Mwa, we hebben nog Uruzgan voor de boegquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:55 schreef Neroje het volgende:
Als dit met een sisser afloopt gaat dit kabinet volgens mij sowieso niet meer kapot voor de volgende verkiezingen...
Jb is zwanger? Ja?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:55 schreef Adolecens het volgende:
Jammer dat deze nacht zo besluiteloos afloopt. Ik had mijn kleinkinderen later graag willen vertellen dat ik erbij was.. Die bewuste nacht! Maar nee... Voor niks het bier opgedronken en te laat opgebleven. En ik ben nog wel jarig
Irak-rapport, Afghanistan, bezuinigingen etc.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:55 schreef Neroje het volgende:
Als dit met een sisser afloopt gaat dit kabinet volgens mij sowieso niet meer kapot voor de volgende verkiezingen...
Boekestijn had beter hier een account aan kunnen maken, ipv om de 2 minuten twitteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:54 schreef Stali het volgende:
Dinsdag..
Te-ring.
Dinsdag.
Ik wil ook zo'n baan. Beetje Twitteren, beetje FOK!ken. Nice..
Misschien een schrale troost; hartelijk gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:55 schreef Adolecens het volgende:
Jammer dat deze nacht zo besluiteloos afloopt. Ik had mijn kleinkinderen later graag willen vertellen dat ik erbij was.. Die bewuste nacht! Maar nee... Voor niks het bier opgedronken en te laat opgebleven. En ik ben nog wel jarig
Ik maak wel gewoon een tosti.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:56 schreef Stali het volgende:
Maar het kabinet staat he?
Broodje zweetkaas, iemand?
En het grappige is dat ze het nu pas ziet, of misschien nog steeds niet, en Pechtold had het al zeer vroeg in het debat door.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, Hamer staat nu keihard tegen over haar eigen opmerkingen van gisteren.
Wat een geklungel.
Dit was de eerste week van het nieuwe parlementaire jaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:55 schreef Neroje het volgende:
Dat snap ik ook niet. Is niet iedereen er?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:57 schreef Krambo het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk niet meer gestemd? ik dacht dat dat gebruikelijk was na zo'n debat?
Ow, het vragenuurtje telde niet mee?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit was de eerste dag van het nieuwe parlementaire jaar.
Is het ook, maar het lijkt me dat ze het gezien het tijdstip doorschuiven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:57 schreef Krambo het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk niet meer gestemd? ik dacht dat dat gebruikelijk was na zo'n debat?
Waarschijnlijk mogen ze niet stemmen onder invloed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:57 schreef Krambo het volgende:
Aangepast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ow, het vragenuurtje telde niet mee?
Simpele reden: Ze zijn moe, verveeld en ze willen slapen. Zelfs een stemming kan er niet meer vanaf.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Is niet iedereen er?
Balkenende is meer de zon, en de planeet van de arbeid cirkelt daaromheen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:57 schreef L-uuc het volgende:
Balkenende en Bos zouden ballerina moeten worden, dan kun je pas om dingen heen draaien.
quote:
Dat eerste jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Misschien een schrale troost; hartelijk gefeliciteerd!
Bij wijze van Japsnars! Bij wijze vanquote:
Real-life feedback van het volk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Boekestijn had beter hier een account aan kunnen maken, ipv om de 2 minuten twitteren.
Kan ze niet....quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:53 schreef Krambo het volgende:
Hoe kan Hamer nou in godsnaam met goed fatsoen tegen die motie stemmen na al die ophef van gisteren?
Het parlementaire jaar start op Prinsjesdag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit was de eerste week van het nieuwe parlementaire jaar.
4 werkdagen is wel heel erg ver doorschuivenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:58 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Is het ook, maar het lijkt me dat ze het gezien het tijdstip doorschuiven.
Dit is ook waar. Ik bedoel natuurlijk de eerste week in het nieuwe jaar na het reces.quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het parlementaire jaar start op Prinsjesdag.
Ik ga ook slapen! Idem hier, hoop jullie allen terug te zien in het debat over de inhoudelijke kant van de commissie-Davids.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:59 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens maffen, iedereen bedankt voor de vermakelijke reeks
Geeft nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 03:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is ook waar. Ik bedoel natuurlijk de eerste week in het nieuwe jaar na het reces.
Het is al laat, vergeef mij.
Tnx! Ik ben ook weg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:02 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen! Idem hier, hoop jullie allen terug te zien in het debat over de inhoudelijke kant van de commissie-Davids.
En Adolecens nog een fijne verjaardag!
Goed aan de teugels van de PvdA trekken en gewoon doen alsof er niets aan de hand is. En het debiele is: het werkt ook nog.quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:02 schreef Litton-Lane het volgende:
op Politiek 24 laten ze nu nog zien hoe tegenstrijdig JPB is geweest de laatste drie dagen.
Waarom kan hij dat niet gewoon toegeven..... Het staat op beeld, daar kun je niet omheen!!
En toch glijdt hij er weer onderuit en krijgt de PvdA, die nota bene gelijk heeft gekregen in het rapport, de klappen. Walgelijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:02 schreef Litton-Lane het volgende:
op Politiek 24 laten ze nu nog zien hoe tegenstrijdig JPB is geweest de laatste drie dagen.
Waarom kan hij dat niet gewoon toegeven..... Het staat op beeld, daar kun je niet omheen!!
Nou mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:55 schreef Neroje het volgende:
Hoe langzaam wil je het hebben, dit kabinet valt al ruim 2 jaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 03:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Luie en moee Verbeet kapt het voor iedereen af, maar dit is nog niet voorbij.
Ik denk net als Halsema dat we een langzame val zien.
Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:04 schreef Jane het volgende:
[..]
En toch glijdt hij er weer onderuit en krijgt de PvdA, die nota bene gelijk heeft gekregen in het rapport, de klappen. Walgelijk!
Hopelijk lukt hem dat niet als er inhoudelijk over het rapport wordt gedebatteerd.
Dat is natuurlijk volstrekt de eigen schuld van de PvdA.quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:04 schreef Jane het volgende:
En toch glijdt hij er weer onderuit en krijgt de PvdA, die nota bene gelijk heeft gekregen in het rapport, de klappen. Walgelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |