Presenteren kan jij wel, no problemo toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef Sander het volgende:
Thx allemaal
Woensdag moet ik presenteren. Ik ben alweer een stuk minder zenuwappig
Precies.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Presenteren kan jij wel, no problemo toch?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
hij pakt ze allemaal in daarof het nou terecht is of niet
![]()
Zelf maken hè! Marinade van ketjap, sambal, peper en knoflook.quote:
Verwacht geen gouden bergen hèquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Help?![]()
need private tracker...fast
Daar heb ik dus geen zin in. Wil even rust met eten vanavond, hele week is al drukquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Laat ze mee-etenZijn ze vast blij mee
Wel alleen als het kip-sate is natuurlijk
voor gouden bergen moet ik bij DK zijn aangezien:quote:
quote:Ik zoek nog iemand die de munten komt poetsen in mijn geldpakhuis!
Mwoah, daar ben je in twee minuten klaar met poetsen denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
voor gouden bergen moet ik bij DK zijn aangezien:
[..]
Twee minuten? In twee minuten kan je mijn hele appartement poetsen inclusief de munten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, daar ben je in twee minuten klaar met poetsen denk ik
Ok, goed dat je de beslissing hebt gemaakt!quote:
Schattig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Twee duimen omhoog voor Dupje! Gewoon, omdat het kan!
Niemand onder de indruk dat ik ga bbqenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:57 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond midwinterbarbecueen
Ik voelde me ineens nogal een loser met m'n satéquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niemand onder de indruk dat ik ga bbqen
Dan hoop ik wel binnen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik denk ik reageer maar niet want als ik op het moment ergens wel veel zin in heb is het enorm veel vlees..quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Met een beetje pech serieus buitenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel binnen!
Ga je een eland grillen?
Iets zegt me dat het sowieso al niet over IB ging!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk ik reageer maar niet want als ik op het moment ergens wel veel zin in heb is het enorm veel vlees..
Nee IB, ik bedoel niet je piemol
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Met een beetje pech serieus buiten
Nergens voor nodig toch? HEb je der zelf een goed gevoel over / goed voorbereid?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:25 schreef Dupje het volgende:
Ahneeeeee kut, er zijn nog best veel medestudenten die hun assessment niet halen... Ik word op deze manier alleen maar nog zenuwachtiger. Bluh
Is het boek zelf zielig of de inhoud van het boek?quote:
Komt een vrouw bij de doctor?quote:
De gemiddelde arts is drs. en geen dr.!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:42 schreef royjn het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de doctor dokter?
Als je maar de goede downloads zoektquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:53 schreef Dj_unkie het volgende:
goede tracker Mikkie.....5,1 MB p/s
Dat zegt mij niets! Mbps MBps! Ik zet gewoon een download 's nachts aan en dan is ie 's ochtends wel binnen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:53 schreef Dj_unkie het volgende:
goede tracker Mikkie.....5,1 MB p/s
MBps ofwel bijna 5 floppy's per secondequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets! Mbps MBps! Ik zet gewoon een download 's nachts aan en dan is ie 's ochtends wel binnen!
Is dat veel of weinig? Ik heb hier een 100 mbs full-duplex verbinding. Hoeveel floppy's per seconde is dat maximaal dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
MBps ofwel bijna 5 floppy's per seconde
Ik heb vorige week de film gezien. Het geeft ongeveer een indruk denk ik, hoe iemand het overlijden werkelijk ervaart. Zag wel een aantal herkenbare ervaringen. Boek zelf heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh.. En ik vind het boek niet eens super goed ofzo.. maar vooral het laatste gedeelte..
Ik heb hier ook een 100/100 verbinding...daar haal ik maximaal 10 tot 11 MBps mee (7.6 floppy'squote:Op donderdag 14 januari 2010 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat veel of weinig? Ik heb hier een 100 mbs full-duplex verbinding. Hoeveel floppy's per seconde is dat maximaal dan?
Kan dat ook op mijn compjoeter?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb laatst iets nieuws ontdekt![]()
Zo'n plastic schijfie, daar gaat gewoon 700 (!!!!!!!) MB op
![]()
![]()
Ziek jonguh!!!!
Dat is gewoon 1/6 van mijn harde schijf, weet je hoeveel gekquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb laatst iets nieuws ontdekt![]()
Zo'n plastic schijfie, daar gaat gewoon 700 (!!!!!!!) MB op
![]()
![]()
Ziek jonguh!!!!
Weet ik veelquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Kan dat ook op mijn compjoeter?
Ik hoorde dat ze vandaag vegetarische kroepoek hebben!quote:
Dat ligt eraan in hoeverre je bekend bent met ratio's houden en hoe goed je kunt seedenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie kan je voor mij ook ff dat downloadverhaal werkend maken ?
Ik heb 't zaterdag gedaan, mijn god wat was 't koudquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb die met kalkoenfilet gehaald! Die mik ik over een uurtje wel in de microgolfoven!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze vandaag vegetarische kroepoek hebben!
Zie ik er soms uit als een bataaf?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef VASND het volgende:
Batavierenrace komt weer in de buurtwie doet mee?
Nou!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie ik er soms uit als een bataaf?
Daar heb je wel een punt! Ik heb ook een flinke knuppel!quote:
Doet me gelijk weer aan carnaval denken. Staat ook weer voor de deurquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt! Ik heb ook een flinke knuppel!
Eenschquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt! Ik ben ook een flinke knuppel!
Dat zit dichterbij de waarheid ja!quote:
Carnaval in Nijmegen, is het nog watquote:Op donderdag 14 januari 2010 @ 19:06 schreef royjn het volgende:
[..]
Doet me gelijk weer aan carnaval denken. Staat ook weer voor de deur
[afbeelding]
Het is te vergelijken met anale seks met je moeder. Het kan in principe wel, maar leuk is anders!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Carnaval in Nijmegen, is het nog wat?
Ik hoop het! Ik heb vooral gister geoefend, en dinsdag ook nog. Dus ik hoop dat dat voldoende is. Maar ECHT voorbereiden kan niet want je weet nooit hoe de client is, en straks is het niet meer spontaan, maar een opgevoerd toneelstukje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:34 schreef royjn het volgende:
[..]
Nergens voor nodig toch? HEb je der zelf een goed gevoel over / goed voorbereid?
Zal wel los lopen
Ach, mijn moeder kan jouw centjes ervoor dan weer waarderen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind anale seks met jouw moeder anders best leuk
Toch prettig dat ze na twee avonden werken dan weer een half brood kan kopen hè!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, mijn moeder kan jouw centjes ervoor dan weer waarderen!
Ach ze doet het ook een beetje uit naastenliefde hoor! Zoveel keus heb je ook niet hè Mikkie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch prettig dat ze na twee avonden werken dan weer een half brood kan kopen hè!
heb er vroeger mee gewerkt, geen idee welk forum dat was maar die is offline gehaald helaasquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan in hoeverre je bekend bent met ratio's houden en hoe goed je kunt seeden.
Op het moment dat jij verzaakt op een invite van mij bij een private tracker, kan ik ook geband worden.
Ik (en Dj_unkie nu ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb er vroeger mee gewerkt, geen idee welk forum dat was maar die is offline gehaald helaas
zal ik doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik (en Dj_unkie nu ook) zit bij IPTorrents. Ooit eens een invite voor gekregen via Fok. Ik heb er nog twee en wil je er best eentje geven, maar dan moet je dus wel een ratio >1 handhaven, anders ben jij de lul maar ik ook. En dat zou nogal jammer zijn, gezien ik er het nodige spul vandaan haal
.
Ik kom bij de start spelen met mijn sambaband, Outra Vez!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef VASND het volgende:
Batavierenrace komt weer in de buurtwie doet mee?
Hah! Ik zal eens kijken of ik je daar kan herkennen danquote:Op donderdag 14 januari 2010 @ 20:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kom bij de start spelen met mijn sambaband, Outra Vez!ook leuk!
12e etage van het Erasmusgebouw zit het MMS van de faculteit Religiewetenschappen, Filosofie, en Theologie! Altijd een pc vrij en dat is niet zo'n knoei als die van het MMS op het 1e etage. En o ja, ook een koptelefoon natuurlijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
@morgane: in het MMS links bij de balie zit een computerhokje waar het wel echt stil is en waar je fatsoenlijk kunt werken zonder herrie. Hangen ook koptelefoons als je muziekje erbij wilt, heerlijk rustig. Zit bijna nooit meer dan 4 man te werken, dus ook geen geratel van jewelste
Hebben lullen!quote:
Hij had teveel op, ik had teveel op! Het had niets te betekenen, lieverd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Californium het volgende:
ivoIk had het kunnen weten
![]()
Mijn vriendje is te lief tegen bepaalde mensenwat ie niet moet zijn
Dat zei hij ook! Met hetzelfde gezicht erbij!quote:
Pay-per-view alleen!quote:
Hoe veel te liefquote:Op donderdag 14 januari 2010 @ 22:21 schreef Californium het volgende:
ivoIk had het kunnen weten
![]()
Mijn vriendje is te lief tegen bepaalde mensenwat ie niet moet zijn
Hoe het zich gedurende zn bestaan ontwikkeld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 @ 22:26 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand hier toevallig wat er bedoeld wordt met levensloop? Want ik moet morgen presentatie over het heelal houden en iig de punten: ontstaan vh heelal, dimensies, levensloop en einde vh heelal moeten er in voorkomen. Is levensloop dan wat er tussen ontstaan en einde is? Want volgens mij gebeurt er niet zoveel in het heelal nu
quote:
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 @ 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]whehe... ik ga nu rare dingen denken....
Tegen mensen die je alleen nodig hebben als het hen uitkomt en als ze iets van je willen, moet je gewoon niet meer aardig doen....
Mooi klote.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
:R
net halve avond geslapen op de bank, en voel me nog steeds zo kut... Vanochtend stond ik op met een kotsbui, heb de hele dag al koppijn en kreeg het straks ook warm/koud, oorsuizingen enz![]()
Word ziek
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik ook volgens mij, en ik ga morgen een weekendje weg
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:34 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi!
tentamen nummer 6, here I come
Is dat je enige post voor vandaag? Da's weinig! Nou tot morgen dan IB!quote:
Gebakquote:
Wat me de laatste tijd opvalt, 9 van de 10 keer dat jij vroeg opstaat vervalt de les/activiteit waar je vroeg voor opgestaan bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:50 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Ben ik op tijd op gestaan om naar de fysio te gaan, is ze ziek. Maar ik neem haar niks kwalijk, ze heeft borstkanker, en ze wil me toch door blijven behandelen. Echt super lief! Alleen is ze dus vaker ziek. Ik vind het vooral heel sneu voor haar...
Nee joh, dat is bij SLP_ zoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat me de laatste tijd opvalt, 9 van de 10 keer dat jij vroeg opstaat vervalt de les/activiteit waar je vroeg voor opgestaan bent![]()
![]()
Nee, ze is niet terminaal, maar ze wil wel graag nog zoveel mogelijk doen idd. En ik heb ook bijna geen fysio meer, maar we gaan meestal samen muziek maken (ze is fysio gericht op musici). Haar arts had al wel tegen haar gezegd dat ze maar zoveel mogelijk moest doen wat haar blij maakte. Dus lekker muziek maken hoort daar ook bij. En ik vind het ook leuk, en ik doe het graag voor dr. [quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is het terminaal? of zijn ze nog volop bezig met chemo? kan me ergens wel voorstellen dat je veel mogelijk je leven wilt leiden zoals het was voor de diagnose.
Whahaha ja joepie, leuk he. Gelukkig is mijn minor klaar, dus die lessen kunnen niet meer uitvallen. Behalve mijn assessment, maarja, natuurlijk zal die niet uitvallen helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat me de laatste tijd opvalt, 9 van de 10 keer dat jij vroeg opstaat vervalt de les/activiteit waar je vroeg voor opgestaan bent![]()
![]()
Ah noemen ze dat een test tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:39 schreef IrishBastard het volgende:
En weer op werkTer test eens de auto genomen, om te zien hoe druk het is op deze tijd. Was 20 minuten, dus viel me reuze mee
Vanmiddag zal het erger zijn
Twijfel dan tussen door de stad gaan, of de snelweg pakken, en dan zo naar Oosterhout te rijden
Hard schreeuwen werkt primaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder heeft een probleem met de printer en denkt dat ik dat wel vanaf hier op kan lossen
Wat klopte er niet.. Dat die maat erbij was?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me trouwens vies, gisteren ben ik met een maat met twee meiden gaan hangen en nog een biertje wezen drinken. Er klopte gewoon iets niet
Wat is er mis met bier drinken met twee meiden en een maat erbij? Of mis ik hier de nodige achtergrondinformatie over oude relaties o.i.d.?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me trouwens vies, gisteren ben ik met een maat met twee meiden gaan hangen en nog een biertje wezen drinken. Er klopte gewoon iets niet
Bleek achteraf dat ze net 19 waren, het voelde gewoon vreemd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat is er mis met bier drinken met twee meiden en een maat erbij? Of mis ik hier de nodige achtergrondinformatie over oude relaties o.i.d.?
Zie nou wel dat het nog jonger kanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bleek achteraf dat ze net 19 waren, het voelde gewoon vreemd.
Wel oud jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:01 schreef Californium het volgende:
schoonvader belde vorige week ook nog, hij wist niet meer hoe hij zijn mail kon openen..... 20 minuten..... te grappig voor woorden
Dat heeft mijn vader dus ook.. die wil muziekdvd's downloaden.. dus concerten enzo.. maar ik heb dat ook al zo vaak uitgelegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Mijn vader wil altijd dat ik 'm weer uitleg hoe die films meot downloaden, en er ondertiteling bij moet zetten. Leg ik dat uit, downloadt ie films, weer vergeten met ondertiteling, kan ik het wéér uitleggen. Ondertiteling gedownload. EN DAN NOOIT EEN FILM KIJKEN.
ik zal niets zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk is het leeftijdsverschil toch niet eens zo heel groot Hosti?
Dat voelt helemaal niet vreemd hoor, geen zorgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik nog ff kijken waar, waarschijnlijk bij moniek of bij thijs, en hoe laat weet ik ook nog niet, eerst wat meer mensen die moeten reageren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie nou wel dat het nog jonger kan
Maare vanavond! tof! hoelaat? niet te vroeg want moet ook nog leren (tentamens volgende week) en waar?
Nou, ze gedroegen zich dus ook zo. Klopte gewoon iets niet, weet niet wat maar het voelde vreemd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk is het leeftijdsverschil toch niet eens zo heel groot Hosti?
Hebben ze printer repareren er aan toegevoegd?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ouders die zich overduidelijk bezig houden met je to do list.. Zijn toch mijn zaken
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat voelt helemaal niet vreemd hoor, geen zorgen.
Ze willen gewoon waar voor hun geldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ouders die zich overduidelijk bezig houden met je to do list.. Zijn toch mijn zaken
Ik las het. Zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:16 schreef Dupje het volgende:
En jahoor, dell gaat me weer terugbellen
Dat nu eens een keer niet.. En als ze zo doorgaan kunnen ze dat werkstuk ook in hun reet steken.. Ik heb daar toch al geen greintje zin in.. En dan kost het echt een hele hoop energie om er aan te beginnen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Begonnen ze weer over je werkstuk?
Goed excuusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:39 schreef IrishBastard het volgende:
En weer op werkTer test eens de auto genomen, om te zien hoe druk het is op deze tijd. Was 20 minuten, dus viel me reuze mee
Vanmiddag zal het erger zijn
Twijfel dan tussen door de stad gaan, of de snelweg pakken, en dan zo naar Oosterhout te rijden
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat nu eens een keer niet.. En als ze zo doorgaan kunnen ze dat werkstuk ook in hun reet steken.. Ik heb daar toch al geen greintje zin in.. En dan kost het echt een hele hoop energie om er aan te beginnen..
Ja want daar heb je je ouders meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat nu eens een keer niet.. En als ze zo doorgaan kunnen ze dat werkstuk ook in hun reet steken.. Ik heb daar toch al geen greintje zin in.. En dan kost het echt een hele hoop energie om er aan te beginnen..
Jah ik dacht heel gemotiveerd hen die lijst te sturen.. Dom natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]Waarom hebben je ouders überhaupt jouw to do-lijst
Mezelf iig niet in mijn ogen.. Mocht ik die punten uit het buitenland willen gebruiken mag ik er maximaal maar 14 gebruiken.. Ik heb er nu 15.. Dus dat aantal heb ik al..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want daar heb je je ouders mee
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah ik dacht heel gemotiveerd hen die lijst te sturen.. Dom natuurlijk
En wie heb je er meer mee, komop, lekker volwassen johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mezelf iig niet in mijn ogen.. Mocht ik die punten uit het buitenland willen gebruiken mag ik er maximaal maar 14 gebruiken.. Ik heb er nu 15.. Dus dat aantal heb ik al..
Zo moeilijk is dat toch niet? Inschrijven op een NL adres en je OV kaart weer fixen? Wat zou er nog meer moeten gebeuren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maarIk heb er echt echt echt geen zin in
![]()
En ik weet dat het niet volwassen is.. maar het kan me gestolen worden echt
De IB-groep ook.. OF BUO of wat het tegenwoordig ook is.. Kan ik weer aan de lijn gaan hangenWant nergens staat wat je moet doen als je eerder terugkomt uit het buitenland.
Stad uit is nooit een probleemquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:44 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dan is het nog steeds wel een testDan weet ik namelijk of, als ik een keer vlot thuis moet zijn, ik de auto kan nemen en daar voordeel van heb, of dat ik beter kan fietsen
En als Google zegt dat het zoveel langer is, ga ik inderdaad wel door de stad en ben ik benieuwd hoe lang dat duurt
Jah dat OV fix gedeelte is wat ik niet weet hoe.. Ik heb namelijk ingevuld pas in september weer een ov te willen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet? Inschrijven op een NL adres en je OV kaart weer fixen? Wat zou er nog meer moeten gebeuren?
En laat me raden: het is vast niet toegestaan met meerderen in IB's kamer te wonen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah dat OV fix gedeelte is wat ik niet weet hoe.. Ik heb namelijk ingevuld pas in september weer een ov te willen..
Inschrijven op een NL adres moeten we ook nog even naar kijken.. Want als ik me bij mijn ouders ingeschreven laat staan mis ik 160 euro in de maand
laat antwoordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi klote.
Hoe is de situatie op je werk op dit moment?
[..]
Waar ga je heen?
Nee de theepot fluit nog steeds in men kopquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi CP!
Alweer wat minder hoofdpijn? Heb nog wel wat killer pijnstillers hier voor je liggen?!
jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
geen idee eigenlijk, dat is wel heel ver weg
Tsja het is niet anders...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
mooi kloot'n
heb nog wel 600mg ibu liggen hier van René kaakchirurgbezoekje
Jammer dat je er morgen niet bij bent! Maargoed.. er komen nog genoeg ritjes als de sneeuw weer wat weg is
8 voor 3 euro, is toch best prima? Normaal is het 8 voor 6... per 4 verpakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
Je bent wel bezig met eten de laatste dagen he
Is het zo'n goede aanbieding trouwens, dat je er al 3 keer voor op weg bent geweest?
Ik heb ook veul gekocht hoor...denk dat ik ook wel zeker 50 euro in de zak heb gehouden. Boel eten en wasmiddel, schoonmaakstuf voor weinig. Bij Super Boer waren de schnitzel in de aanbieding en die was super!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
8 voor 3 euro, is toch best prima? Normaal is het 8 voor 6... per 4 verpakt.
En Dj Unkie... ik heb deze maand misschien wel 50 euro bespaard door bepaalde dingen in de aanbieding te kopen. Best wat toch
heeft de LIDL ze niet goedkoper?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
8 voor 3 euro, is toch best prima? Normaal is het 8 voor 6... per 4 verpakt.
En Dj Unkie... ik heb deze maand misschien wel 50 euro bespaard door bepaalde dingen in de aanbieding te kopen. Best wat toch
Scheelt een hoopquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom wil ik zon vriesding.. Dan kan je vlees in de aanbieding kopen
Als je tijd hebt naar kranenburg rijden. Aldi/Lidl/Penny naast elkaar!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Scheelt een hoopwat ik afgelopen week zon beetje gekocht heb
:
- Verse worst, 1 kg voor ¤3 bij c1000
- Shoarma, 800g voor ¤2 bij c1000
- Kipfilet, geloof 4 euro per kilo toen bij AH, ligt er al even in... nu nog 7 stuks maar ga morgen wat spiesjes maken
- Speklapjes ala minute Tandoori, 5 voor ¤2 bij AH
- Hutspot 1 kg voor 60ct, bij AH, ofwel 4 grote borden in porties, in de vries
- Andijvie 400g bij Emté, ¤1
- etc etc![]()
Haal veel in de aanbieding, en zon beetje elke winkel die we hier hebbenC1000, AH, Emté, soms de Jumbo in Grave... Ligt er maar net aan waar wat goedkoop is
ik zou het in omgekeerde volgorde doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:59 schreef royjn het volgende:
nog 30 minuten en dan heb ik het weer gehad.
Morgen fotos maken voor paspoort / rijbewijs en naar de kapper
O ja, met de motor is het lastig en ik vergat even dat je in het dorp woonde.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar dan compenseren de benzinekosten weer alle aanbiedingenEn zoveel krijg ik toch niet meer mee op de motor nu...;)
De Nederlandse Aldi en Lidlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hatert heb je opzich ook Aldi en Lidl redelijk dicht bij elkaar
Normaal zou ik dat ook doen maar zit morgen krap in de planning.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou het in omgekeerde volgorde doen
Dorp tsja... Maar ik heb hier wel een Aldi, AH, Emté, Super de Boer, Supercoop/Coop ( maar die zijn te duurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, met de motor is het lastig en ik vergat even dat je in het dorp woonde.
neem een kofferrekjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dorp tsja... Maar ik heb hier wel een Aldi, AH, Super de Boer, Supercoop/Coop ( maar die zijn te duur) Spar, Jan Linders zitten. Dan nog een Jumbo C1000 en Lidl in Grave, dat is hier ook maar 7 km vandaan
![]()
Is allemaal wel te doen met de fiets danwel motor
En toch wil ik later nog steeds niet in Wijchen wonenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
Keuze is wel heel grootVerbaast me wel eigenlijk
Ik woon er ook niet vrijwilligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En toch wil ik later nog steeds niet in Wijchen wonen
Dan liever Wijchen dan Beuningen maar alle twee liever niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik weet eigenlijk niet wat ik er tegen hebmaar iets zegt me nee niet wijchen.. zelfde als beuningen
Ik kan ook je naam zeggen! Wat win ik nu?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef Dupje het volgende:
Nijmegen of Lent =) Lent is best prima eigenlijk![]()
Net bij mijn stagebegeleider van vorig jaar geweest. daar meer duidelijkheid gekregen over mijn onderzoek wat ik vanaf februari ga doen voor afstuderen.
En hun zoontje van 1,5 jaar is zoooo schattig! Hij kon mn naam zeggenHaha jeej.
Ja echt he, dat vond ik ook. Maar volgens hem 'kan de waarheid hard zijn, maar moet het wel verteld worden.'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus eigenlijk zet hij je voor lul voor de rest van de klas? hoe brutaal en onprofessioneel..
Waar de hele klas bij is? Ik zou zoiets echt niet pikken.. zeker niet als hij dit meerdere malen doet..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja echt he, dat vond ik ook. Maar volgens hem 'kan de waarheid hard zijn, maar moet het wel verteld worden.'
Ja is goed, ben wel benieuwd wat er uitkomtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we het eens zo spelen SLP.. een aantal mensen van hier die uni/hbo doen of het niveau aankunnen, dus havo ofzo gehad hebben.. (dus feitelijk bijna iedereen hier volgens mij) vullen die test ook in.. en laten we eens kijken wat eruit komt.
Njaa ik heb het al es gezegd dat ik het onderhand wel weet dat hij vind dat ik een onverstandige keuze heb gemaakt door te blijven zitten en dat hij dus wel mag kappen met die opmerkingen. Maar hij zegt dan 'ja maar ik wil niet dat je straks spijt krijgt dus ik laat voor jou alle opties open blablabla'.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar de hele klas bij is? Ik zou zoiets echt niet pikken.. zeker niet als hij dit meerdere malen doet..
Ja, dat had dus bijna iedereen in mijn klasquote:
Lekker danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
laat antwoord
Maar uhm matig. Toen ik vorige week dinsdag gevallen ben, heb ik me woensdag, donderdag, ziek moeten melden en ben vrijdag een halve dag gaan werken.En dan deze week ging weer 2 x de bus kapot, dus veel uren relatief gezien gemaakt. En nu kan ik weer niet werken omdat ik strontziek benEn over mijn contract moet ik nog steeds dat gevecht af maken
Mja, dat zei ik ook al. Als je nou vanuit Arnhem komt, okay, da's bout. Maar nu heb je hooguit een minuut of tien vertraging...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Stad uit is nooit een probleemEn stad in valt ook reuze mee
Je draait er notabene direct vóór de brug op
![]()
Da's wel de moeite waard, ja! Ik zit te twijfelen of ik nog eens een los vriezertje ga kopen voor boven op m'n koelkast. Zo'n minimodelletje. Kun je inderdaad veel meer invriezen, dat scheelt een hoop knaken. Nu is m'n vriezer al vol met één bakje eten en drie kipfiletsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nijmegen-Oostquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nijmegen - Oost, Oss - West of Den Bosch - Centrum
Dat moet ik binnenkort inderdaad ook eens doen, gewoon eens kijken wat het is en of ik voldoende voordeel kan scorenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je tijd hebt naar kranenburg rijden. Aldi/Lidl/Penny naast elkaar!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we het eens zo spelen SLP.. een aantal mensen van hier die uni/hbo doen of het niveau aankunnen, dus havo ofzo gehad hebben.. (dus feitelijk bijna iedereen hier volgens mij) vullen die test ook in.. en laten we eens kijken wat eruit komt.
Nouja ik heb op dit moment zoveel aan me kop... Zou wel echt veel verder moeten kijken maar er lijkt wle haast niks te doen, behalve callcenterenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker dan. Flink gezeik dus. Nog actief aan het rondkijken voor iets anders?
[..]
Bij Ovatonde van de A325 af als het daar al vast staat, en dan binnendoor via Lent, desnoods via de dijk... Draai je er voor de brug op en klaarquote:Mja, dat zei ik ook al. Als je nou vanuit Arnhem komt, okay, da's bout. Maar nu heb je hooguit een minuut of tien vertraging...
[..]
Dat is wel bagger ja... 2e hands vriezer hoeft niet zo heel duur te zijn en voor jezelf kan je er best wat in kwijt!quote:Da's wel de moeite waard, ja! Ik zit te twijfelen of ik nog eens een los vriezertje ga kopen voor boven op m'n koelkast. Zo'n minimodelletje. Kun je inderdaad veel meer invriezen, dat scheelt een hoop knaken. Nu is m'n vriezer al vol met één bakje eten en drie kipfilets. Dat maakt voordelig inkopen wel lastig.
Ik moet 600 meter verder zijn dan waar ik nu ben...quote:Tip voor je trouwens, CP: laad niet al je voorraadkasten helemaal vol omdat het nu goedkoop is. Alles wat je koopt moet je ook verhuizen over een tijdje. Een vooral je vriezer kun je vaak niet tot het laatst aan laten staan in de hoop dat alles goed blijft. Heb vaker meegemaakt dat alles ontdooid was bij aankomst omdat de verhuizing toch langer duurde dan gepland. Dat zou zonde zijn.
[..]
quote:
Nou HBO kan ik zo instromen, Uni moet ik een toelatingsexamen doen denk ik zoquote:
Ik bedoel niet aan de hoe zeg ik dat, de lentsekant. Als ik er kwam met de auto/bus en het stond weer eens zo vast, ging ik bij afslag Lent er af, en dan over het viaduct, en dan door die wijken, zo richting de dijk aan de Bemmelse kant, en dan alsnog bij Lent daar omhoog de brug opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat voor de brug erop draaien mag niet in de spits.. En ja ik heb ze dr wel eens zien staan bekeuren..
In ieder geval niet vanuit de dijk
Ik bedoel eigenlijk zoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat voor de brug erop draaien mag niet in de spits.. En ja ik heb ze dr wel eens zien staan bekeuren..
Je mag toch dat stuk parallel wel rijden? Zeg maar als je onder dat bruggetje bij het station door komt, dan niet de A325 op, maar nog rechts, stukje parallel rijden en dan de laatste afslag de waalbrug op?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Da's niet per definitie waar. Dan zou het enkel gaan om interne validiteit. De opbouw van de vraag en dan een mogelijk verschil in antwoord kan juist duiden op een andere scorecategorie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
dat is het idee bij die testen, om te kijken of je hetzelfde invult bij dezelfde vraag, anders geformuleerd
Serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en dat mag dus niet.. Als je namelijk van de andere kant komt zie je dat daar een bord staat dat het tussen 16.00 en 19.00 verboten ist
dát mocht geloof ik nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je mag toch dat stuk parallel wel rijden? Zeg maar als je onder dat bruggetje bij het station door komt, dan niet de A325 op, maar nog rechts, stukje parallel rijden en dan de laatste afslag de waalbrug op?
[..]
Helemaal, of alleen voor sluipverkeer? Anders zeg ik gewoon dat ik naar IB gaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en dat mag dus niet.. Als je namelijk van de andere kant komt zie je dat daar een bord staat dat het tussen 16.00 en 19.00 verboten ist
Nee, daar heb ik ook al eens een bekeuring voor gehad. Als je dan eerst nog een stukje verder rijdt richting bemmel, draait en dan de brug op rijdt mag het weer welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je mag toch dat stuk parallel wel rijden? Zeg maar als je onder dat bruggetje bij het station door komt, dan niet de A325 op, maar nog rechts, stukje parallel rijden en dan de laatste afslag de waalbrug op?
[..]
grappig de mijne :quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit komt er bij mij uit
Klopt ja. Ik zat zelf al te kijken voor eventueel zo'n koel/vriescombi. Een beetje fatsoenlijk ding op MP kost 100 euro, dat heb ik zo terugverdiend...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is wel bagger ja... 2e hands vriezer hoeft niet zo heel duur te zijn en voor jezelf kan je er best wat in kwijt!
Ah, ik wist niet dat het zo dichtbij was. Dan is er weinig aan de handquote:[..]
Ik moet 600 meter verder zijn dan waar ik nu ben...Ik plak de deur dicht en rol hem in een busje, rijd naar men nieuwe woning
en zet hem daar direct aan de stroom. Zo'n vaart zal dat ontdooien wel niet lopen hoor
![]()
En wie zegt dat je niet net daar uit een zijstraatje komt omdat je bij familie op bezoek was? Dat kan de politie niet aan je blauwe ogen zien...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik ook al eens een bekeuring voor gehad. Als je dan eerst nog een stukje verder rijdt richting bemmel, draait en dan de brug op rijdt mag het weer wel
Dat dus, die route gaf ik aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik ook al eens een bekeuring voor gehad. Als je dan eerst nog een stukje verder rijdt richting bemmel, draait en dan de brug op rijdt mag het weer wel
90 euroquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wie zegt dat je niet net daar uit een zijstraatje komt omdat je bij familie op bezoek was? Dat kan de politie niet aan je blauwe ogen zien...
Wel zuur though, hoe hoog is zo'n bon?
Ach de rest zijn zwevers zo te zien! Wij zijn tenminste concreet!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef SLP_ het volgende:
ok, mijn testuitslag wijkt wel echt veel van die van jullie af
90 inderdaad. En nee, ook geen zijstraatje, je mag gewoonweg niet vanuit oosterhoutse richting indraaien. Door wat zure Lentse zuurpruimen die huiliend gingen klagen over sluipverkeerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wie zegt dat je niet net daar uit een zijstraatje komt omdat je bij familie op bezoek was? Dat kan de politie niet aan je blauwe ogen zien...
Wel zuur though, hoe hoog is zo'n bon?
Ritalin?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
ho, vergeet ik bijna men pilletje
Goed bezig, gewoon lekker je eigen plan trekken en lak hebben aan wat voor docent dan ook. Als hij zo'n genius was dan was ie ook geen docent, heldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja is goed, ben wel benieuwd wat er uitkomt![]()
[..]
Njaa ik heb het al es gezegd dat ik het onderhand wel weet dat hij vind dat ik een onverstandige keuze heb gemaakt door te blijven zitten en dat hij dus wel mag kappen met die opmerkingen. Maar hij zegt dan 'ja maar ik wil niet dat je straks spijt krijgt dus ik laat voor jou alle opties open blablabla'.
Ik kan zelf wel beslissen wat ik wil hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |