Daar hebben mannen alleen maar voordeel vanquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Boefjes![]()
[..]
Dondersteentjes die dames..
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja die eikel! En Kate helemaal in de regen lopen
Zou Tombola weten dat daar geen beebies van komen, hooguit een SOA?quote:
Mannen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Daar zijn we nog niet, we zijn nu op het punt dat ie haar gewoon soort-van negeert en de haarlok terugstuurt. Schavuiiiiiiiiiiiit
Ook in die tijd was men al bekend met wrede dumptechnieken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Daar zijn we nog niet, we zijn nu op het punt dat ie haar gewoon soort-van negeert en de haarlok terugstuurt. Schavuiiiiiiiiiiiit
Heb ik geen probleem mee en van dat tweede (nog) geen lastquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou Tombola weten dat daar geen beebies van komen, hooguit een SOA?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen!![]()
En hulpeloze, afhankelijke, afwachtende dames.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef nieslief het volgende:
hoi allemaal.
Baaldag vandaag.....
Pfffff zeg ik krijg het gewoon niet meer mee allemaal.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb ik geen probleem mee en van dat tweede (nog) geen last
Een beetje teveel van het goede dus....hier ook nog eenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef nieslief het volgende:
Arm nog steeds een raar gevoel en tintelingen. En vanmorgen fysio en werk ook nog eens en ook nog eens schriftjes schrijven voor de jongens en en en en en stapel stapel stapel stapelDank je wel voor je aandacht.
En dan gaat het maar achter elkaar door he? Probeer toch je rust te nemen, want anders gaat je arm nog meer opspelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef nieslief het volgende:
Arm nog steeds een raar gevoel en tintelingen. En vanmorgen fysio en werk ook nog eens en ook nog eens schriftjes schrijven voor de jongens en en en en en stapel stapel stapel stapelDank je wel voor je aandacht.
quote:
Lieffie, neem je rust he!!!! Alleen doen wat echt echt echt nodig is, en de rest laten liggen tot je hulp hebt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef nieslief het volgende:
Dan is m'n lieve grote zus jarig en zit ik met m'n billen in het land der vlaamsche frieten..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je mee meeten de 23e????
![]()
FIETS! Je hebt teveel koude douches genomen zeker? Ik vond je gister leuker...
Dat zeg je heel goed dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar manlief zit nu op de bank de rest van de was te vouwen en ik ben hier maar gaan zitten. Anders ga ik toch weer meehelpen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan gaat het maar achter elkaar door he? Probeer toch je rust te nemen, want anders gaat je arm nog meer opspelen.![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
Wat is Sarah Jessica Parker lelijk in die nieuwe film met Hugh Grant.
Dat háár
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
nieuw stuk verhaal in 30 minuten? interesse anyone?
Oke okequote:
ik! ik?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Soms, in een donker hoekje met haar voor d'r gezicht terwijl ze weg van de camera kijktquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke oke
Maar in Sex and The City vond ik haar best leuk er uit zien (ook al vonden velen ook van niet).
In deze film echter....
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat zeg je heel goed dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar manlief zit nu op de bank de rest van de was te vouwen en ik ben hier maar gaan zitten. Anders ga ik toch weer meehelpen.
Ooooooh ik ruik trouwens lekker nu....
quote:
quote:
Iets lager dan normaalquote:
Dan is het dus geen OP meer of wel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iets lager dan normaal
komt door Fiets...
[SC] 559 Speciaal voor Greys: Fiets eat your heart out!!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iets lager dan normaal
komt door Fiets...
en wat wil je daar aan gaan doen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het dus geen OP meer of wel?![]()
Leuk allemaal die kleuters uit PUB, maar van de OP blijven ze AF
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en wat wil je daar aan gaan doen dan?
Heel hard huilenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en wat wil je daar aan gaan doen dan?
quote:
quote:
Dan nemen ze lekker een kamer ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef nieslief het volgende:
Fiets is Tombolaaalaaaaalaaa aan het klieren.
De hele SC heeft vandaag ook al in PUB gezworven.
wil ie niet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nemen ze lekker een kamer ofzo
Aha onze tweede metromanquote:
Als je het letterlijk gaat nemen is de 1e post altijd de OP hequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het dus geen OP meer of wel?![]()
Leuk allemaal die kleuters uit PUB, maar van de OP blijven ze AF
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nemen ze lekker een kamer ofzo
Dat durft hij nietquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] 559 Speciaal voor Greys: Fiets eat your heart out!!!!!
IK ZAL JOU EENS HEEL LETTERLIJK NEMENquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je het letterlijk gaat nemen is de 1e post altijd de OP he
Wat er ook in staat. Dat het niet de standaard OP is vooruit
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
FIETS
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
| Surveillance-Fiets
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK ZAL JOU EENS HEEL LETTERLIJK NEMEN![]()
![]()
![]()
quote:
Dat kan ook nog iddquote:
de wiki is kwijtquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef nieslief het volgende:
Zit 'ie nou ook al in de WIKI te prutsen die prutser?
HOOOOOOOO!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de wiki is kwijt![]()
sorry
Wat zij zegtquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HOOOOOOOO!
DON'T MESS WITH THE WIKI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als het goed is kan je de geschiedenis wel terugvinden ergensquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HOOOOOOOO!
DON'T MESS WITH THE WIKI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT! Weg???quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als het goed is kan je de geschiedenis wel terugvinden ergens![]()
ik moet weg.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zag wel gezellig uit. Zo'n groooote kring mensen in het groen, naar iedere auto spiedend die de parkeerplaats opreed. Groen en/of tot de nok volgeladen was![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zeg: onze ronde stamtafel.(waar ik niet meer aan paste
)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als het goed is kan je de geschiedenis wel terugvinden ergens![]()
ik moet weg.
quote:
Hoe zag het eruit dan? (nee ik hoe geen foto te zien).quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Meisjes, hoe weet je of je wormen hebt?
Ik ben aan de dunne en er dreef iets in mijn pot dat er erg eng uit zag
Ik lijk Q wel
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Meisjes, hoe weet je of je wormen hebt?
Ik ben aan de dunne en er dreef iets in mijn pot dat er erg eng uit zag
Ik lijk Q wel
Morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhhh je een goede morgen te wensen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Het zag eruit als een afgebroken stuk pitriet dat gevouwen was. of als een platgedrukt bruinig rietje dat ook een paar keer dubbelgevouwen was. Maar het was slap. En het bewoog niet. Alsof het een afgebroken stukje was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe zag het eruit dan? (nee ik hoe geen foto te zien).
Hebbie ook jeuk?
Als je nog 10 minuten wacht zal ik mn verhaal posten...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Poit het volgende:
Deze jongeman gaat z'n bedje opwarmen. Wie komt me instoppen?
Hoe kom je daar bij? Heb laatst wel een pools bruidje besteld maar die is nog niet binnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je nog 10 minuten wacht zal ik mn verhaal posten...
En ik wil je wel instoppen, maar ik dacht dat jij een vriendin had!
Kijk hier maar eens of je wat bekends voorkomtquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zag eruit als een afgebroken stuk pitriet dat gevouwen was. of als een platgedrukt bruinig rietje dat ook een paar keer dubbelgevouwen was. Maar het was slap.
Noten gaat wat ver, maar over de knie is hier wel op zijn plaats denk ik!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
Zeg ik heb hier Fiets op MSN en ik begreep dat hij wat uitgevreten heeft hier vandaag maar de bekentenissen komen niet verder dan dit:![]()
Heeft iemand een snelle samenvatting?
Ga ik een mod noten vanavond?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
Zeg ik heb hier Fiets op MSN en ik begreep dat hij wat uitgevreten heeft hier vandaag maar de bekentenissen komen niet verder dan dit:![]()
-Hele SC verplaatsen naar PUBquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens of je wat bekends voorkomt
http://www.medicinfo.nl/d_641
Lijkt me handig want ik kan er nog geen worm van bakkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die had ik ook al gevonden. Ik heb besloten om morgen mijn nieuwe HA te bellen en ernaar te laten kijken.
Ligt niet aan de leeftijd hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
Ik heb alles gelezen en nu ben ik een beetje in de war (leeftijd?) Ik ga slapen
Maes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
Is denk ik het beste....mocht je wel iets teveel fauna in je hebben zullen een paar pilletjes wonderen doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die had ik ook al gevonden. Ik heb besloten om morgen mijn nieuwe HA te bellen en ernaar te laten kijken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
quote:
nee, nog erger, een notequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb ik altijd al eens willen zijn....... Krijg ik nou slaag?
quote:
Nee, JIJ was subtiel!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, nog erger, een note
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
-Hele SC verplaatsen naar PUB
-OP verwijderen uit de openingspost
nogmaals OP verwijderen
Nogmaals OP verwijderen
Weer de OP verwijderen uit de posts van Tombolalalalala
Kortom hij zit Tombolalalala te klieren en vermaakt zich uitstekend. De rest ook trouwens.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hij wil gewoon Tombola op d'r speciale plekje kietelen
JA dek jezelf maar in!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]!
Beetje wel he?
Maar ik heb niet gezegd wat je gedaan hebt, alleen maar even billenkoek voor je geregeld van Senesta
neh, tis alleen het bier van inbev, er is nog zat ander bier uit belgiequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Poit het volgende:
Fuck Haïti!! Dit is pas crisis!!!
Tekort aan Belgisch bier dreigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |