vergeet ik juist
ik blijf rustig en ga slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ruzie?
Wanneer doe je die bikinipics nou? Je bent al 16 toch
Hey, ik vind je af en toe te ver gaan. Ken je grenzen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ruzie?
Wanneer doe je die bikinipics nou? Je bent al 16 toch
Trusten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik blijf rustig en ga slapen
welterustenmensen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik blijf rustig en ga slapen
welterustenmensen.
Fittie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hey, ik vind je af en toe te ver gaan. Ken je grenzen.
Beetje beschaving bijleren aan een Nederlander. Vrij normale gang van zaken.quote:
Die ken ik, de bikinilijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hey, ik vind je af en toe te ver gaan. Ken je grenzen.
Nee, ik bedoel de beschaafde grenzen. Je weet wel, voordat het barbarisme zich intreedde in de Nederlandse beschaving omtrent de jaren '60.quote:
Serieuze vraag: hoe lang woont je familie al in Nederland?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de beschaafde grenzen. Je weet wel, voordat het barbarisme zich intreedde in de Nederlandse beschaving omtrent de jaren '60.
Ik weet niet of je het expres doet, maar in de jaren 60 kwamen de eerste gastarbeiders he.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de beschaafde grenzen. Je weet wel, voordat het barbarisme zich intreedde in de Nederlandse beschaving omtrent de jaren '60.
Al sinds de gouden Eeuw. Michiel de Ruyter is mijn overoverovergrootOpa. Hij was een Moslim. Eigenlijk heette hij dan ook Mihal ar-Ruyter.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieuze vraag: hoe lang woont je familie al in Nederland?
Ik had het meer over de hippie en baas over mijn eigen buik tijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het expres doet, maar in de jaren 60 kwamen de eerste gastarbeiders he.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het expres doet, maar in de jaren 60 kwamen de eerste gastarbeiders he.
Weet ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik had het meer over de hippie en baas over mijn eigen buik tijd.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Al sinds de gouden Eeuw. Michiel de Ruyter is mijn overoverovergrootOpa. Hij was een Moslim. Eigenlijk heette hij dan ook Mihal ar-Ruyter.
Volgens mij heeft de media je dat ingefluisterd, niet luisteren hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Al sinds de gouden Eeuw. Michiel de Ruyter is mijn overoverovergrootOpa. Hij was een Moslim. Eigenlijk heette hij dan ook Mihal ar-Ruyter.
Ik ben zijn familie man. Bron nummero 1 dat ben ik. Willem I, II en III waren ook Moslims en ook toevallig allen mijn familie.Mijn oma Beatrix heet eigenlijk Betül.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de media je dat ingefluisterd, niet luisteren hoor
En wat was Balthasar Gerards dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben zijn familie man. Bron nummero 1 dat ben ik. Willem I, II en III waren ook Moslims en ook toevallig allen mijn familie.Mijn oma Beatrix heet eigenlijk Betül.
Een Christen man. Agressieve Christenen ook.quote:
Beatrix blijkt deels Russisch te zijn. Dus het kan kloppen dat ze je oma is ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben zijn familie man. Bron nummero 1 dat ben ik. Willem I, II en III waren ook Moslims en ook toevallig allen mijn familie.Mijn oma Beatrix heet eigenlijk Betül.
En we begonnen zo vredig vandaag.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beatrix blijkt deels Russisch te zijn. Dus het kan kloppen dat ze je oma is ja.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beatrix blijkt deels Russisch te zijn. Dus het kan kloppen dat ze je oma is ja.
Maakt niets uit. Zit in je aard van achter aanvallen. Of niet soms Makarios de derde?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Zit in je aard van achter aanvallen. Of niet soms Makarios de derde?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef Rookert het volgende:
Ik heb van biologische, chemische en nucleaire oorlogvoering gehoord, maar etnische werkt ook
Vooral in landen als Turkije en Iran, waar het echt etnische mixen zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef Rookert het volgende:
Ik heb van biologische, chemische en nucleaire oorlogvoering gehoord, maar etnische werkt ook
Ja, hier krijg je gewoon een terechtequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vooral in landen als Turkije en Iran, waar het echt etnische mixen zijn.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:31 schreef AryaMehr het volgende:
En iedereen is weer weg. Ik moet gewoon de hele nacht opblijven, omdat ik het weer eens vertikt heb om op tijd mijn huiswerk te maken.
Ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slaap jij altijd zo weinig AryaMehr?
Ik ook, maar er zitten de laatste tijd wel dagen tussen dat ik meer slaap en hopelijk ga ik het nog beter maken. Ik merk nu pas het effect van slaap te kort.quote:
Ja, slaaptekort kan soms erg irritant zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zitten de laatste tijd wel dagen tussen dat ik meer slaap en hopelijk ga ik het nog beter maken. Ik merk nu pas het effect van slaap te kort.
Ik erger me sowieso al aan harde geluiden (gegil enzo) en nu is het extra erg op school.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, slaaptekort kan soms erg irritant zijn.
Hehe, klopt. Maar ik ben op de één of andere manier nooit chagrijnig in de ochtend, al heb ik zoals nu 24 uur niet geslapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso al aan harde geluiden (gegil enzo) en nu is het extra erg op school.
Hoezo doe jij zo vaak aan ´all nighters´ dan? Werk, of gewoon te lui om te slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, klopt. Maar ik ben op de één of andere manier nooit chagrijnig in de ochtend, al heb ik zoals nu 24 uur niet geslapen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |