Ach ja, verschil van smaakquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Weet ik, maar wat ik aan wil geven, NOKTB is 9 van de 10x erg saai en voorspelbaar. Grappen blijven nogal uitgemolken worden.
nee ik zag niet dat ik het had dichtgemaaktquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef Piles het volgende:
Moest je zo lang nadenken over een TT?
[..]
Echt niet
Frostquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik zag niet dat ik het had dichtgemaakt
Ik kijk Frost
In 't zuiden vol zon?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou
Ik loop hier alleen, in een te stille stad..quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou
't is daarom dat ik zo van brabanders hou
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
Zeeland heeft de meeste zon per jaar toch ofzo?
Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad....quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen, in een te stille stad..
Ik wacht nog steeds op het moment dat Guus overreden wordt door een treinquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik loop woon hier alleen, in een te stille stad..
quote:
ik vind jou niet zo aardig nuquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat Guus overreden wordt door een trein
bam bam bam .. BAMquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop op een vertrapping door een polonaise vol met carnavalvierende mensen. Op z'n eigen nummer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie PIquote:
Ik dacht meer aan kedeng kedeng KEDENGquote:
Dat mag ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoop op een vertrapping door een polonaise vol met carnavalvierende mensen. Op z'n eigen nummer.
PI's zuigenquote:
rhubarbjequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
PI's zuigen
En je mag geen onaardige dingen zeggen over onze held
zelfs niet met een PI!
guus meeuwis een held? vroeger misschien, nu is hij commercieel als de pest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
PI's zuigen
En je mag geen onaardige dingen zeggen over onze held
zelfs niet met een PI!
quote:
oke een commerciele held danquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
guus meeuwis een held? vroeger misschien, nu is hij commercieel als de pest.
Kilometers spoor slepen mij door.....quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan kedeng kedeng KEDENG
Waar moet-ie in? Daar moet-ie in!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
guus meeuwis een held? vroeger misschien, nu is hij commercieel als de pest.
Oehquote:
ow je bent er zo eenquote:
Nee, totaal nietquote:
Er zijn idd ook wel nummers die ik wel leuk vind.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
Stiekem vind ik Geef mij je angst en Tranen gelachen wel tof
nou luisteren naar guus past wel in het hele zelfkastijding plaatje dus ik zie het wel hoor!quote:
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Er zijn idd ook wel nummers die ik wel leuk vind.
Neejoh, dat past toch nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
zijn jullie een setje?
Kei goed motorbloempje!heb je er nog meer? of was dit de laatste
Zo heet een nummerquote:
Misschien als je er 2 pakt en opstapelt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, dat past toch nietHalve meter verschil
2 Milou_____'squote:Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien als je er 2 pakt en opstapelt?
Laat mij in die waan...quote:
pwned.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef Houniet het volgende:
Gister van 0830 tot 1900 op school gezeten. Eet ik weer eens op school, serveren ze rode kool! Dat is het enige wat ik juist niet echt lekker vind
.
nee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
omdat appel.
Zoals?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Puala het volgende:
Toppunt van verslaafd zijn: Met zijn 2-en op de bank fok!ken
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Puala het volgende:
Kinky koppelquote:
misschien dat dean een oplossing heeft? Dean!quote:
In China gaan ze trouwens ook gewoon 'onze' snelheid hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien dat dean een oplossing heeft? Dean!
Ach het is nooit te laatquote:
ja slimpie maar er zijn daar ook treinen die 400 - 500 km halen...!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In China gaan ze trouwens ook gewoon 'onze' snelheid hoor
It's alivequote:
Dat is Japanquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja slimpie maar er zijn daar ook treinen die 400 - 500 km halen...!
quote:
Jup, ik kom vandaag achter dat als ik zo door blijf met school, dat ik mooi over kan gaan.quote:
75/100 op PF, moet best aardig zijn denk ikquote:
Ohhhh, das minder. Maar jij gaat wel overquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik kom vandaag achter dat als ik zo door blijf met school, dat ik mooi over kan gaan.![]()
De helft van de klas gaat zeker doubleren of worden eruit getrapt. Mijn mentor werd er gek van.
Jullie zijn echt nerds.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Puala het volgende:
Ik ga zo eens kieken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
75/100 op PF, moet best aardig zijn denk ik
Milou_______ is tof.quote:
Vind ik wel meevallenquote:
Nah, de meesten doen serieus niets. Ze verzieken de lessen en nemen niets serieus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohhhh, das minder. Maar jij gaat wel overEn daar gaat het om
Tisser schat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat bart zegten ik ben aan het leren. ik haat het 7s-en model!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tisser schat?
-edit- Oh, ninja edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |