Presenteren kan jij wel, no problemo toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef Sander het volgende:
Thx allemaal
Woensdag moet ik presenteren. Ik ben alweer een stuk minder zenuwappig
Precies.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Presenteren kan jij wel, no problemo toch?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
hij pakt ze allemaal in daarof het nou terecht is of niet
![]()
Zelf maken hè! Marinade van ketjap, sambal, peper en knoflook.quote:
Verwacht geen gouden bergen hèquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Help?![]()
need private tracker...fast
Daar heb ik dus geen zin in. Wil even rust met eten vanavond, hele week is al drukquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Laat ze mee-etenZijn ze vast blij mee
Wel alleen als het kip-sate is natuurlijk
voor gouden bergen moet ik bij DK zijn aangezien:quote:
quote:Ik zoek nog iemand die de munten komt poetsen in mijn geldpakhuis!
Mwoah, daar ben je in twee minuten klaar met poetsen denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
voor gouden bergen moet ik bij DK zijn aangezien:
[..]
Twee minuten? In twee minuten kan je mijn hele appartement poetsen inclusief de munten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, daar ben je in twee minuten klaar met poetsen denk ik
Ok, goed dat je de beslissing hebt gemaakt!quote:
Schattig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Twee duimen omhoog voor Dupje! Gewoon, omdat het kan!
Niemand onder de indruk dat ik ga bbqenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:57 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond midwinterbarbecueen
Ik voelde me ineens nogal een loser met m'n satéquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niemand onder de indruk dat ik ga bbqen
Dan hoop ik wel binnen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik denk ik reageer maar niet want als ik op het moment ergens wel veel zin in heb is het enorm veel vlees..quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Met een beetje pech serieus buitenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel binnen!
Ga je een eland grillen?
Iets zegt me dat het sowieso al niet over IB ging!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk ik reageer maar niet want als ik op het moment ergens wel veel zin in heb is het enorm veel vlees..
Nee IB, ik bedoel niet je piemol
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Met een beetje pech serieus buiten
Nergens voor nodig toch? HEb je der zelf een goed gevoel over / goed voorbereid?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:25 schreef Dupje het volgende:
Ahneeeeee kut, er zijn nog best veel medestudenten die hun assessment niet halen... Ik word op deze manier alleen maar nog zenuwachtiger. Bluh
Is het boek zelf zielig of de inhoud van het boek?quote:
Komt een vrouw bij de doctor?quote:
De gemiddelde arts is drs. en geen dr.!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:42 schreef royjn het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de doctor dokter?
Als je maar de goede downloads zoektquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:53 schreef Dj_unkie het volgende:
goede tracker Mikkie.....5,1 MB p/s
Dat zegt mij niets! Mbps MBps! Ik zet gewoon een download 's nachts aan en dan is ie 's ochtends wel binnen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:53 schreef Dj_unkie het volgende:
goede tracker Mikkie.....5,1 MB p/s
MBps ofwel bijna 5 floppy's per secondequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets! Mbps MBps! Ik zet gewoon een download 's nachts aan en dan is ie 's ochtends wel binnen!
Is dat veel of weinig? Ik heb hier een 100 mbs full-duplex verbinding. Hoeveel floppy's per seconde is dat maximaal dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
MBps ofwel bijna 5 floppy's per seconde
Ik heb vorige week de film gezien. Het geeft ongeveer een indruk denk ik, hoe iemand het overlijden werkelijk ervaart. Zag wel een aantal herkenbare ervaringen. Boek zelf heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh.. En ik vind het boek niet eens super goed ofzo.. maar vooral het laatste gedeelte..
Ik heb hier ook een 100/100 verbinding...daar haal ik maximaal 10 tot 11 MBps mee (7.6 floppy'squote:Op donderdag 14 januari 2010 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat veel of weinig? Ik heb hier een 100 mbs full-duplex verbinding. Hoeveel floppy's per seconde is dat maximaal dan?
Kan dat ook op mijn compjoeter?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb laatst iets nieuws ontdekt![]()
Zo'n plastic schijfie, daar gaat gewoon 700 (!!!!!!!) MB op
![]()
![]()
Ziek jonguh!!!!
Dat is gewoon 1/6 van mijn harde schijf, weet je hoeveel gekquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb laatst iets nieuws ontdekt![]()
Zo'n plastic schijfie, daar gaat gewoon 700 (!!!!!!!) MB op
![]()
![]()
Ziek jonguh!!!!
Weet ik veelquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Kan dat ook op mijn compjoeter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |