Maakt niets uit. Zit in je aard van achter aanvallen. Of niet soms Makarios de derde?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Zit in je aard van achter aanvallen. Of niet soms Makarios de derde?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef Rookert het volgende:
Ik heb van biologische, chemische en nucleaire oorlogvoering gehoord, maar etnische werkt ook
Vooral in landen als Turkije en Iran, waar het echt etnische mixen zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef Rookert het volgende:
Ik heb van biologische, chemische en nucleaire oorlogvoering gehoord, maar etnische werkt ook
Ja, hier krijg je gewoon een terechtequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vooral in landen als Turkije en Iran, waar het echt etnische mixen zijn.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:31 schreef AryaMehr het volgende:
En iedereen is weer weg. Ik moet gewoon de hele nacht opblijven, omdat ik het weer eens vertikt heb om op tijd mijn huiswerk te maken.
Ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slaap jij altijd zo weinig AryaMehr?
Ik ook, maar er zitten de laatste tijd wel dagen tussen dat ik meer slaap en hopelijk ga ik het nog beter maken. Ik merk nu pas het effect van slaap te kort.quote:
Ja, slaaptekort kan soms erg irritant zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zitten de laatste tijd wel dagen tussen dat ik meer slaap en hopelijk ga ik het nog beter maken. Ik merk nu pas het effect van slaap te kort.
Ik erger me sowieso al aan harde geluiden (gegil enzo) en nu is het extra erg op school.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, slaaptekort kan soms erg irritant zijn.
Hehe, klopt. Maar ik ben op de één of andere manier nooit chagrijnig in de ochtend, al heb ik zoals nu 24 uur niet geslapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso al aan harde geluiden (gegil enzo) en nu is het extra erg op school.
Hoezo doe jij zo vaak aan ´all nighters´ dan? Werk, of gewoon te lui om te slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, klopt. Maar ik ben op de één of andere manier nooit chagrijnig in de ochtend, al heb ik zoals nu 24 uur niet geslapen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |