Presenteren kan jij wel, no problemo toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef Sander het volgende:
Thx allemaal
Woensdag moet ik presenteren. Ik ben alweer een stuk minder zenuwappig
Precies.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Presenteren kan jij wel, no problemo toch?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
hij pakt ze allemaal in daarof het nou terecht is of niet
![]()
Zelf maken hè! Marinade van ketjap, sambal, peper en knoflook.quote:
Verwacht geen gouden bergen hèquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Help?![]()
need private tracker...fast
Daar heb ik dus geen zin in. Wil even rust met eten vanavond, hele week is al drukquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Laat ze mee-etenZijn ze vast blij mee
Wel alleen als het kip-sate is natuurlijk
voor gouden bergen moet ik bij DK zijn aangezien:quote:
quote:Ik zoek nog iemand die de munten komt poetsen in mijn geldpakhuis!
Mwoah, daar ben je in twee minuten klaar met poetsen denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
voor gouden bergen moet ik bij DK zijn aangezien:
[..]
Twee minuten? In twee minuten kan je mijn hele appartement poetsen inclusief de munten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, daar ben je in twee minuten klaar met poetsen denk ik
Ok, goed dat je de beslissing hebt gemaakt!quote:
Schattig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Twee duimen omhoog voor Dupje! Gewoon, omdat het kan!
Niemand onder de indruk dat ik ga bbqenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:57 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond midwinterbarbecueen
Ik voelde me ineens nogal een loser met m'n satéquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niemand onder de indruk dat ik ga bbqen
Dan hoop ik wel binnen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niemand onder de indruk dat ik ga bbqen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |