ik! ik?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
nieuw stuk verhaal in 30 minuten? interesse anyone?
Soms, in een donker hoekje met haar voor d'r gezicht terwijl ze weg van de camera kijktquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke oke
Maar in Sex and The City vond ik haar best leuk er uit zien (ook al vonden velen ook van niet).
In deze film echter....
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
nieuw stuk verhaal in 30 minuten? interesse anyone?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat zeg je heel goed dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar manlief zit nu op de bank de rest van de was te vouwen en ik ben hier maar gaan zitten. Anders ga ik toch weer meehelpen.
Ooooooh ik ruik trouwens lekker nu....
quote:
quote:
Iets lager dan normaalquote:
Dan is het dus geen OP meer of wel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iets lager dan normaal
komt door Fiets...
[SC] 559 Speciaal voor Greys: Fiets eat your heart out!!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iets lager dan normaal
komt door Fiets...
en wat wil je daar aan gaan doen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het dus geen OP meer of wel?![]()
Leuk allemaal die kleuters uit PUB, maar van de OP blijven ze AF
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en wat wil je daar aan gaan doen dan?
Heel hard huilenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en wat wil je daar aan gaan doen dan?
quote:
quote:
Dan nemen ze lekker een kamer ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef nieslief het volgende:
Fiets is Tombolaaalaaaaalaaa aan het klieren.
De hele SC heeft vandaag ook al in PUB gezworven.
wil ie niet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nemen ze lekker een kamer ofzo
Aha onze tweede metromanquote:
Als je het letterlijk gaat nemen is de 1e post altijd de OP hequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het dus geen OP meer of wel?![]()
Leuk allemaal die kleuters uit PUB, maar van de OP blijven ze AF
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nemen ze lekker een kamer ofzo
Dat durft hij nietquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] 559 Speciaal voor Greys: Fiets eat your heart out!!!!!
IK ZAL JOU EENS HEEL LETTERLIJK NEMENquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je het letterlijk gaat nemen is de 1e post altijd de OP he
Wat er ook in staat. Dat het niet de standaard OP is vooruit
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
FIETS
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
| Surveillance-Fiets
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK ZAL JOU EENS HEEL LETTERLIJK NEMEN![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |