so fucking what... iets met dualisme?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:50 schreef Moonlith het volgende:
Het triestste is dan ook niet die meest belachelijk reden waarom ze de motie steunen...
De ware reden is uiteraard als ze hem zouden steunen ze tegen Balkenende ingaan.
Alleen de stemming over de motie Pechtold.quote:
Hamer slikt wel meer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:52 schreef Adolecens het volgende:
Boris van der Ham ( D66) (follow)
Vandaag, 02:45
Kabinet verwerpt Motie dat het de persverklaring van gisteren Moet intrekken. Pvda slikt dit.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:51 schreef Japsnars het volgende:
"Daarbij ben ik aan het einde gekomen van mijn betoog"
Laat me niet lachen, welk betoog
Ja dat dus. Vrees dat m'n kinderen er over een uur of 4 geen boodschap aan hebben dat ik dit heb zitten volgen tot zowat 3 uurquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:51 schreef Brainfish het volgende:
Godmiljaar. Ik had verdomme al uren kunnen slapen. Verdomde anti-climax.
Hadden ze eindelijk een statement kunnen maken, blijkt het pluche zo lekker te kleven dat ze nog even willen blijven regerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:50 schreef Adolecens het volgende:
Ik vraag me af hoe Bos nu naar zijn fractievoorzitter te kijken en wat ie denkt... "Omg, daar gaan de verkiezingen!!" ???
je hebt gelijk, al die mannen moet er maar allemaal uit oprotten.....quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:49 schreef Japsnars het volgende:
En dit jongens, is waarom positieve discriminatie in de poltiek, geen enorm verstandig idee is.
hij maakt er vandaag ook een potje van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:50 schreef Adolecens het volgende:
Ik vraag me af hoe Bos nu naar zijn fractievoorzitter te kijken en wat ie denkt... "Omg, daar gaan de verkiezingen!!" ???
Inderdaad. Uitkomst staat al vast; verworpen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:52 schreef Neroje het volgende:
Geen stemming inderdaad..![]()
Niet dat dat heel spannend geweest was...
Het ware dualisme is al jaren dood.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:51 schreef janatwork het volgende:
[..]
so fucking what... iets met dualisme?
Ik zal mezelf morgen bij mijn tentamen voor mijn kop slaan dat ik dit heb gevolgd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:52 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja dat dus. Vrees dat m'n kinderen er over een uur of 4 geen boodschap aan hebben dat ik dit heb zitten volgen tot zowat 3 uur
Koffie! Heel veel koffie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:52 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja dat dus. Vrees dat m'n kinderen er over een uur of 4 geen boodschap aan hebben dat ik dit heb zitten volgen tot zowat 3 uur
Ik snap het ook niet, wat een onzinquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:53 schreef Krambo het volgende:
Hoe kan Hamer nou in godsnaam met goed fatsoen tegen die motie stemmen na al die ophef van gisteren?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:52 schreef leukvoorlater het volgende:
Femke Halsema ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 02:48
Altijd beetje genant als de kamer aan het eind gaat geiten om ouwe-jongens-krentebroodgrappen die niet echt leuk zijn.
Ze zijn het fundamenteel met elkaar oneens, maar ze doen alsof ze het met elkaar eens zijn om de vrede te bewaren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:52 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een walgelijke vertoning.
Balkenende en Hamer praten langs elkaar heen maar toch zijn ze het eens
Inderdaad, Hamer staat nu keihard tegen over haar eigen opmerkingen van gisteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:53 schreef Krambo het volgende:
Hoe kan Hamer nou in godsnaam met goed fatsoen tegen die motie stemmen na al die ophef van gisteren?
Ja, CDA gaat het puur om de macht, die hebben idd geen principes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hadden ze eindelijk een statement kunnen maken, blijkt het pluche zo lekker te kleven dat ze nog even willen blijven regeren
Het is een vuile **** zonder goed fatsoen, that's why.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:53 schreef Krambo het volgende:
Lekker slimquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:53 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik zal mezelf morgen bij mijn tentamen voor mijn kop slaan dat ik dit heb gevolgd.
Omdat er een nieuw standpunt is volgens Hamer. Dat is er trouwens niet volgens JP.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:53 schreef Krambo het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:54 schreef Stali het volgende:
Dinsdag..
Te-ring.
Dinsdag.
Ik wil ook zo'n baan. Beetje Twitteren, beetje FOK!ken. Nice..
quote:Salaris Kamerlid
De Kamerleden krijgen een onkostenvergoeding voor hun werk: de schadeloosstelling. De schadeloosstelling bedraagt ¤ 6.949,86 bruto per maand. Daarnaast ontvangen zij een vakantie-uitkering van 8%, en in december een eindejaaruitkering.
De Kamervoorzitter ontvangt 34% meer. Fractievoorzitters ontvangen minimaal 1% extra (fractie met 1 Kamerlid) tot maximaal 11,5% (fractie met 35 leden of meer).
Over het brutobedrag betalen Kamerleden loonbelasting. Er worden sociale premies ingehouden. De vergoeding voor betaalde nevenfuncties wordt in mindering gebracht tot maximaal 35% van de schadeloosstelling.
Na beëindiging van het Kamerlidmaatschap stopt de schadeloosstelling direct.
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:55 schreef Adolecens het volgende:
Jammer dat deze nacht zo besluiteloos afloopt. Ik had mijn kleinkinderen later graag willen vertellen dat ik erbij was.. Die bewuste nacht! Maar nee... Voor niks het bier opgedronken en te laat opgebleven. En ik ben nog wel jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |