Familie woont in Eskisehir, dus we gaan daar altijd eerst standaard heen. Daarna kijken we altijd verder wat we gaan doen. Eskisehir is wel een leuke stad trouwens. Best wel wat te doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je nergens anders heen of ben je gewoon vaak in Eskisehir?
Kirsehir vind ik echt leuk vanwege de mensen, maar er is niets te zien.
Zit alle familie in Eskisehir?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Familie woont in Eskisehir, dus we gaan daar altijd eerst standaard heen. Daarna kijken we altijd verder wat we gaan doen. Eskisehir is wel een leuke stad trouwens. Best wel wat te doen.
Loop ik zo erg voor clown?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
TM soms denk ik dat jij echt standup comedian moet worden
Met een ander dialect elke 10 minuutjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het land waar je doorheen rijdt in 3 uurtjes
moest er gewoon aan denken
doe normaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met een ander dialect elke 10 minuutjes
De meesten in Eskisehir.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:06 schreef Burakius het volgende:
TÜRKİYE'DEKİ KIRIM TATAR KÖYLERİ (Lijst door mijn oom gemaakt, of gevonden).
[..]
Zijn dat geen Ainu?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Damn. Hoeveel Tatars wonen er eigenlijk in Turkije?
Ik las ergens dat er vroeger in Japan ook Tatars woonden, maar die zijn in de jaren '50 naar Turkije verhuisd.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat klinkt echt verkeerd.
[ afbeelding ]
*Ik ga verder met m'n paper.![]()
Ik wilde dat Borte laten doen, maar ze wil geen Turkologie studeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Misschien had ik me minder afgevraagd wat ik was als ik een Nederlander zou zijn. TM je zou een onderzoek naar mij regelen, toch.
Wat deed jij nog tot dat tijdstip in een broek?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Kan toch niet in mijn spijkerbroek slapen
Laten we het terug veroveren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:10 schreef Burakius het volgende:
Borto voor jou:
[ afbeelding ]
Mijn oom heeft het gemaakt, dus babam etc. is dus mijn opa en oma.
Watte?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wilde dat Borte laten doen, maar ze wil geen Turkologie studeren.
En dan zeggen ze dat ik een beest wordt na 12'en, damn Bilmiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat deed jij nog tot dat tijdstip in een broek?
Laten we hun harten veroverenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laten we het terug veroveren.![]()
[..]
Watte?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Turks_in_Japan
je begrijpt met opzet alles verkeerd..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik een beest wordt na 12'en, damn Bilmi
Dacht dat het een aan Turken verwant volk was:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laten we het terug veroveren.![]()
[..]
Watte?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Turks_in_Japan
Waarom zou je uberhaupt een oncomfortabele broek aandoenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je begrijpt met opzet alles verkeerd..![]()
ik bedoelde waarom tot zo laat in een oncomfortabele broek
Nee, gewoon Tatars.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht dat het een aan Turken verwant volk was:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ainu_people
Iedere broek is oncomfortabel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een oncomfortabele broek aandoen
Islamiyeti yasalim ve kalblerini fethedelim!quote:
Gewoonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat deed jij nog tot dat tijdstip in een broek?
gece usursun.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef Ayca het volgende:
Ik kon geen pyjamabroek vinden dus heb maar een korte broek gepaktgelukkig is het niet heel koud in mijn kamer
Rookert loopt de hele dag in joggingsbroekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een oncomfortabele broek aandoen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Islamiyeti yasalim ve kalblerini fethedelim!
Iedere spijkerbroek zit oncomfortabel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je skinny jearns misschien, maar die van mij niet hoor
Akilli adam.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vader: ''Geceleri üsüyon mu? Üsüyosan üstüne bi battane daha ört.''
Wat, nee, helemaal niet, heb nu gewoon een ouwe spijkerbroek aan, ben het huis niet uitgeweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Rookert loopt de hele dag in joggingsbroek
Heb je het nooit koud? Ik heb elke nacht minstens 3 lagen kleding over elkaar aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat, nee, helemaal niet, heb nu gewoon een ouwe spijkerbroek aan, ben het huis niet uitgeweest![]()
Maar in bed heb ik alleen boxer, die broeken en shirt kruipen alleen maar omhoog, ik ben er bijna een keer in gestikt bij wijze van spreken
Dat valt nog mee, ik mag nooit op alleen sokken rondlopen. Ze zeggen yer cekiyo! 2 lagen aan de bovenkant vinden ze ook niet genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vader: ''Geceleri üsüyon mu? Üsüyosan üstüne bi battane daha ört.''
Welnee, je lichaamswarmte gaat zo juist sneller naar je dekens en die houden die warmte vast. Het is even koud, maar daarna hele nacht warmquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je het nooit koud? Ik heb elke nacht minstens 3 lagen kleding over elkaar aan.
je bent geen afrikaantje, pak gewoon extra kleding.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
En daar boven heb ik een hemdje aan, ik ga bevriezen
dat is weer heel veel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je het nooit koud? Ik heb elke nacht minstens 3 lagen kleding over elkaar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |