Ja, dat snap ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het in Japan dat klopt..maar dat stukje (Nederland) lijkt zo echt op hier snapje wat ik bedoelde..
Ik had op 2 afleveringen Barbara als verliezer staan op de stemmingslijst.. Maar zag vanavond dat ze volgens mij geen verliezer wordt/is.quote:
Wat moet ik daarin zien? Een acht?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]
Floeps, aanwijzing gevonden!
Een omgekeerde 6quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat moet ik daarin zien? Een acht?
Ik zie een Aquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Er staat een a, en dan net zo'n a als van dit lettertype.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die letter komt uit aflevering 1quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:16 schreef Bragi het volgende:
Misschien is er ook wel zo'n letter in aflevering één.
En aangezien het de tweede aflevering is... iemand van wie de tweede letter uit de naam een A is? Barbara, Manuel, Sanne...?
Misschien meerdere letters in de aflevering, waardoor we op die manier inderdaad na de derde aflevering de mol kunnen wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:16 schreef Bragi het volgende:
Misschien is er ook wel zo'n letter in aflevering één.
En aangezien het de tweede aflevering is... iemand van wie de tweede letter uit de naam een A is? Barbara, Manuel, Sanne...?
De a van arjen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]
Floeps, aanwijzing gevonden!
Een goede redenering. A van Arjen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
De a van arjen?
ARJEN DE MOL
12345 67 8910
10 letters.. 10 aflevering..
Mogelijke oplossing?
"Mol Barbara"quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
De a van arjen?
ARJEN DE MOL
12345 67 8910
10 letters.. 10 aflevering..
Mogelijke oplossing?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dan moeten we nog steeds op zoek naar een r trouwens, dat dan wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Het is gewoon een omgekeerde 6, en geen a....quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oke folks.. laten we zoeken naar de 2de letter
Gespiegeld bedoel je. Wat betekent die 6 volgens jou dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon een omgekeerde 6, en geen a....
Het is geen 6 het is echt de letter a.... geloof me, ik heb er vorige week diverse malen op een 42" naar zitten staren...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon een omgekeerde 6, en geen a....
Barbara zei dat dan ook al voordat wie dan ook naar buiten was, dus dat zou ze alleen kunnen baseren op het plein er omheen, maar dat lijkt ook niet op de Markt van Goudaquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef TeddebBraak het volgende:
barbara zegt dat het op het stadhuis van gouda lijkt, ik weet niet of jullie daar wel eens geweest zijn (in gouda) maar daar leek het dus totaal niet op. http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL340&=&q=gouda%20stadhuis&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Voorlopig nog niks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gespiegeld bedoel je. Wat betekent die 6 volgens jou dan?
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen 6 het is echt de letter a.... geloof me, ik heb er vorige week diverse malen op een 42" naar zitten staren...
Hmm, het heeft inderdaad geen 'hakje' zoals deze a heeft...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voorlopig nog niks.
[..]
Dan heb je niet goed gekeken.
random een stukje map!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Sanne en Arjen waren toch eerder in het kerkje geweest, daar waar Arjen zo sneaky voor een tweede keer na Sanne nogmaals op de knop drukte? Frits gaat op het einde terug naar het kerkje en drukt op de knop waarna de kaart met het ¤ teken tevoorschijn komt. Of Arjen wist dat die knop het geld zou laten zien of de knoppen laten random een kaart zien..
ik dacht Timquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:05 schreef StefanKollaart het volgende:
Het was trouwens niet pj die "de mol" na sanne zei..
dat interview was denk ik wel achteraf opgenomen hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Barbara zei dat dan ook al voordat wie dan ook naar buiten was, dus dat zou ze alleen kunnen baseren op het plein er omheen, maar dat lijkt ook niet op de Markt van Gouda
klopt, toen ging de kaart weer weg. saillant is dat wanneer sissing op de knop in het kerkje duwde (die dus al ingedrukt was) er een nieuw stuk kaart tevoorschijn kwam. toevallig ook net de relevante. tenminste dat wordt beweerd, hij zag een dollarteken en wist toen gelijk dat hij de trap op moest die naar de bovenste etage van het 'stadhuis van gouda' ging. als hij dat wist had ie toch ook van binnenuit daarheen kunnen proberen te gaan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ted
Hind drukt de eerste knop voor de 3de x in!
de nieuwe holland village (huis ter bosch), stukje (10keer) groter als dat verlaten volendammetje waar ze doorheen gingen.quote:En via google maps kun je ook door holland village lopen en dan zit het vol met mensen!
de eerste knop was twee keer middenonder, de knop in het kerkje heeft na het stiekem dubbel drukken wel een kaart laten zien. dat stiekem drukken van arjen had dus geen effect. die knoppen zaten natuurlijk ook niet echt verbonden met de computer. dat doet gewoon iemand van de regie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dus toch random een stukje map?
Volgens mij is het Arjen.. Iig een manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Meerdere mensen is vast en zeker het gezicht opgevallen toen de zwarte man voorbij een huis liep.. Zie hier de (niet erg goede kwalitatieve cap)
[ afbeelding ]
Volg de route.. die puntjes zijn natuurlijk de RODE knoppenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm die puntjes zijn rood, iets te maken met die dingen van hind!?
En dat gezicht is waarschijnlijk 1 van de deelnemers?
Het is Manuel, op dat moment was Arjen samen met Sanne namelijk op padquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:24 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Volgens mij is het Arjen.. Iig een man
In dat geval zal Tim zijn mollenquiz wel richting Sanne gericht hebben, en aangezien hij afgevallen is..quote:
Ojaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is Manuel, op dat moment was Arjen samen met Sanne namelijk op pad
Wel veel knoppen voor slechts 6 stukjes (toch?) kaart.quote:
dacht dat ze daarvoor te dicht op elkaar zouden zitten en ik tel er 9?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volg de route.. die puntjes zijn natuurlijk de RODE knoppen
hmm goed punt, maar je ziet op dat moment niet wie er praatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
In dat geval zal Tim zijn mollenquiz wel richting Sanne gericht hebben, en aangezien hij afgevallen is..
Hmm..quote:Verklaring voor blauw --> staat in Japan voor het oosten. Barbara draagt blauwe kleren in afl. 1 en 2. In afl. 2 staan er blauwe pionnen in het huis.
Barbara vraagt zich af of in Japan de (rode) zon ook op komt in het oosten en ze staat zelf op de pilaar in het oosten.
Tussen de witte sleutelhangers ligt een rode sleutelhanger met daarop de naam Hind (of gewoon: hint). Op de pilaar staat ook een rode vlag. Het oosten is dus de hint...
merk het net ook ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef TeddebBraak het volgende:
er waren ook 9 stukken kaart
Ja dat had PJ over ..maar ik merk er ook niks van .Zou volgende week wel komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef belendel het volgende:
Er werd nog gezegd dat je de finale alleen haalt als je:
Keihard , egoistisch en slim bent.
Is hier niks van te maken?
Inderdaad, zit ook alweer zo'n 3 uur te speuren na aanwijzingen. Ik houd het voorlopig op Arjen of Barbaraquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach ik ga er maar eens een nachtje over slapen!
Er waren toch 3x3=9 stukken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel veel knoppen voor slechts 6 stukjes (toch?) kaart.
Vond ik ook al opvallend, vreemde woordkeuze. Vooral het laatste, "Ik ben benieuwd wie de volgende afvaller is." vind ik erg.. apart. Dat zou je als presentator toch nooit zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef belendel het volgende:
Zo lang je maar wil:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef belendel het volgende:
Volgens DieIsDeMol op Twitter is het Manuel, maar ik heb het zelf nog niet teruggekeken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm goed punt, maar je ziet op dat moment niet wie er praat
Volgens mij Manuel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:05 schreef StefanKollaart het volgende:
Het was trouwens niet pj die "de mol" na sanne zei..
staan ook keurig verzameld op Youtube... usernaam was dacht ik 'ikbendemol2010'quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Veerboot het volgende:
Zoals al eerder opgemerkt, zaten er in het voorfilmpje over aflevering 2 uit de MolMail twee extra, 'geheime' stukjes video en verschenen er bij Erik en Pieter Jan een paar Japanse tekens onder in beeld.
Lolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
staan ook keurig verzameld op Youtube... usernaam was dacht ik 'ikbendemol2010'
het is Hindquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mja Sanne draagt nu ook blauwe kleding.. wat zegt dat? Het oosten zegt mij niets qua hint..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |