Dan moet je over de achterkant van je iPhone sliden om het scherm aan de voorkant te blokkeren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)gevoelige-behuizing/
Nope, helemaal geen knoppen meer, denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan moet je over de achterkant van je iPhone sliden om het scherm aan de voorkant te blokkeren?
Dat bedoel ik, door te sliden over de behuizing het scherm blokkeren. Das tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, helemaal geen knoppen meer, denk ik.
Een laptop zal nooit heel geschikt zijn voor videobewerking omdat de harde schijf een bottleneck vormt. De doorvoersnelheid van data is niet geschikt om realtime effecten te gebruiken zonder elke bewerking te moeten renderen. Althans dat is mijn ervaring. Maar als je met het continue renderen kan leven, is een Macbook Pro een betere keuze om de snellere componenten en het grotere scherm (als je wil).Maar als het even kan, ga voor een Mac Pro.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:01 schreef Perruche het volgende:
Hoi heren/ dames,
vraagje, ik wil graag een nieuwe laptop, macbook, maar hij moet wel Final Cut Pro met Color kunnen draaien, Heb ik dan voldoende aan de nieuwe Macbook of is een pro beter?
Kan wel in de winkel advies vragen maar heb het idee dat ze me dan standaard de duurste aan gaan smeren
alvast bedankt!
Apple maakt 't eigenlijk heel makkelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:01 schreef Perruche het volgende:
Hoi heren/ dames,
vraagje, ik wil graag een nieuwe laptop, macbook, maar hij moet wel Final Cut Pro met Color kunnen draaien, Heb ik dan voldoende aan de nieuwe Macbook of is een pro beter?
Kan wel in de winkel advies vragen maar heb het idee dat ze me dan standaard de duurste aan gaan smeren
alvast bedankt!
Daar zal het dan wel fout zijn gegaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:22 schreef maess het volgende:
fyah iedereen die met FCP werkt weet toch wel dat je een externe scratch disk moet gebruiken....
Kan je niet al die achtergrond wit maken van de start? Dus zo'n wit scherm achter je paspop?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef nelisb het volgende:
Voor photoshop wel programma raden jullie aan?
Ik ga producten fotograferen(paspop met ondergoed of een tshirt aan) deze moeten daarna op een witte achtergrond.
Heeft niemand zn e-mail/twitter/hyves/mobiel/etc ofzow?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is dit overigens het topic waar Swets weer terugkomt?
Of heeft ie echt levenslang aan zijn broek?
Doe eens "real time tekenen" omschrijvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmmm ik kan toch ook real-tme tekenen met een pennetje op zon apple tablet toch?
Dat zou echt vet zijn bij mijn conceptart.
Rondom gevoeligquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)gevoelige-behuizing/
Moet ik toch maar weer eens na gaan denken voor reisje naar de States..quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:58 schreef DancePlaza het volgende:
hiephoi.. afwachten tot 27 januari voor de nieuwe macbooks
quote:Jan 15, 2010 9:36 AM Op FedEx-voertuig voor bezorging
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef Jarno het volgende:
Dit wordt hopelijk wel het topic waarin ik mijn MBP ontvang:
[..]
Gekocht bij Electronic King op eBay, ik heb nu de snelle 13 inch (2,53Ghz met 4GB) voor de prijs van wat de instapper hier kost. Scheelt me al met al een dikke 250 euro.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef StrikerZeljko het volgende:
Heeft zich dat nog een beetje geloond voor jullie mannen?
Waar is hij gekocht?
Het komt goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef Jarno het volgende:
Dit wordt hopelijk wel het topic waarin ik mijn MBP ontvang:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:53 schreef Jarno het volgende:
Hm, even nog een vraagje. Ik heb wat ehm, shareware gedownload en die heten nu shareware.zip.001 t/m shareware.zip.199 Hoe krijg ik dit uitgepakt? OSX herkent het niet als zip (iig niet via dubbelklikken) en als ik de eerste rename naar .zip gaat het ook niet goed.
Waarschijnlijk is het heel simpel maar ben drie dagen ziek geweest dus mijn brein is nog pulp.
Die arrandales zijn 32nm. Dat zou juist minder hitte op moeten leveren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef KingGone het volgende:
Dat wordt weer smelten zo een i5, net als toen met de core duo's in de eerste MacBook Pro. Achja.
Netjes.. maar daar zal nog wel wat heffing overheen gaan toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gekocht bij Electronic King op eBay, ik heb nu de snelle 13 inch (2,53Ghz met 4GB) voor de prijs van wat de instapper hier kost. Scheelt me al met al een dikke 250 euro.
Zo verkapt zie je de spam zelden!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef nelisb het volgende:
Heerlijk thuis werken op deze manier!
[ afbeelding ]
Ik ben ook direct naar de HP site gegaan om die printer te bestellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zo verkapt zie je de spam zelden!
Nee hoor. Verzonden vanaf UK dus binnen de UK!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:07 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Netjes.. maar daar zal nog wel wat heffing overheen gaan toch?
Binnen EUquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee hoor. Verzonden vanaf UK dus binnen de UK!.
Binnen UK? Binnen EU bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
*tevens eerste post vanaf MBP*
Hmm, ik heb mijn iMac wel eens gecalibreerd met een Spyder (niet een heel recente zelfs) en dat ging prima geloof ik. Maar wellicht zijn er idd Spyders die specifiek voor glossy schermen zijn... Wat zeggen Spyder en Huey er zelf over dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:55 schreef Tijn het volgende:
Iemand hier ervaring met kleurcalibratie van iMacs en MacBooks?
[Mac] Welk apparaat voor kleurcalibratie met glossy scherm?
Ik snap er geen hol van namelijk
Ja, weinigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb mijn iMac wel eens gecalibreerd met een Spyder (niet een heel recente zelfs) en dat ging prima geloof ik. Maar wellicht zijn er idd Spyders die specifiek voor glossy schermen zijn... Wat zeggen Spyder en Huey er zelf over dan?
Skon man.. ik denk je hebt een Yankee gekochtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
*tevens eerste post vanaf MBP*
Nope, ouderwetse GBP's zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef StrikerZeljko het volgende:
Okay, maar ik dacht in Dollars gekocht ook
Als je pas over 3-4 maanden zo'n ding nodig hebt, zou ik 'em dan pas kopen. Maar ik zou niet 3-4 maanden wachten als je er nu een nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef StrikerZeljko het volgende:
Wat denken jullie er van, daar op wachten of is de verhouding prijs-functionaliteit niet echt de moeite
Ach, voor wat ik er mee doe is het toch al vette overkill, zo'n MBP. Maar als je echt op zoek bent naar performance zou ik de update wel ff afwachten, die 2 weken. Alhoewel ik het er wel van zi ekomen dat de 13 inch gewoon Core 2 Duo blijft hoor...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef StrikerZeljko het volgende:
Dat is dan ook wel weer waar..
Ik zoek er over een maandje of 3-4 nog een dus even afwachten.
Bovendien wil ik wel eens kijken of die nieuwe macbooks nog de moeite zijn.
Wat denken jullie er van, daar op wachten of is de verhouding prijs-functionaliteit niet echt de moeite
Die ja!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je pas over 3-4 maanden zo'n ding nodig hebt, zou ik 'em dan pas kopen. Maar ik zou niet 3-4 maanden wachten als je er nu een nodig hebt.
sNietus! Bij mij staat er 10.6.2 ipv 10.5.7!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan zijn wel MBP-buddies
[ afbeelding ]
De jouwe gaat 5 harder dan de mijnequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
sNietus! Bij mij staat er 10.6.2 ipv 10.5.7!!
Zijn dat geen megapixels?quote:
Ik heb een goeie Vaio hoor, die Macbook is meer voor dr bijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je pas over 3-4 maanden zo'n ding nodig hebt, zou ik 'em dan pas kopen. Maar ik zou niet 3-4 maanden wachten als je er nu een nodig hebt.
Nou, dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ik heb een goeie Vaio hoor, die Macbook is meer voor dr bij
Heb hem nu niet direct nodig maar denk erover om over 3-4 maanden even op en neer naar de States te gaan dus dan zou ik hem mee kunnen nemen
Vandaar
zooo ff verkapte spamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef nelisb het volgende:
Heerlijk thuis werken op deze manier!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |