Dan moet je over de achterkant van je iPhone sliden om het scherm aan de voorkant te blokkeren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)gevoelige-behuizing/
Nope, helemaal geen knoppen meer, denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan moet je over de achterkant van je iPhone sliden om het scherm aan de voorkant te blokkeren?
Dat bedoel ik, door te sliden over de behuizing het scherm blokkeren. Das tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, helemaal geen knoppen meer, denk ik.
Een laptop zal nooit heel geschikt zijn voor videobewerking omdat de harde schijf een bottleneck vormt. De doorvoersnelheid van data is niet geschikt om realtime effecten te gebruiken zonder elke bewerking te moeten renderen. Althans dat is mijn ervaring. Maar als je met het continue renderen kan leven, is een Macbook Pro een betere keuze om de snellere componenten en het grotere scherm (als je wil).Maar als het even kan, ga voor een Mac Pro.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:01 schreef Perruche het volgende:
Hoi heren/ dames,
vraagje, ik wil graag een nieuwe laptop, macbook, maar hij moet wel Final Cut Pro met Color kunnen draaien, Heb ik dan voldoende aan de nieuwe Macbook of is een pro beter?
Kan wel in de winkel advies vragen maar heb het idee dat ze me dan standaard de duurste aan gaan smeren
alvast bedankt!
Apple maakt 't eigenlijk heel makkelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:01 schreef Perruche het volgende:
Hoi heren/ dames,
vraagje, ik wil graag een nieuwe laptop, macbook, maar hij moet wel Final Cut Pro met Color kunnen draaien, Heb ik dan voldoende aan de nieuwe Macbook of is een pro beter?
Kan wel in de winkel advies vragen maar heb het idee dat ze me dan standaard de duurste aan gaan smeren
alvast bedankt!
Daar zal het dan wel fout zijn gegaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:22 schreef maess het volgende:
fyah iedereen die met FCP werkt weet toch wel dat je een externe scratch disk moet gebruiken....
Kan je niet al die achtergrond wit maken van de start? Dus zo'n wit scherm achter je paspop?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef nelisb het volgende:
Voor photoshop wel programma raden jullie aan?
Ik ga producten fotograferen(paspop met ondergoed of een tshirt aan) deze moeten daarna op een witte achtergrond.
Heeft niemand zn e-mail/twitter/hyves/mobiel/etc ofzow?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is dit overigens het topic waar Swets weer terugkomt?
Of heeft ie echt levenslang aan zijn broek?
Doe eens "real time tekenen" omschrijvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmmm ik kan toch ook real-tme tekenen met een pennetje op zon apple tablet toch?
Dat zou echt vet zijn bij mijn conceptart.
Rondom gevoeligquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)gevoelige-behuizing/
Moet ik toch maar weer eens na gaan denken voor reisje naar de States..quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:58 schreef DancePlaza het volgende:
hiephoi.. afwachten tot 27 januari voor de nieuwe macbooks
quote:Jan 15, 2010 9:36 AM Op FedEx-voertuig voor bezorging
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef Jarno het volgende:
Dit wordt hopelijk wel het topic waarin ik mijn MBP ontvang:
[..]
Gekocht bij Electronic King op eBay, ik heb nu de snelle 13 inch (2,53Ghz met 4GB) voor de prijs van wat de instapper hier kost. Scheelt me al met al een dikke 250 euro.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef StrikerZeljko het volgende:
Heeft zich dat nog een beetje geloond voor jullie mannen?
Waar is hij gekocht?
Het komt goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef Jarno het volgende:
Dit wordt hopelijk wel het topic waarin ik mijn MBP ontvang:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:53 schreef Jarno het volgende:
Hm, even nog een vraagje. Ik heb wat ehm, shareware gedownload en die heten nu shareware.zip.001 t/m shareware.zip.199 Hoe krijg ik dit uitgepakt? OSX herkent het niet als zip (iig niet via dubbelklikken) en als ik de eerste rename naar .zip gaat het ook niet goed.
Waarschijnlijk is het heel simpel maar ben drie dagen ziek geweest dus mijn brein is nog pulp.
Die arrandales zijn 32nm. Dat zou juist minder hitte op moeten leveren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef KingGone het volgende:
Dat wordt weer smelten zo een i5, net als toen met de core duo's in de eerste MacBook Pro. Achja.
Netjes.. maar daar zal nog wel wat heffing overheen gaan toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gekocht bij Electronic King op eBay, ik heb nu de snelle 13 inch (2,53Ghz met 4GB) voor de prijs van wat de instapper hier kost. Scheelt me al met al een dikke 250 euro.
Zo verkapt zie je de spam zelden!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef nelisb het volgende:
Heerlijk thuis werken op deze manier!
[ afbeelding ]
Ik ben ook direct naar de HP site gegaan om die printer te bestellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zo verkapt zie je de spam zelden!
Nee hoor. Verzonden vanaf UK dus binnen de UK!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:07 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Netjes.. maar daar zal nog wel wat heffing overheen gaan toch?
Binnen EUquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee hoor. Verzonden vanaf UK dus binnen de UK!.
Binnen UK? Binnen EU bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
*tevens eerste post vanaf MBP*
Hmm, ik heb mijn iMac wel eens gecalibreerd met een Spyder (niet een heel recente zelfs) en dat ging prima geloof ik. Maar wellicht zijn er idd Spyders die specifiek voor glossy schermen zijn... Wat zeggen Spyder en Huey er zelf over dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:55 schreef Tijn het volgende:
Iemand hier ervaring met kleurcalibratie van iMacs en MacBooks?
[Mac] Welk apparaat voor kleurcalibratie met glossy scherm?
Ik snap er geen hol van namelijk
Ja, weinigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb mijn iMac wel eens gecalibreerd met een Spyder (niet een heel recente zelfs) en dat ging prima geloof ik. Maar wellicht zijn er idd Spyders die specifiek voor glossy schermen zijn... Wat zeggen Spyder en Huey er zelf over dan?
Skon man.. ik denk je hebt een Yankee gekochtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nope, ouderwetse GBP's zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef StrikerZeljko het volgende:
Okay, maar ik dacht in Dollars gekocht ook
Als je pas over 3-4 maanden zo'n ding nodig hebt, zou ik 'em dan pas kopen. Maar ik zou niet 3-4 maanden wachten als je er nu een nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef StrikerZeljko het volgende:
Wat denken jullie er van, daar op wachten of is de verhouding prijs-functionaliteit niet echt de moeite
Ach, voor wat ik er mee doe is het toch al vette overkill, zo'n MBP. Maar als je echt op zoek bent naar performance zou ik de update wel ff afwachten, die 2 weken. Alhoewel ik het er wel van zi ekomen dat de 13 inch gewoon Core 2 Duo blijft hoor...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef StrikerZeljko het volgende:
Dat is dan ook wel weer waar..
Ik zoek er over een maandje of 3-4 nog een dus even afwachten.
Bovendien wil ik wel eens kijken of die nieuwe macbooks nog de moeite zijn.
Wat denken jullie er van, daar op wachten of is de verhouding prijs-functionaliteit niet echt de moeite
Die ja!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je pas over 3-4 maanden zo'n ding nodig hebt, zou ik 'em dan pas kopen. Maar ik zou niet 3-4 maanden wachten als je er nu een nodig hebt.
sNietus! Bij mij staat er 10.6.2 ipv 10.5.7!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan zijn wel MBP-buddies
[ afbeelding ]
De jouwe gaat 5 harder dan de mijnequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
sNietus! Bij mij staat er 10.6.2 ipv 10.5.7!!
Zijn dat geen megapixels?quote:
Ik heb een goeie Vaio hoor, die Macbook is meer voor dr bijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je pas over 3-4 maanden zo'n ding nodig hebt, zou ik 'em dan pas kopen. Maar ik zou niet 3-4 maanden wachten als je er nu een nodig hebt.
Nou, dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ik heb een goeie Vaio hoor, die Macbook is meer voor dr bij
Heb hem nu niet direct nodig maar denk erover om over 3-4 maanden even op en neer naar de States te gaan dus dan zou ik hem mee kunnen nemen
Vandaar
zooo ff verkapte spamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef nelisb het volgende:
Heerlijk thuis werken op deze manier!
[ afbeelding ]
Hoera.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom geen SL?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan zijn wel MBP-buddies
[ afbeelding ]
Maar op de Apple site staat:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:33 schreef nietzman het volgende:
Eentje vanaf mini displayport dus eh.
iMac kan je helaas niet dichtklappenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef maess het volgende:
Gewoon je macbook dichtklappen, wel een externe muis en keyboard gebruiken.
En als je mac in standby staat kon je door op het usb toetsenbord op enter te bashen hem eruit halen.
op het scherm tekenen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Doe eens "real time tekenen" omschrijven
Dan weet ik nog niet of er grote verschillen te verwachten zijn...quote:
Zei ik toch! Zei ik toch!! Komt door je glossy schermen! Maar niet luisteren he!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nu 5 Macs gecalibreerd met m'n nieuwe Spyder3 en alle schermen zijn te blauw
Ik had er eentje met meer megapixels moeten kopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zei ik toch! Zei ik toch!! Komt door je glossy schermen! Maar niet luisteren he!!
That's yer problem right there!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had er eentje met meer megapixels moeten kopen
had je het al gelezen Jarno? Of over het hoofd gezien?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Download HJSplit
http://www.freebyte.com/hjsplit/
Start programma en druk op Join, ga naar bestandsmap met beginnend 001 en dan zet hij hem in elkaar.
Nice, metteen even gedaan. Nu maar afwachten op de officele aankondiging.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:11 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-internet-tethering/
Even te druk met de nieuwe MBP denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
had je het al gelezen Jarno? Of over het hoofd gezien?
Ah oke. Mooi zo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even te druk met de nieuwe MBP denk ik.. Maar met deze tool is het idd gelukt! Thanks! Homebrew software hosted on xs4all ftw!
.
Hmm, een carrier-update..dan zal het simlock ook wel weer erop klappen als ik mijn gejailbreakte iPhone update, of niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nice, metteen even gedaan. Nu maar afwachten op de officele aankondiging.
3G op de laptop kan soms echt handig zijn. Gebruik nu weleens een 3G stickie wat ik uit de UK heb (en geunlocked is via DC-Unlocker) en een Pre-Paid T-Mobile simkaartje.
Mijn iPhone is niet gejailbreakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmm, een carrier-update..dan zal het simlock ook wel weer erop klappen als ik mijn gejailbreakte iPhone update, of niet?
Met zo'n pennetje die werkt op iPhones en de touchpads van MacBooks wel toch denk ik?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:53 schreef nietzman het volgende:
Nee.
Maar voor een beetje doodlen voldoet het natuurlijk prima, meneertje de tekensnobquote:Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef nietzman het volgende:
Die zijn natuurlijk lang zo druk en tiltgevoelig niet. Zo'n Cintiq is wel wat meer dan een simpel touchscreentje.
Hm, hier heb ik pas iets over gelezen geloof ik. Volgens mij is het een soort schijfcontrole van OSX als hij vermoed dat er iets mis is. Niet afbreken iig. Is je OSX partitie misschien read-write onder W7 en is hij niet netjes uitgegaan ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
WTF, waarom ging mijn MBP opeens dit 10 minuten lang doen tijdens het booten? Ik bootte naar OS X na in Windows 7 geweest te zijn. Voor zover ik weet zijn er geen firmware-updates geweest de laatste tijd?
[ afbeelding ]
Ik heb MacDrive onder W7 draaien, dus de OSX partitie is inderdaad read-write. Ik heb hem wel netjes uitgedaan. Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat W7 begon te zeuren dat hij niet "genuine" was? (30 dagen waren over, en ik heb mijn key intussen te vaak gebruiktquote:Op zondag 17 januari 2010 18:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm, hier heb ik pas iets over gelezen geloof ik. Volgens mij is het een soort schijfcontrole van OSX als hij vermoed dat er iets mis is. Niet afbreken iig. Is je OSX partitie misschien read-write onder W7 en is hij niet netjes uitgegaan ofzo?
Ik vind hem ook net. Zal wel kijken of het blijft voorkomen.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef Jarno het volgende:
Zie ook http://support.apple.com/kb/TS3148 .
Ook met Plex?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
Dikke haat aan MKV video trouwens. Zo stotterend soms.
720p/1080p? (Bitrate?)quote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
Dikke haat aan MKV video trouwens. Zo stotterend soms.
Welke instellingen moet ik precies veranderen, want dan doe ik dat meteen.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:21 schreef maess het volgende:
Als je gewoon de deinterlace etc gewoon goed instelt pakt ie 1080P bestanden ma-ke-lijk.
Bitrate 24 mb/s etc
anyone?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
Misschien vergeet ik iets, maar heb net een netwerk HD gekocht (WD) en nu moet ik hem aanmelden via Bonjour in Safari, maar ik zie geen bonjour .... waar gaat het mis??
quote:
Sneller dan verwacht ook nogquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Tvp, In het volgende deel haal ik een nieuwe macbook (Pro) !
En nu niet express allemaal snel dit topic volmaken!
Wat moet je precies doen? Moet je niet zijn ip-adres of bonjour-naam intypen in Safari?quote:
Nee, tot de conclusie gekomen dat eigenlijk niet nodig te hebben. Als ik power nodig heb heb ik mijn iMac (binnenkort wellicht vervangen voor een 21,5") en ook tekortkomingen op de (eventuele nieuwe) Pro kan ik me niet bedenken. Was geïnteresseerd in bijvoorbeeld IR-receiver, maar presentaties op school kan ik sinds kort ook met mijn iPod Touch of iPhone regelen (Keynote Remote uit de Appstore).quote:Op maandag 18 januari 2010 08:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Sneller dan verwacht ook nogMaar het is geen Pro geworden dus?
Jaquote:Op zondag 17 januari 2010 14:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun je op zon apple tablet ook tekenen denk je?
Neequote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 03:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Door kutING kan mijn impulsieve nachtelijke aankoop van de Macbook niet doorgaan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat moet je precies doen? Moet je niet zijn ip-adres of bonjour-naam intypen in Safari?
Zet de firewall eens uit op je Macje.quote:
nee bij bladwijzers zou een bonjour link moeten staan, maar die staat er niet ...quote:Op maandag 18 januari 2010 08:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat moet je precies doen? Moet je niet zijn ip-adres of bonjour-naam intypen in Safari?
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ga dus over een week voor mijn studie naar de VS, wat voor must-have gadgets met een mooie dollarprijs zal ik eens meenemen?
Ze gaan de iMacs weer in meerdere kleuren plastic verkopenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Interessant die kleurtjes. Ook verdacht die lijntjes eromheen, lijkt net een touchpad van een MacBook.
Is te vroeg, presentatie in april, levering vanaf juni.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef Renesite het volgende:
Heb liever dat het de presentatie is van de iphone 4g![]()
Beetje jammerquote:Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is te vroeg, presentatie in april, levering vanaf juni.
Hmmmm een aankondiging kan het ook zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is te vroeg, presentatie in april, levering vanaf juni.
En dan maanden geen 3GS meer verkopen. Ja, dat klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmmmm een aankondiging kan het ook zijn.
En de presentatie in April.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En dan maanden geen 3GS meer verkopen. Ja, dat klinkt als een goed plan.
Tijdelijk inderdaad, tijdens de reparatie.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat voor problemen? En waar is die ¤ 113 precies voor? Voor een tijdelijke vervanging terwijl ze hem maken of permanente vervanging
Ja hoor, maar hopen op een een event voor de aankondiging van een presentatie van een telefoon van Apple is compleet zinloos. De nieuwe iPhone zal gewoon weer in juni/juni komen, als het contract van de eerste mensen met een 3G afloopt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]Het was maar een idee.
Zie jij het leven wel positief in?:D
Ik zie nu dat die lijntjes gewoon onderdeel van de hele uitnodiging zijn:quote:Op maandag 18 januari 2010 18:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Interessant die kleurtjes. Ook verdacht die lijntjes eromheen, lijkt net een touchpad van een MacBook.
Ik vind de 3G > 3GS zozo in mijn ogen de overstap niet waard. van een 3G naar een 4G wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:54 schreef Renesite het volgende:
Waarom willen mensen uberhaupt de 3gs als de 4g 2 maanden later uitkomt.
Belachelijk inderdaad, ze hebben toch je hele MacBook als onderpand?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:54 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Tijdelijk inderdaad, tijdens de reparatie.
Als je het zo stelt.. dan zou ik de leen macbook houdenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, ze hebben toch je hele MacBook als onderpand?
Die camera is voor mij best belangrijk. Maak graag goede snapshots en niet blurry blurry zooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind de 3G > 3GS zozo in mijn ogen de overstap niet waard. van een 3G naar een 4G wel.
Dat is ook wel weer waar natuurlijk. Maar daar gaat ¤ 113 natuurlijk niets aan veranderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je het zo stelt.. dan zou ik de leen macbook houden
roze macsquote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Ze gaan de iMacs weer in meerdere kleuren plastic verkopen
Ja precies. Echt idioot. Hopelijk krijg ik nu op iCentre iets beter mee als die 12" PowerBook. Dat was echt ziekelijk niks.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, ze hebben toch je hele MacBook als onderpand?
Mn neef uit Amerika was even hier, die zei dat DSLR spul daar goedkoper was.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ga dus over een week voor mijn studie naar de VS, wat voor must-have gadgets met een mooie dollarprijs zal ik eens meenemen?
Ik wil niet steeds de party-pooper zijn, maar ga eens voor je beeldscherm zitten. Ga nu eens 5 minuten lang gestures maken op het scherm voor je neus. Hoe voelen je armen?quote:
http://www.wacom.eu/index2.asp?pid=90&lang=nlquote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik wil niet steeds de party-pooper zijn, maar ga eens voor je beeldscherm zitten. Ga nu eens 5 minuten lang gestures maken op het scherm voor je neus. Hoe voelen je armen?
Vorige pagina,quote:Op maandag 18 januari 2010 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Apple to Show Off Its 'Latest Creation' Next Week
Apple sent out invitations for a special event heralding its "latest creation."
http://s.nyt.com/u/r2Z
"Come See our LATEst creation"quote:Op maandag 18 januari 2010 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Apple to Show Off Its 'Latest Creation' Next Week
Apple sent out invitations for a special event heralding its "latest creation."
http://s.nyt.com/u/r2Z
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef tjal het volgende:
[..]
"Come See our LATEst creation"
Zag ik op andere site
Wow dat ik dat niet zag, dat ligt natuurlijk erg voor de hand.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef tjal het volgende:
[..]
"Come See our LATEst creation"
Zag ik op andere site
Jij denkt dat Apple's marketing team nooit en te nimmer zulke trucjes zal gebruiken om de hype nog meer te laten opleven?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef tjal het volgende:
[..]
Jij denkt dat Apple's marketing team nooit en te nimmer zulke trucjes zal gebruiken om de hype nog meer te laten opleven?
Kijk je Wie is de Mol? Want dat lijkt me echt een programma voor jouquote:Op maandag 18 januari 2010 23:25 schreef tjal het volgende:
[..]
Jij denkt dat Apple's marketing team nooit en te nimmer zulke trucjes zal gebruiken om de hype nog meer te laten opleven?
Nee, totaal niet. Best sneu dat men zo kortzichtig is hier. Had wel een wat meer open mindset verwacht van Apple gebruikers.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kijk je Wie is de Mol? Want dat lijkt me echt een programma voor jou
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:43 schreef tjal het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Best sneu dat men zo kortzichtig is hier. Had wel een wat meer open mindset verwacht van Apple gebruikers.
Gek he. Sjongejongequote:Op maandag 18 januari 2010 23:51 schreef maess het volgende:
[..]
een mindset verwachten van iemand omdat ie een bepaald merk computers gebruikt.....
Who gives a fuck om die kut hints, binnenkort is de persconferentie en dan merk je het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:55 schreef tjal het volgende:
Jammer dat jullie het niet (kunnen) inzien. Apple speelt wel vaker met woorden en letters en gebruikt bijna altijd cryptische slogans met een dubbele betekenis. Het is dus allerminst vreemd dat er in de Mac-community en blogosphere naar dit soort dingen wordt gekeken, zeker als je kijkt naar alle media-aandacht die Apple producten krijgen, zelfs voordat ze uberhaupt officieel aangekondigd zijn. Het zou juist gek zijn als ze er niks mee zouden doen, want je ziet wat voor publiciteit en aandacht ze ermee genereren (kijk alleen al naar dit soort artikels).
Maar ja, waarom zou ik het uberhaupt gaan uitleggen? Ik weet immers al dat oa Edwinuss niet verder komt dan een paar smilies en wat nietszeggende one-liners. Ik voorspel dan ook dat zijn reactie hierop inhoudelijk niks voorstelt en wederom bewijst dat hij er eigenlijk geen kaas van heeft gegeten.
Tuurlijk, betekent alleen niet dat mensen zo gefokt moeten gaan reageren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:30 schreef maess het volgende:
[..]
Who gives a fuck om die kut hints, binnenkort is de persconferentie en dan merk je het vanzelf wel.
Dit is geen cryptische slogan met een dubbele betekenis, dit is willekeurige letters uit een zin bij elkaar rapen tot je het woord hebt dat je zoekt: slate. Veel en veel te ver gezocht, maar wel lief.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:55 schreef tjal het volgende:
Jammer dat jullie het niet (kunnen) inzien. Apple speelt wel vaker met woorden en letters en gebruikt bijna altijd cryptische slogans met een dubbele betekenis. Het is dus allerminst vreemd dat er in de Mac-community en blogosphere naar dit soort dingen wordt gekeken, zeker als je kijkt naar alle media-aandacht die Apple producten krijgen, zelfs voordat ze uberhaupt officieel aangekondigd zijn. Het zou juist gek zijn als ze er niks mee zouden doen, want je ziet wat voor publiciteit en aandacht ze ermee genereren (kijk alleen al naar dit soort artikels).
Maar ja, waarom zou ik het uberhaupt gaan uitleggen? Ik weet immers al dat oa Edwinuss niet verder komt dan een paar smilies en wat nietszeggende one-liners. Ik voorspel dan ook dat zijn reactie hierop inhoudelijk niks voorstelt en wederom bewijst dat hij er eigenlijk geen kaas van heeft gegeten.
Ze gaan echt niet nu al de 4G presenteren hoor. Als je wilt dat de iPhonemarkt de komende maanden instort moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:00 schreef Renesite het volgende:
En ze verwachten ook de 4G (deels?) te gaan presenteren. Hoe verklaar je dat?
Ze zullen FW4.0 presenteren (zullen wel wat gecombineerde functies met de tablet in zitten). Ik verwacht nu niet al meteen nieuwe iPhone-hardware.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:00 schreef Renesite het volgende:
En ze verwachten ook de 4G (deels?) te gaan presenteren. Hoe verklaar je dat?
Ow, in dat geval: ja, ze gaan een 4G presenteren met eierkoker, magnetron en acculader voor de auto..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:08 schreef nelisb het volgende:
Renesite wil graag een iPhone 4G. Hij is bang dat ie een 3GS koopt en dan een nieuw exemplaar mist. Dus help
hem nou een beetje met zijn droom ;-)
Kan je wel bij hoog en laag blijven roepen dat het komt, maakt het nog geen waarheid.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:08 schreef nelisb het volgende:
Renesite wil graag een iPhone 4G. Hij is bang dat ie een 3GS koopt en dan een nieuw exemplaar mist. Dus help
hem nou een beetje met zijn droom ;-)
Als er pas in juni een iPhone wordt gelanceerd lijkt het me sterk dat er 4.0 in komt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:13 schreef Renesite het volgende:
http://mashable.com/2010/01/18/iphone-40/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Mashable+%28Mashable%29&utm_content=Twitter
! De software ja
!
Leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef nelisb het volgende:
Nog 8 dagen dan weten we meer. Tot die tijd welles/nietus/speculeren in dit topic?
tof! Had ik net trek inquote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef maess het volgende:
"Come [S]ee our l[ATE]st creation"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of zo'n beetje alle outlines van alle mac productenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
dat weet ik. Maar dat is een groot deel van de telefoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De iPhone 4.0-software dus hè.
Zo mag hij er wel uitzien jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
iPhone 4G Rumors Visualized [PHOTO]
En laat hem maar laat in het jaar komen, dan kan ik hem volgend jaar januari bij een nieuw contracht/verlenging kopen.![]()
Ik heb overmorgen mn iPhone 3G een jaartje.
Duurt langgg dat abo-geneuzel...
Volgens mij is dat per merk telefoon verschillend.quote:btw. Heeft iemand van hier ervaring met het reparatie traject van T-Mobile?
Eerst komt de 4GS nogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef Jarno het volgende:
Mijn iPhone abbo loopt pas juli 2011 af.. Ik wacht wel op de 5G denk ik.
Ohja. Ach. Maakt me allemaal niet veel uit eigenlijk.quote:
Met de iPhone dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens mij is dat per merk telefoon verschillend.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Junkie het volgende:
Iemand ervaring met de reparatie-procedure van T-Mobile?
Tijd geleden hd ik mn iPod 5,5G na 11mdn ingeleverd i.v.m batterij problemen en kreeg toen een nieuwe terug.![]()
Is dat ook met de iPhone? En hoelang was je de iPhone kwijt. (i.v.m afkickverschijnselen)
Ik zit nog een maandje in mn 1e jaar, en mn iPhone heeft ook batterij problemen en er begint zich een kiertje te vormen tussen de zwarte achterkant en het chrome. En heb een paar hele kleine (lucht?)bubbels in het scherm.
Ik had al een kort verhaaltje geschreven over Nokia + t-mobile, totdat ik realiseerde dat je een iPhone had.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef Junkie het volgende:
[..]
Met de iPhone dus.![]()
In verband met onderstaande situatie, had het al gevraagd in het vorige iPhone topic, maar heb er verder geen echt reactie op gekregen.
[..]
Bedankt voor de moeite.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik had al een kort verhaaltje geschreven over Nokia + t-mobile, totdat ik realiseerde dat je een iPhone had.Waar mijn verhaal niet op van toepassing is
.
Het uiteindelijke resultaat is de nutteloze info uit mijn eerdere postWaar jij niks aan hebt
Wat ook geld voor deze post
Zet beetje maar tussen " "quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:58 schreef Junkie het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite.
Verder ben je wel tof hoor.![]()
Alleen een beetje warrig.
Ik kan uit je tekst halen dat je een terrorist bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:55 schreef tjal het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan u[i]t je tek[s]t ha[l]en d[at] j[e] een t[error]ist bent.
Nu ga ik twijfelen of je echt wat van plan bent of dat je een grapje maakt.
en dat baseer je op? Vorig jaar overal tegelijk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die 4GS komt hier natuurlijk pas ergens in het najaar (op z'n vroegst) denk ik, aangezien het toch eerst in de VS en wellicht Azië wordt geïntroduceerd.
Ik las dat ergens in een bericht over die oled displays dacht ik, maar pin me er niet op vast. Zijn er überhaupt 'feiten' beschikking?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:32 schreef nelisb het volgende:
[..]
en dat baseer je op? Vorig jaar overal tegelijk!
En dan gebruik je het scherm van je iMac ook voor je Powermac en je MacBook? Raak je dan nooit in de war?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:34 schreef w00h00 het volgende:
Mijn Apple collectie:![]()
[ afbeelding ]
- Iphone 3G
- Imac 20 "
- Macbook 13"
- Powermac
Mijn Powermac heb ik er alleen even voor de foto opgezet om te pimpenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En dan gebruik je het scherm van je iMac ook voor je Powermac en je MacBook? Raak je dan nooit in de war?
Nicequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:34 schreef w00h00 het volgende:
Mijn Apple collectie:![]()
[ afbeelding ]
- Iphone 3G
- Imac 20 "
- Macbook 13"
- Powermac
Dat model gaat nu z'n 7e jaar in en nog steeds is er geen PC-behuizing die ook maar een beetje in de buurt komt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:27 schreef Jarno het volgende:
Powermac..
Of liever: Mac Pro.,
. Toch altijd een beetje mijn droommachine...
Iemand moet het doenquote:
Echt he. Zo mooi. En sowieso, ik ben natuurlijk van origine een PC freak dus het idee van een échte Mac uitbreidbaar als een PC (sorta) is echt een natte droom. Maar goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat model gaat nu z'n 7e jaar in en nog steeds is er geen PC-behuizing die ook maar een beetje in de buurt komt.
Maar ook hoe he: 4 harddisks in kunnen bouwen zonder ooit een schroefje te hoeven aanraken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt he. Zo mooi. En sowieso, ik ben natuurlijk van origine een PC freak dus het idee van een échte Mac uitbreidbaar als een PC (sorta) is echt een natte droom. Maar goed.
Helaas moeten de HD's toch wel in de houder worden geschroefd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar ook hoe he: 4 harddisks in kunnen bouwen zonder ooit een schroefje te hoeven aanraken.
Oh, dat is jammer. Nou ja, het gaat alsnog wel makkelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef KingGone het volgende:
Helaas moeten de HD's toch wel in de houder worden geschroefd.
COME SEE OUT LATEST CREATION = SATAN COMESquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef tjal het volgende:
COME SEE OUR LATEST CREATION = OUR ISLATE COMES
of
COME SEE OUR LATEST CREATION = MEET OUR ISLATE SOON
Het valt niet meer te ontkennen..
Apple fanboys met z´n allen hysterisch zien doen in dit topic is opzich best hilarisch, maar sommige posts slaan dus echt als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef tjal het volgende:
of
Serieus? Dan al? Mijn huidige abbo loop over 2 maanden af en wou nu de overstap naar iPhone gaan maken, maar ik kan dus beter even wachten begrijp ik?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:54 schreef Renesite het volgende:
Waarom willen mensen uberhaupt de 3gs als de 4g 2 maanden later uitkomt.
Als je tot de zomer kan wachten, zou ik het zeker doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:21 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Serieus? Dan al? Mijn huidige abbo loop over 2 maanden af en wou nu de overstap naar iPhone gaan maken, maar ik kan dus beter even wachten begrijp ik?
Fijn is dat altijd, dat in de toekomst alles beter is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:31 schreef Jak het volgende:
De komende android toestellen hebben meer mogelijkheden dan de (toekomstige) iphone.
woensdag toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sodeju, topics gaan weer hard. Ik vermoed dat we er volgende week dinsdagavond zo'n 3 stuks door heen jagen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef tjal het volgende:
of
Ik ga een poging wagenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je tot de zomer kan wachten, zou ik het zeker doen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef tjal het volgende:
of
"koop me! koop me" zei de iPhonequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen![]()
Wordt best moeilijk denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |