Dat mag ik idd hopen....quote:
En volkomen terecht dat we die niet hebben gehad. Heb je de topictitel wel gelezen?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:22 schreef Guanabana het volgende:
Hoezo, wat doe ik nu weer verkeerd?
Ik kaart een gebouw aan dat we nog niet hebben gehad.
blijkbaar wel want hij post een werkelijk foeilelijk gebouw.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En volkomen terecht dat we die niet hebben gehad. Heb je de topictitel wel gelezen?
Ik ben een zij.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blijkbaar wel want hij post een werkelijk foeilelijk gebouw.
Vuile gristenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:32 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Hehe, wat een topic is dit toch ook. Een serieuze kanshebber in Tilburg:
[ afbeelding ]
Gast, dit is toch ook gewoon lelijk. Ik heb het niet uitgekozen puur omdat het een moskee is. Er zijn zat mooie moskeeën, maar geen enkele daarvan is in Nederland te vinden:quote:
Van mijn part mag héél Rotterdam, tot de laatste baksteen toe aangewezen worden als lelijkste ... van Nederland. Die stad blinkt werkelijk uit in wanstaltig- en misselijkmakendheid, in elk opzicht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:05 schreef Scootmobiel het volgende:
Het Unilever-gebouw in Rotterdam vind ik ook altijd weer een staaltje van wansmaak.![]()
[ afbeelding ]
Nooit in Eindhoven geweest JAM?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Van mijn part mag héél Rotterdam, tot de laatste baksteen toe aangewezen worden als lelijkste ... van Nederland. Die stad blinkt werkelijk uit in wanstaltig- en misselijkmakendheid, in elk opzicht.
Van alle lelijkheid in IJmuiden kies je die uit. Ik vind dit een van de mooiere gebouwen in Velsen/IJmuiden.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeentehuis velsen, echt een foeilelijk Dudok gebouw.
oeps soryy, maar ik ben het met je eens dat het lelijk is.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben een zij.
Ik zeg toch, ik ben er nog niet over uit of ik het foeilelijk vind. Wel vrij lelijk ja.
het is eigenlijk triest dat je gelijk hebtquote:Op maandag 18 januari 2010 09:03 schreef Z het volgende:
[..]
Van alle lelijkheid in IJmuiden kies je die uit. Ik vind dit een van de mooiere gebouwen in Velsen/IJmuiden.
Inderdaad zeg! Of was het misschien sarcasme à la EnGodZagDatHetGoedWas?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:03 schreef Z het volgende:
[..]
Van alle lelijkheid in IJmuiden kies je die uit. Ik vind dit een van de mooiere gebouwen in Velsen/IJmuiden.
Ik vind 'm juist erg mooi.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:35 schreef Guanabana het volgende:
Heb deze trouwens nog niet voorbij zien komen:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan? Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit. In de tijd dat hij gebouwd werd (1927-1929) was het in ieder geval helemaal de shit.
O ja, die is idd gruwelijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef 2dope het volgende:
Misschien al voorbij gekomen, dus wellicht ten overvloede:
Groninger museum:
[ afbeelding ]
Ik ook hoor. Ik heb het idee dat voor al 'neo' dingen bij de mensen in de smaak vallen en zo wordt bijvoorbeeld het centrum van Amsterdam langzaam een soort van Anton Pieck 'dorp'. Er gebeurd weinig spannends. Ik vind bijvoorbeeld het ING kantoor langs de A10 ook niet het mooiste gebouw maar in ieder geval wat anders.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind hier best mooie dingen tussen staan. Wat heb je liever, zo'n 'the Rock' of een 13 in dozijn betonplaten bouwesel, zoals er al zoveel staan?
Liever iets in een klassiekere stijlquote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind hier best mooie dingen tussen staan. Wat heb je liever, zo'n 'the Rock' of een 13 in dozijn betonplaten bouwesel, zoals er al zoveel staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |