Maar dan moet ik weer helemaal uit mijn bed, naar de andere kant van de kamer lopen, de kast openen, iets zoeken, aantrekken, terug lopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je bent geen afrikaantje, pak gewoon extra kleding.
Maar mijn kamer is altijd koud.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, je lichaamswarmte gaat zo juist sneller naar je dekens en die houden die warmte vast. Het is even koud, maar daarna hele nacht warm
Ja, dat is hogere wiskunde.quote:
turken houden van warmte.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik slaap op de zolder met als verwarming een mini kacheltje.
jij kan tenminste lopen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar dan moet ik weer helemaal uit mijn bed, naar de andere kant van de kamer lopen, de kast openen, iets zoeken, aantrekken, terug lopen
Dikkere dekens, duhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar mijn kamer is altijd koud.
Met zelf educatie kom je ook heel ver.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat is hogere wiskunde.Hij is ilk okul terk, maar slimmer dan veel mensen die door hebben geleerd. Houdt nieuws enzo ook goed bij.
Mijn vader is slimmer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat is hogere wiskunde.Hij is ilk okul terk, maar slimmer dan veel mensen die door hebben geleerd. Houdt nieuws enzo ook goed bij.
Hayat okulu mezunu.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met zelf educatie kom je ook heel ver.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Nadia, heb je nog een vacature open?
Daar kan geen uni tegenop.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hayat okulu mezunu.Hij heeft wel een zwaar leven achter de rug.
Ja, hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het zag er wel zielig uit, eerlijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, haha![]()
Wat ben je toch schattig als je zielig bent
Twee dagen terug kon ik haar nog wel vermoorden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:26 schreef IHVK het volgende:
waarom is Bilmiyorem zo schattig, hoe doet ze het toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |