quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Vertel eens over de Krim/Ukraine, heb je daar nog familie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
Kirsehirliler sarhos oglum. Aksaray 10 basar Kirsehire
ES - KI - SE - HIR - !!!quote:
Eskisehir.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk uit onze buurt. Aksaray ik. Jij kirsehir ofzo.
Sorry, ik ken geen mensen uit Kirsehir of Aksaray. Ook geen mensen die mensen kennen uit Kirsehir of Aksaray.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, jullie geven al heel lang geen antwoord op mijn vraag over Aksaray.![]()
Ik ken heel veel Kirsehirliler die ze niet mogen, is dit typisch of komt het ook veel voor bij andere Turken?
Jij weet zo te zien niet hoeveel die Aksaraylilar drinken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
Kirsehirliler sarhos oglum. Aksaray 10 basar Kirsehire
Je kent mij en Burakius. Virtueel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ES - KI - SE - HIR - !!!![]()
[..]
Eskisehir.![]()
[..]
Sorry, ik geen mensen uit Kirsehir of Aksaray. Ook geen mensen die mensen kennen uit Kirsehir of Aksaray.![]()
We schijnen Taraktasli te zijn uit Taraktasli köyü (oma kant). Mijn oom heeft onze köy etc. helemaal uitgezocht. Ik heb een kaartje ervan. Load het wel up straks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertel eens over de Krim/Ukraine, heb je daar nog familie?
Tsja, oké, dan wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je kent mij en Burakius. Virtueel.
Heftig verhaal, dude.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
We schijnen Taraktasli te zijn uit Taraktasli köyü (oma kant). Mijn oom heeft onze köy etc. helemaal uitgezocht. Ik heb een kaartje ervan. Load het wel up straks.
Onze gehele köy is gered (overgebracht naar Turkije) door Karabiber Osman. Een echte held. Zijn eigen broer is doodgeschoten door de Russen voor zijn ogen. Sonra pusu yapmislar, bunlar Russlari baya taramislar. Later werd hij opgepakt en naar Solovki (in het noorden van Rusland, linksboven). gestuurd. Daar had hij zijn been gebroken ofzo. Daarom mocht hij op andere plekken komen dan normaal. Ordan kacmis met een trein bla bla. Daarna is hij vanuit Kirim lopend via Rusland , Georgie, Armenie Turkije binnengekomen. Etc. etc.
Mijn oma is Tatar, maar mijn opa kant zou Nogai kunnen zijn. We zijn het er nog niet over eens in de familie. Ze zijn eigenlijk later in elkaar op gegaan de Tataren en Nogai.
Ik ben vorig jaar in de kerst naar Eskisehir gegaan. Leuke plekken! We zijn naar een plek gegaan waar ze super Tatar böregi maken. Die was best wel bekend. Ondan sonra, zijn we naar een koffie bar gegaan. Echt een dikke Salep gehaald (vergeten te roeren, bleek het suiker onderin te zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ES - KI - SE - HIR - !!!![]()
[..]
Eskisehir.![]()
[..]
Sorry, ik ken geen mensen uit Kirsehir of Aksaray. Ook geen mensen die mensen kennen uit Kirsehir of Aksaray.![]()
Amin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
De opa van mijn oma is gesneuveld in Çanakkale. Een granaatscherf had zijn buik opengescheurd ofzo. Pijnlijk.
Allah mekanini cennet eylesin!![]()
Aminquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
De opa van mijn oma is gesneuveld in Çanakkale. Een granaatscherf had zijn buik opengescheurd ofzo. Pijnlijk.
amin!. Nadat mijn vaders familie rond 1890 etc. geemigreerd waren naar Turkije, hebben ze ook meegedaan bij Gelibolu. Best wel veel ooms gesneuveld zei mijn Oma.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Het was een koffie bar toch. Best modern enzo. Ben ne bilim. Ik wou salep. meger adamlar eerste laag salep yapmislar, daarna laag koffie, daarna laag suiker. Ik behoorde het dus te roeren! Weet ik veel! Ik drinken, Lekker salep dacht ik. opeens koffie smaak. En daarna vet smerig super zoetquote:
Klopt, is echt een studentenstad. Tatar böregi noemen wij trouwens 'Çig börek'.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in de kerst naar Eskisehir gegaan. Leuke plekken! We zijn naar een plek gegaan waar ze super Tatar böregi maken. Die was best wel bekend. Ondan sonra, zijn we naar een koffie bar gegaan. Echt een dikke Salep gehaald (vergeten te roeren, bleek het suiker onderin te zitten). Voor de rest is het echt een studentenstad en de tram is té propvol.
Koffie met salep? Wat is dat nou weer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het was een koffie bar toch. Best modern enzo. Ben ne bilim. Ik wou salep. meger adamlar eerste laag salep yapmislar, daarna laag koffie, daarna laag suiker. Ik behoorde het dus te roeren! Weet ik veel! Ik drinken, Lekker salep dacht ik. opeens koffie smaak. En daarna vet smerig super zoet. hahaha.
Eerste en tweede uur is nog wel leuk. Beetje natuur bekijken uit het raam. Daarna begin je pijn te krijgen aan je achterwerk en word je helemaal gefrustreerd van een kind achter je dat de hele tijd zit te janken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vinden jullie het ook zo leuk om uren lang in de bus te zitten in TR?
quote:
Damn dat zou ik ook wel willen. Ik ga er inshaAllah een keer naar toe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Vorig jaar werd het Turk Dunya Genclik Kurultayi in de Krim in Ukraine gehouden. Was ik daar maar bij.
Ik vind langer ook wel leuk, behalve als er ruzie is in de bus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerste en tweede uur is nog wel leuk. Beetje natuur bekijken uit het raam. Daarna begin je pijn te krijgen aan je achterwerk en word je helemaal gefrustreerd van een kind achter je die heel de tijd zit te janken.
Ik kwam op facebook via via op een profiel terecht van iemand die zo'n kurultay had bijgewoond. Hij had wel 300 foto's geupload. Je zag echt Turken vanuit overal. Van Siberie tot aan de Balkan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Damn dat zou ik ook wel willen. Ik ga er inshaAllah een keer naar toe.
Latex pakjes gaan toch vervelend zitten hequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ging even wat comfortabels aantrekken
Ik 5 uur: Istanbul-Eskisehir. Hoewel Ankara dichterbij is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind langer ook wel leuk, behalve als er ruzie is in de bus.![]()
Helaas reis ik maar ongeveer 3uurtjes in TR (Ankara-Kirsehir)
Sivasin yollarina.. cikayim daglaraniiiiiiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:00 schreef Ayca het volgende:
14 uur in de bus van igdir naar sivasdat was niet fijn..
Kun je beter in Armenië landen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:00 schreef Ayca het volgende:
14 uur in de bus van igdir naar sivasdat was niet fijn..
In 3 uur ben je door nederland heenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind langer ook wel leuk, behalve als er ruzie is in de bus.![]()
Helaas reis ik maar ongeveer 3uurtjes in TR (Ankara-Kirsehir)
Na twaalven komt de beer Rookert los.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Latex pakjes gaan toch vervelend zitten he
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kun je beter in Armenië landen.
Ga je nergens anders heen of ben je gewoon vaak in Eskisehir?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik 5 uur: Istanbul-Eskisehir. Hoewel Ankara dichterbij is.Maar daardoor kosten de vliegtickets ook duurder en we zijn al jaren gewend aan Atatürk Havalimani in Istanbul.
Het was voor een bruiloftquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat klinkt echt verkeerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ging even wat comfortabels aantrekken
Sorry, couldn't hold myselfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Na twaalven komt de beer Rookert los.
Kars.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was voor een bruiloftWij gaan gewoon altijd naar kars of agri max 2 uur
HAHAHA.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk,ik ben niet alleenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat klinkt echt verkeerd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |