Dan moet je over de achterkant van je iPhone sliden om het scherm aan de voorkant te blokkeren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)gevoelige-behuizing/
Nope, helemaal geen knoppen meer, denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan moet je over de achterkant van je iPhone sliden om het scherm aan de voorkant te blokkeren?
Dat bedoel ik, door te sliden over de behuizing het scherm blokkeren. Das tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, helemaal geen knoppen meer, denk ik.
Een laptop zal nooit heel geschikt zijn voor videobewerking omdat de harde schijf een bottleneck vormt. De doorvoersnelheid van data is niet geschikt om realtime effecten te gebruiken zonder elke bewerking te moeten renderen. Althans dat is mijn ervaring. Maar als je met het continue renderen kan leven, is een Macbook Pro een betere keuze om de snellere componenten en het grotere scherm (als je wil).Maar als het even kan, ga voor een Mac Pro.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:01 schreef Perruche het volgende:
Hoi heren/ dames,
vraagje, ik wil graag een nieuwe laptop, macbook, maar hij moet wel Final Cut Pro met Color kunnen draaien, Heb ik dan voldoende aan de nieuwe Macbook of is een pro beter?
Kan wel in de winkel advies vragen maar heb het idee dat ze me dan standaard de duurste aan gaan smeren
alvast bedankt!
Apple maakt 't eigenlijk heel makkelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:01 schreef Perruche het volgende:
Hoi heren/ dames,
vraagje, ik wil graag een nieuwe laptop, macbook, maar hij moet wel Final Cut Pro met Color kunnen draaien, Heb ik dan voldoende aan de nieuwe Macbook of is een pro beter?
Kan wel in de winkel advies vragen maar heb het idee dat ze me dan standaard de duurste aan gaan smeren
alvast bedankt!
Daar zal het dan wel fout zijn gegaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:22 schreef maess het volgende:
fyah iedereen die met FCP werkt weet toch wel dat je een externe scratch disk moet gebruiken....
Kan je niet al die achtergrond wit maken van de start? Dus zo'n wit scherm achter je paspop?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef nelisb het volgende:
Voor photoshop wel programma raden jullie aan?
Ik ga producten fotograferen(paspop met ondergoed of een tshirt aan) deze moeten daarna op een witte achtergrond.
Heeft niemand zn e-mail/twitter/hyves/mobiel/etc ofzow?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is dit overigens het topic waar Swets weer terugkomt?
Of heeft ie echt levenslang aan zijn broek?
Doe eens "real time tekenen" omschrijvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmmm ik kan toch ook real-tme tekenen met een pennetje op zon apple tablet toch?
Dat zou echt vet zijn bij mijn conceptart.
Rondom gevoeligquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)gevoelige-behuizing/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |