abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2010 @ 13:14:46 #251
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_76803934
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:04 schreef Klopkoek het volgende:
Je mag nog blij zijn dat Balkenende in het huidige tijdsgewricht leiding geeft, waar de overheid veel minder groot is, de politiek minder te zeggen heeft en vele diensten verzelfstandigd zijn (en dus de politiek niet zo makkelijk aan kan komen). De schade had nog veel groter kunnen zijn.
De overheid is groter dan hij ooit geweest is. Waar heb je het over?
Carpe Libertatem
pi_76804050
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De overheid is groter dan hij ooit geweest is. Waar heb je het over?
Bullshit
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2010 @ 13:35:50 #253
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_76804614
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Bullshit
Er wordt meer uitgegeven door de overheid dan ooit tevoren en er zijn meer ambtenaren dan er ooit geweest zijn en dat ondanks verzelfstandigingen die daarbij niet meer meegeteld worden. Maar die verzelfstandigde takken zijn vaak nog gewoon voor 100% in handen van de overheid en de overheid heeft ook nog alle touwtjes in handen, dus gewoon een gevalletje van wegcijferen in de boeken en dan nog het grootst en meest uitgegeven dan ooit eerder.

De overheid past zich helaas voor jou, niet aan aan jouw wereldbeeld wat jij van 'rechts' of 'neo-con' hebt.
Carpe Libertatem
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:54:21 #254
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_76805306
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef Klopkoek het volgende:
Bos vond ik veel duidelijker spreken dan Balkenende. Hij gaf ook veel beter weerwoord. En als hij een persoonlijke aanval kreeg ging hij niet zo boos kijken als Balkenende maar lachte hij dat laconiek weg.

Hamer heeft natuurlijk geen enkel charisma maar haar verhaal, hoewel met gaten, was zeker niet het slechtste van allemaal. Uit Van Geel kwamen meer nietszeggende teksten en die zat te zweten als een otter. Ik geloof wel dat Hamer een oprecht mens is. Dat meen ik echt. Alleen een beetje onhandig. Ik weet niet meer tegen wie ze het zei maar ze had een punt dat het niet beleefd is om een vraag te stellen en dan vervolgens naar het plafond te gaan kijken. Kwam helaas een beetje als een schooljuf over die hamer.

Meer is die post van jou niet waard. Zet die PvdA bril eens af man, wat een vertoning van de PvdA.
Bedankt Hans.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 14:03:16 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76805652
Nou de kranten geven als ik het zo snel scan aan dat Balkenende gebogen heeft en de PvdA dus wat gescoord heeft.... maar dat heb ik iet uit het genante debat gehaald
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76805917
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Er wordt meer uitgegeven door de overheid dan ooit tevoren en er zijn meer ambtenaren dan er ooit geweest zijn en dat ondanks verzelfstandigingen die daarbij niet meer meegeteld worden. Maar die verzelfstandigde takken zijn vaak nog gewoon voor 100% in handen van de overheid en de overheid heeft ook nog alle touwtjes in handen, dus gewoon een gevalletje van wegcijferen in de boeken en dan nog het grootst en meest uitgegeven dan ooit eerder.

De overheid past zich helaas voor jou, niet aan aan jouw wereldbeeld wat jij van 'rechts' of 'neo-con' hebt.
Klopt gewoon niet wat jij zegt. Het aantal ambtenaren per hoofd van de bevolking is weldegelijk gedaald. Dat heel veel externen worden ingehuurd is een vervelend neveneffect. Ook je tekst 'er wordt meer uitgegeven dan ooit tevoren' klopt niet. En verzelfstandigingen zijn natuurlijk een liberaal speeltje, dat hoef ik niet uit te leggen. Je claim dat verzelfstandigde diensten niet mee worden gerekend bij het aantal ambtenaren klopt ook niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76805959
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:03 schreef rubbereend het volgende:
Nou de kranten geven als ik het zo snel scan aan dat Balkenende gebogen heeft en de PvdA dus wat gescoord heeft.... maar dat heb ik iet uit het genante debat gehaald
Omdat vele fokkers een anti-pvda bril op hebben. Journalisten kunnen gelukkig door de langere spreektijd van Hamer heen prikken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76806264
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:10 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Omdat vele fokkers een anti-pvda bril op hebben. Journalisten kunnen gelukkig door de langere spreektijd van Hamer heen prikken.
Kom op zeg. Hamer steunt de motie niet omdat ze het met de strekking eens is, waardoor hij overbodig wordt? Terwijl Balkenende juist een verhaal heeft gehouden dat lijnrecht tegen de inhoud van de motie in ging?

Misschien heb ik een bril op, jij bepaald niet. Jij hebt een plaat voor je kop.
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:19:05 #259
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_76806317
quote:

[..]

Grappig dat Hamer vanwege het ''nieuwe'' standpunt de motie van D66 niet steunde, terwijl even daarvoor JP aangaf dat er geen nieuw standpunt was. Hoe verklaar je dit?
Bedankt Hans.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 14:25:07 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76806571
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef bascross het volgende:

[..]

Grappig dat Hamer vanwege het ''nieuwe'' standpunt de motie van D66 niet steunde, terwijl even daarvoor JP aangaf dat er geen nieuw standpunt was. Hoe verklaar je dit?
prachtig die spagaat ja, Hamer zei nog dat ze de eerste verklaring als van tafel beschouwde en Balkenende begon zijn betoof met de zin dat hij niets terug nam
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 14:26:24 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76806632
quote:

[..]

ik ben helemaal niet zo'n anti PvdAer. Ik vind het over het algemeen best een prima partij maar ze kunnen gewoon iets waar ze kei hard onderutigaan vieren als een overwinning, zie ook het hele JSF debat.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_76806657
pi_76807128
pi_76807446
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef Libereco het volgende:
[ afbeelding ]
-
pi_76807602
quote:
[ afbeelding ]
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
pi_76808426
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik ben helemaal niet zo'n anti PvdAer. Ik vind het over het algemeen best een prima partij maar ze kunnen gewoon iets waar ze kei hard onderutigaan vieren als een overwinning, zie ook het hele JSF debat.
Ik doelde ook niet specifiek op jou.

Ik vind wel dat je nu net doet alsof de PvdA alleen water bij de wijn heeft gedaan. Dat moet het CDA ook. Ik moet nog maar zien hoe het met de JSF af loopt want bepaalde onderzoeken (bijvoorbeeld over de geluidsoverlast) zijn nu door de PvdA (en dus een kamermeerderheid) afgeschoten en moet Jack de Vries opnieuw laten uitvoeren. Was geen groot nieuws in dit land maar dit was wel een belangrijk onderdeel van die JSF-crisis toentertijd.
Deuger, Woke & Gutmensch
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 januari 2010 @ 15:15:49 #267
862 Arcee
Look closer
pi_76808708
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef Klopkoek het volgende:
Bos vond ik veel duidelijker spreken dan Balkenende. Hij gaf ook veel beter weerwoord. En als hij een persoonlijke aanval kreeg ging hij niet zo boos kijken als Balkenende maar lachte hij dat laconiek weg.
Bos stond er als een loser bij op het laatst, man. Hij stotterde en wist niet wat-ie moest zeggen, maar goed, misschien is dat jouw definitie van een veel beter weerwoord.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:19:49 #268
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_76808875
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:15 schreef Arcee het volgende:

[..]

Bos stond er als een loser bij op het laatst, man. Hij stotterde en wist niet wat-ie moest zeggen, maar goed, misschien is dat jouw definitie van een veel beter weerwoord.:')
Hij lachte veel, daarom was hij een winnaar.
Bedankt Hans.
pi_76808992
Weet iemand wat de mening van Davida is over de hele heisa?

En de menigen van Kamp en de hoop scheffer?

Volgende week ligt Davids de buitenlands commissie in met een toelichting over het rapport.

Nog vele mogelijkheden voor een nieuwe crisis, en dan alleen binnen dit onderwerp. Zucht, iedereen ziet toch dat dit eigenlijk niet meer gaat.

Ow, en wat deed Jack de Vries bij het opstellen van de brief van dinsdag? Formeel had die er niks te zoeken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76809739
quote:
[ afbeelding ]
Fokke & Sukke

Maar we hebben niemand binnengevallen. Dat hadden we gedroomd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:45:32 #271
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_76810037
Ach, over 20 jaar is Irak een volwaardige democratie en is iedereen het weer vergeten.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_76810046
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Ach, over 20 jaar is Irak een volwaardige democratie en is iedereen het weer vergeten.
pi_76810673
quote:
Een volwaardige democratie naar Islamitisch model dan, en dat zal menig in het Westen nooit geruststellen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_76810905
quote:
Zeker die paar honderdduizend doden, die kunnen niks meer onthouden. Maar er zijn er ook nog vele tienduizenden met verminkingen om de herinnering levend te houden aan hoe de Amerikanen de hearts en minds wonnen door zich in te spannen voor de vrede en veiligheid in het ministerie van olie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:15:04 #275
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_76811236
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zeker die paar honderdduizend doden, die kunnen niks meer onthouden. Maar er zijn er ook nog vele tienduizenden met verminkingen om de herinnering levend te houden aan hoe de Amerikanen de hearts en minds wonnen door zich in te spannen voor de vrede en veiligheid in het ministerie van olie.
Hoeveel verminkingen en honderduizenden doden zijn er niet door Saddam veroorzaakt? Bovendien: Al Qaeda is de vijand van de gematigde Islam, daarom zijn er ook milities om de burgers te beschermen. De dood van Al Zarqawi is bijna een nationale feestdag geworden.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')