quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je daalde net diep in mijn achting
quote:
Gewoon denken aan je Guido in zijn maatje S hemdquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oeeeee..ik hoop dat ik nog kan slapen
Ik zeg het ook niet overal hoor. Ik heb echte haters in mijn familie, maar op straat houd ik dat voor me. Mensen zijn schijnheilig en kunnen je van alles flikken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja ok dat snap ik...maar dat je dat zo openlijk zegt(lef)..op straat zul je dat niet snel horen..
Bilmi ik mag jequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet overal hoor. Ik heb echte haters in mijn familie, maar op straat houd ik dat voor me. Mensen zijn schijnheilig en kunnen je van alles flikken.
Cool, dan mag ik jou ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bilmi ik mag je![]()
Slaaptijd...(lol dit zeg ik al vanaf 23:00)
Trusten en later manquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bilmi ik mag je![]()
Slaaptijd...(lol dit zeg ik al vanaf 23:00)
Compleet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Is het hier ook zo dood.
Hahaha nee je moest een sweten wat ik aan heb op dit momentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef Rookert het volgende:
Nu iets minder, tenzij je er nu uitziet als een levend lijk op dit tijdstip?
Niqaabquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha nee je moest een sweten wat ik aan heb op dit moment
Nee, je wou me toch niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:19 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
heb je het al uitgemaakt??
Ja hoelang ben je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Nadia, heb je nog een vacature open?
Niqaab draag je buiten hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten hoor, ik vind het niks aantrekkelijks aan, maar als jij het wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |