Ach ja, verschil van smaakquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Weet ik, maar wat ik aan wil geven, NOKTB is 9 van de 10x erg saai en voorspelbaar. Grappen blijven nogal uitgemolken worden.
nee ik zag niet dat ik het had dichtgemaaktquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef Piles het volgende:
Moest je zo lang nadenken over een TT?
[..]
Echt niet
Frostquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik zag niet dat ik het had dichtgemaakt
Ik kijk Frost
In 't zuiden vol zon?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou
Ik loop hier alleen, in een te stille stad..quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
Zeeland heeft de meeste zon per jaar toch ofzo?
Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad....quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen, in een te stille stad..
Ik wacht nog steeds op het moment dat Guus overreden wordt door een treinquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik loop woon hier alleen, in een te stille stad..
quote:
ik vind jou niet zo aardig nuquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat Guus overreden wordt door een trein
bam bam bam .. BAMquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop op een vertrapping door een polonaise vol met carnavalvierende mensen. Op z'n eigen nummer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie PIquote:
Ik dacht meer aan kedeng kedeng KEDENGquote:
Dat mag ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoop op een vertrapping door een polonaise vol met carnavalvierende mensen. Op z'n eigen nummer.
PI's zuigenquote:
rhubarbjequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
PI's zuigen
En je mag geen onaardige dingen zeggen over onze held
zelfs niet met een PI!
guus meeuwis een held? vroeger misschien, nu is hij commercieel als de pest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
PI's zuigen
En je mag geen onaardige dingen zeggen over onze held
zelfs niet met een PI!
quote:
oke een commerciele held danquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
guus meeuwis een held? vroeger misschien, nu is hij commercieel als de pest.
Kilometers spoor slepen mij door.....quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan kedeng kedeng KEDENG
Waar moet-ie in? Daar moet-ie in!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
guus meeuwis een held? vroeger misschien, nu is hij commercieel als de pest.
Oehquote:
ow je bent er zo eenquote:
Nee, totaal nietquote:
Er zijn idd ook wel nummers die ik wel leuk vind.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
Stiekem vind ik Geef mij je angst en Tranen gelachen wel tof
nou luisteren naar guus past wel in het hele zelfkastijding plaatje dus ik zie het wel hoor!quote:
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Er zijn idd ook wel nummers die ik wel leuk vind.
Neejoh, dat past toch nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
zijn jullie een setje?
Kei goed motorbloempje!heb je er nog meer? of was dit de laatste
Zo heet een nummerquote:
Misschien als je er 2 pakt en opstapelt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, dat past toch nietHalve meter verschil
2 Milou_____'squote:Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien als je er 2 pakt en opstapelt?
Laat mij in die waan...quote:
pwned.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef Houniet het volgende:
Gister van 0830 tot 1900 op school gezeten. Eet ik weer eens op school, serveren ze rode kool! Dat is het enige wat ik juist niet echt lekker vind
.
nee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
omdat appel.
Zoals?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Puala het volgende:
Toppunt van verslaafd zijn: Met zijn 2-en op de bank fok!ken
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Puala het volgende:
Kinky koppelquote:
misschien dat dean een oplossing heeft? Dean!quote:
In China gaan ze trouwens ook gewoon 'onze' snelheid hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien dat dean een oplossing heeft? Dean!
Ach het is nooit te laatquote:
ja slimpie maar er zijn daar ook treinen die 400 - 500 km halen...!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In China gaan ze trouwens ook gewoon 'onze' snelheid hoor
It's alivequote:
Dat is Japanquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja slimpie maar er zijn daar ook treinen die 400 - 500 km halen...!
quote:
Jup, ik kom vandaag achter dat als ik zo door blijf met school, dat ik mooi over kan gaan.quote:
75/100 op PF, moet best aardig zijn denk ikquote:
Ohhhh, das minder. Maar jij gaat wel overquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik kom vandaag achter dat als ik zo door blijf met school, dat ik mooi over kan gaan.![]()
De helft van de klas gaat zeker doubleren of worden eruit getrapt. Mijn mentor werd er gek van.
Jullie zijn echt nerds.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Puala het volgende:
Ik ga zo eens kieken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
75/100 op PF, moet best aardig zijn denk ik
Milou_______ is tof.quote:
Vind ik wel meevallenquote:
Nah, de meesten doen serieus niets. Ze verzieken de lessen en nemen niets serieus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohhhh, das minder. Maar jij gaat wel overEn daar gaat het om
Tisser schat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat bart zegten ik ben aan het leren. ik haat het 7s-en model!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tisser schat?
-edit- Oh, ninja edit
Jaja, wat bart zegt. Ik zag het welquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat hn zegten ik ben aan het leren. ik haat het 7s-en model!
haha kut. ik verwarde je met hounietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tisser schat?
-edit- Oh, ninja edit
nihieeeeeetquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Jaja, wat bart zegt. Ik zag het wel
Ik verwar hun ook soms.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha kut. ik verwarde je met houniet![]()
tijd voor een pauze denk ik
Wat is er mis met 7S?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat hn zegten ik ben aan het leren. ik haat het 7s-en model!
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebeurt mensen vakerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha kut. ik verwarde je met houniet![]()
tijd voor een pauze denk ik
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraardnu dus niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK LIJK NIET EENS OP BARTquote:
WAT MOET JE KUT.quote:
Nee, maar onze usernames en UI's wel!quote:
Zat hij aan je borstjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Puala het volgende:
lol :")
Puicke muzieksmaak jwt.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]
UiteraardSlimfit shirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Die heb ik ook nergensquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit een foto van jou gezien.
Ik welquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit een foto van jou gezien.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die heb ik ook nergensalleen op msn.
*kietelt*quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
oh oke. heeft hij nog fotos van die spange chick naast hem in de trein?
quote:
De postgedrag, PI gebruik en manier van praten lijkt teveel op elkaar.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik kom vandaag achter dat als ik zo door blijf met school, dat ik mooi over kan gaan.![]()
De helft van de klas gaat zeker doubleren of worden eruit getrapt. Mijn mentor werd er gek van.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:06 schreef L.no het volgende:
[..]
De postgedrag, PI gebruik en manier van praten lijkt teveel op elkaar.
Sorryquote:
π b'vo!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:06 schreef L.no het volgende:
[..]
De postgedrag, PI gebruik en manier van praten lijkt teveel op elkaar.
Eyquote:
quote:
Ik niet, alleen coole zonnebrillen danquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef Milou__ het volgende:
volgens mij zitten er ngo best veel brillendragers hier.
Ik sinds een paar maanden ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef Milou__ het volgende:
volgens mij zitten er ngo best veel brillendragers hier.
Dus dat.. jij draagt zeker een raybanquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik niet, alleen coole zonnebrillen dan.
NEURDDDDDDDDquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik sinds een paar maanden ook![]()
En men vindt me er nu intelligenter uit zien
Tot je iedereen ermee zagquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus dat.. jij draagt zeker een rayban
Jij bent een early majorityquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tot je iedereen ermee zag. Maar sommige zijn wel wijs
.
Je hebt ze in alle kleuren.quote:
Jouw meningquote:
Ik heb ook een rayban.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
zie echt van die foute nichten er mee lopen, met zo'n streepjestrui (roze geel ofzo) en een sjaaltje![]()
Wááá't...gaan jullie gay's bannen op FOK!?!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
ocherm!
open een Hyves samen met Houniet!
al zal die er vast al wel zijn, een gayban hyves
quote:
.. Wat loop je nou te haten omdat jij iets niet leuk vindtquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
ocherm!
open een Hyves samen met Houniet!
al zal die er vast al wel zijn, een gayban hyves
Dat is ook zo lam héquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:30 schreef AMDB het volgende:
Sjaaltjes kan ik dus echt niet uitstaan. Als het winter is dan mag je een sjaal omhebben, niet binnen.
Heb sowieso een hekel aan sjaals, ook in de winter.
Idd johquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
.. Wat loop je nou te haten omdat jij iets niet leuk vindt
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen, maar nu er meerderen zijn:
Ray Ban![]()
Als je sociaal wat te kort komt ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
haaives is tof, dan kun je mensen ontvrienden, het geeft je macht!ofzo.
ja!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je sociaal wat te kort komt ofzo?
Hehequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!
maargoed, je stelt sowieso pas wat voor als je >250 haaives vrienden en 400 volgers op twitter hebt
Het was meer zo, ik had geen zin om er iets over te posten, maar als mensen er toch over beginnen dan geef ik mijn mening toch wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jammer dat jij alleen jouw mening kan geven als iemand anders dezelfde heeft.
Oké?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:37 schreef AMDB het volgende:
Het was meer zo, ik had geen zin om er iets over te posten, maar als mensen er toch over beginnen dan geef ik mijn mening toch wel.
Naa je confronteert jezelf al met de feiten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er maar 214en een twitteraccount dat ik niet gebruik, met 1 volger!
!
hippe shit...
bejaarde lulquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:38 schreef Houniet het volgende:
Ik heb geen hyves, laat staat dat twitter.
-> ONZquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
bejaarde lulmet je gayban
! alsof je dan ineens wel hip bent
jij bent iemand die gelooft in die manier van kwalificeren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Naa je confronteert jezelf al met de feiten.
Evy :quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef AMDB het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar weer eens beginnen met sporten. Iemand nog tips voor goede hardloopschema's?
Weer eens beginnen? Je hebt er dus al ervaring mee?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef AMDB het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar weer eens beginnen met sporten. Iemand nog tips voor goede hardloopschema's?
Met sporten wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weer eens beginnen? Je hebt er dus al ervaring mee?
Ik denk dat Moblo je dezelfde link gaat geven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Met sporten wel jaNiet met hardlopen.
Kijk pi danquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij bent iemand die gelooft in die manier van kwalificeren?(serieuze vraag?!)
dit kan niet serieus zijn
maargoed..vind het noemen van 'vrienden' op hyves ook wat overdreven.. waarom niet ' connecties '
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Klaar!
met een deel van mijn opdrachten
Ik moet alles vanavond even afmaken, morgen deadline om 1200. Gaat wel lukken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja het is ook alleen maar mijn opdrachten voor deze week hoor
en ik heb nu of 1/3 of 1/2e gedaan
dat ligt er aan hoeveel ik van plan ben om te doen haha
het zal wel 1/2 zijn
kan een bitchfight fatsoenlijk zijn dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Gaat dit nog een fatsoenlijke bitchfight worden? Anders stop er maar mee.
help me vanavond even aan te herinneren. Ik heb er nog wel een paar voor je..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef AMDB het volgende:
je kunt een ban aanvragen hequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef AMDB het volgende:
Ik heb weer helemaal goede voornemens voor als school weer begint. Werken, sporten en veel tijd in school steken ipv doelloos achter de computer hangen.
Of gewoon ff een holocaust ontkenning er doorheen gooienquote:
quote:
Of een mod uitschelden voor tyfushoer ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of gewoon ff een holocaust ontkenning er doorheen gooien
hoewel dat ook onder vrijheids van meningsuiting zou moeten vallen... maar dat bestaat niet op Fok!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of gewoon ff een holocaust ontkenning er doorheen gooien
en als je terug wil, gewoon je beklag doen op twitterquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of een mod uitschelden voor tyfushoer ofzo
Juh, of een beetje trollen in F&F dat je katjes gaat verzuipen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of een mod uitschelden voor tyfushoer ofzo
Zou je ook in ses kunnen zeggen dat je jezelf gaat opblazen op je school?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, of een beetje trollen in F&F dat je katjes gaat verzuipen.
Mja, probeer maar eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zou je ook in ses kunnen zeggen dat je jezelf gaat opblazen op je school?
Als je het ontkent kun je vervolgd worden. Het is strafbaar...quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hoewel dat ook onder vrijheids van meningsuiting zou moeten vallen... maar dat bestaat niet op Fok!
evyquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Evy :
kijk maar eens op de link die zo in je PM verschijnt
Ik zou ook niet weten waarom ze jou zouden moeten bannenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nog nooit een ban gehad
Ik ben nogal een brave user geloof ik
Ik ook niet, ook zonder een ban te krijgen kun je hier lol hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nog nooit een ban gehad
Ik ben nogal een brave user geloof ik
Klopt. Fok volgt niet de algemene wetboeken op sommige puntenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hoewel dat ook onder vrijheids van meningsuiting zou moeten vallen... maar dat bestaat niet op Fok!
joh echt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je het ontkent kun je vervolgd worden. Het is strafbaar...
zo vaak zeg jij dingen dat ik denk zit ie me nou te stangen of is het juist aardig hahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ze jou zouden moeten bannen
Dit was aardigquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo vaak zeg jij dingen dat ik denk zit ie me nou te stangen of is het juist aardig haha
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
Fuck, volgens mij moet ik nog een stukje kentekenbewijs (in Engeland hebben ze zo'n ding dat uit 8 delen bestaat) hebben dat die gast in Engeland (inmiddels) opgestuurd heeft naar de Engelse versie van het RDW.
De regering zelf ook niet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Fok volgt niet de algemene wetboeken op sommige punten
Exact.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je het ontkent kun je vervolgd worden. Het is strafbaar...
Nee kloptquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar dat bestaat niet op Fok!
en de rest niet?quote:
Dat zeg ik nietquote:
Sapperdefapquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:23 schreef Houniet het volgende:
BART@ Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.20
Ik kan weinig goed doen bij je hequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje je bent nog steeds vervelend!![]()
nee dat is niet waar ik plaag maarquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sapperdefap
[..]
Ik kan weinig goed doen bij je he
Ja maar hoe moet ik dat nou weten zo zonder PI's, smileys of interpunctiequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is niet waar ik plaag maar
nou ik weet het bij jou ook niet dus dat lijkt me allemaal wel prima zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik dat nou weten zo zonder PI's, smileys of interpunctie
Ok danquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik weet het bij jou ook niet dus dat lijkt me allemaal wel prima zo
waar heb je al die tijd gezeten. In het archief?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga beginnen met lerenHet plan was om 13.00 uur
Ben heel de volgende week vrij, en moest nog een hele hoop afquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
waar heb je al die tijd gezeten. In het archief?
hahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben heel de volgende week vrij, en moest nog een hele hoop af![]()
Waarom reageer ik ook serieus
Dudequote:
Ik kom helemaal in een lentese stemming van die plaatquote:
vertel houniet vertel...quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Houniet het volgende:
Ik ben niet van de horoscopen in de krant maar die van mij van gisteren klopte 100% (... )
Stond in de Sp!ts van gisteren, even kijken of ik het kan terugvinden.quote:
En je bent een ...? nmquote:
Die plaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:14 schreef Houniet het volgende:
Godver Bart weer die plaat hier, Lonely Girl met OceanLab.
Same here, keihard bier knallen in Utrecht, kutlevenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:19 schreef Houniet het volgende:
Na het eten kom ik niet meer terug, dan moet ik echt knallen voor school.
Ik zelf zou vanavond Nijmegen doen, maar al mijn slaapplaatsbuddies van school zijn er niet. En om 0200 de trein naar huis te pakken zie ik ook niet zo zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same here, keihard bier knallen in Utrecht, kutleven
Hele nacht door gaan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zelf zou vanavond Nijmegen doen, maar al mijn slaapplaatsbuddies van school zijn er niet. En om 0200 de trein naar huis te pakken zie ik ook niet zo zitten.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:12 schreef Bootje84 het volgende:
Ik weet dat ik het eerder heb gevraagd maar ben het kwijt
Hoe verwijder je die setting in Word 2007 dat enter niet gelijk 2 regels is..?
Niet echt handigquote:
Godverdomme!quote:
Uhm, je moet toch gewoon Spacing -> After op 0 zetten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij paragraph, uit mn hoofd. Maar ik zit op mac nu
-edit- Heil PB
[ afbeelding ]
Tweede vakje afvinken is voldoende in Bootje's geval denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, je moet toch gewoon Spacing -> After op 0 zetten?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:00 schreef Milou__ het volgende:
Voor de vrouwen hier..
http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=8255:cristiano-ronaldo-uit-de-kleren&catid=125:sport-news&Itemid=423
Wat een homo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:00 schreef Milou__ het volgende:
Voor de vrouwen hier..
http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=8255:cristiano-ronaldo-uit-de-kleren&catid=125:sport-news&Itemid=423
In die 3 jaar dat ik hier zit, zijn er 546455 naakte vrouwen voorbij gekomen. Post ik een keer zoiets.. ga je lopen hatenquote:
Dank.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
-edit- Heil PB
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
In die 3 jaar dat ik hier zit, zijn er 546455 naakte vrouwen voorbij gekomen. Post ik een keer zoiets.. ga je lopen haten
Het werken lukt al een hele week niet echt goed.quote:
Kut hé.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het werken lukt al een hele week niet echt goed.
echt wel. En 19 februari moet ik de eerste jaarrekening al af hebben.quote:
Succes ermee dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
echt wel. En 19 februari moet ik de eerste jaarrekening al af hebben.Dus ik moet de komende weken echt hard aan de slag.
Wat moet jij leren ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:29 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo maar eens echt aan het werk, anders wordt het weer nachtwerk.
Niet leren. Ik moet een persoonlijk dossier maken aan wat ik het laatste halfjaar gemaakt heb.quote:
Waar heb ik deze eer aan verdiendquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
-edit- Heil PB
[ afbeelding ]
Eindelijk een plaat van Bob Sinclar die ik tof vindquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:00 schreef Milou__ het volgende:
Voor de vrouwen hier..
Moet ik je unblocken? Kunnen we rellen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef Bootje84 het volgende:
Godver hé.. Valt er hier nog wat te rellen..? Ik ben te happy ff...
Liep vandaag nog een man ± 45 jaar richting de parkeerplaats.. Ik liep op de weg omdat het voetpad spiegelglad was.. Meneer wilde netjes op het voetpad lopen. Dat heeft die arme ziel geweten. Die viel keihard op z'n gatquote:
Ik zou niet te vroeg juichen, dalijk komt er een nieuwe laag ofzo.quote:
Suit yourself.. I dont mind.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Moet ik je unblocken? Kunnen we rellen.
Hier zijn de meeste voetpaden al sneeuw/ijsvrij. Op sommige plekjes is het nog een beetje glibberen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Liep vandaag nog een man ± 45 jaar richting de parkeerplaats.. Ik liep op de weg omdat het voetpad spiegelglad was.. Meneer wilde netjes op het voetpad lopen. Dat heeft die arme ziel geweten. Die viel keihard op z'n gat
Heb hem even geholpen met opstaan en z'n koffer opgepakt. Vond het wel rot voor hem, maar ja.. Ik liep niet voor niets op de weg...
Laten ze die maar lekker bij Dean houden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen, dalijk komt er een nieuwe laag ofzo.
Ik snap niet waar de gemeentes de kloten vandaan halen om niet hun hele gemeente ijsvrij te maken. Ten minste de voet/fiets/rijbanen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste voetpaden al sneeuw/ijsvrij. Op sommige plekjes is het nog een beetje glibberen.Maar nog een paar daagjes de dooi en dan is het weer allemaal mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |