quote:
Dat kan ook nog iddquote:
de wiki is kwijtquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef nieslief het volgende:
Zit 'ie nou ook al in de WIKI te prutsen die prutser?
HOOOOOOOO!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de wiki is kwijt![]()
sorry
Wat zij zegtquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HOOOOOOOO!
DON'T MESS WITH THE WIKI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als het goed is kan je de geschiedenis wel terugvinden ergensquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HOOOOOOOO!
DON'T MESS WITH THE WIKI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT! Weg???quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als het goed is kan je de geschiedenis wel terugvinden ergens![]()
ik moet weg.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zag wel gezellig uit. Zo'n groooote kring mensen in het groen, naar iedere auto spiedend die de parkeerplaats opreed. Groen en/of tot de nok volgeladen was![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zeg: onze ronde stamtafel.(waar ik niet meer aan paste
)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als het goed is kan je de geschiedenis wel terugvinden ergens![]()
ik moet weg.
quote:
Hoe zag het eruit dan? (nee ik hoe geen foto te zien).quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Meisjes, hoe weet je of je wormen hebt?
Ik ben aan de dunne en er dreef iets in mijn pot dat er erg eng uit zag
Ik lijk Q wel
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Meisjes, hoe weet je of je wormen hebt?
Ik ben aan de dunne en er dreef iets in mijn pot dat er erg eng uit zag
Ik lijk Q wel
Morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhhh je een goede morgen te wensen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Het zag eruit als een afgebroken stuk pitriet dat gevouwen was. of als een platgedrukt bruinig rietje dat ook een paar keer dubbelgevouwen was. Maar het was slap. En het bewoog niet. Alsof het een afgebroken stukje was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe zag het eruit dan? (nee ik hoe geen foto te zien).
Hebbie ook jeuk?
Als je nog 10 minuten wacht zal ik mn verhaal posten...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Poit het volgende:
Deze jongeman gaat z'n bedje opwarmen. Wie komt me instoppen?
Hoe kom je daar bij? Heb laatst wel een pools bruidje besteld maar die is nog niet binnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je nog 10 minuten wacht zal ik mn verhaal posten...
En ik wil je wel instoppen, maar ik dacht dat jij een vriendin had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |