Veel pubers (KLB volk wat vaak in ONZ zit) vinden haar te alternatief, en ouder volk vind haar te jongquote:
Ze is juist helemaal niet zo altoquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel pubers (KLB volk wat vaak in ONZ zit) vinden haar te alternatief, en ouder volk vind haar te jong
Zo ben ik he, gevoelsmensquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:45 schreef cerror het volgende:
Trouwens wel lief van je TwyLight, je klimt zo weer een trede hoger bij d'r.
Wie is alto ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze is juist helemaal niet zo altovalt best wel mee
Tig ijzer in/op/onder d'r lijf en een nog dikkere emo bril dan ik heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze is juist helemaal niet zo altovalt best wel mee
Jij ook weer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Deel 4 O.o
ziek!![]()
pumpkin is een schatje!
Oh boehoee, zo alternatiefquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Tig ijzer in/op/onder d'r lijf en een nog dikkere emo bril dan ik heb.
Maar alto klinkt meteen zo negatief.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Tig ijzer in/op/onder d'r lijf en een nog dikkere emo bril dan ik heb.
Zo heet dat niet meer.quote:
Oh oke ook goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo heet dat niet meer.
Altos waren types als ik in de mid jaren 90. Nirvana, lang haar, kapotte spijkerbroek, beavis & buthead t-shirt en constant stoned.
Alternatief heten ze tegenwoordig, of Indie. Vooral indie. Erg popi.
Bingo. Daarom hang ik zelf ook met alles behalve dat soort types.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef TwyLight het volgende:
Ze is tenminste niet zo'n 13 in een dozijn breezergirl met bjornborg shirtje en uggs
Kort pittig kapselquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Bingo. Daarom hang ik zelf ook met alles behalve dat soort types.
Maar ieder figuur is weer anders. Stempels, hokjes en allerlei andere metaforen.
Oeh. Die zijn het ergste. Gister nog een oud klasgenoot met zo'n pittig kapsel tegengekomen.quote:
Oh ja, die zijn heul erg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar c. noem jij mensen die er nu zo uit zien als jij mid '90 dan alternatief? Ik heb in mijn klas nu zo' jongetje die net van HAVO afkomt ook met zo'n wijde broek en Children of Bodom shirt en lang haar maar als ik die alto noem dan is het beledigend voor de mensen die er oprecht zo bij lopen. En mensen zoals ik? Die metal luisteren en in egaal grijze hema truien en nikies rondlopen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh. Die zijn het ergste. Gister nog een oud klasgenoot met zo'n pittig kapsel tegengekomen.
Ik- Ha Annet
Zij: Hey Roel! Wow, een baard!
Ik: Wow, kort haar! ()
Zij: Ja, ik wilde wat anders.
Ik: Rrrright, hoe is het met jou en Peter?
Zij: Getrouwd!
Ik: O RLY?
Zij: Wat?
Ik: Uhm...Ik heb eigenlijk haast....
Ik moest lachen bij die O RLYquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh. Die zijn het ergste. Gister nog een oud klasgenoot met zo'n pittig kapsel tegengekomen.
Ik- Ha Annet
Hehe. Ik zal hem de hartelijke groeten van je doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn heul erg.
Die willen true metal enzo zijn. Hilarisch.
Noem ze maar metalheads (ik noem ze metalfags), vinden ze fijner.
Sprak je het ook echt uit als Oo eR eL IE?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik- Ha Annet
Neen. Als: Oooh rie lie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sprak je het ook echt uit als Oo eR eL IE?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik- Ha Annet
En als je dan als antwoord terug krijgt dat mensen het apart of bijzonder vinden weet je meteen dat je het weer aan moet laten groeien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijd dat antwoord
Ik wilde weer eens wat anders
Jij komt hier net vandaan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef -SG- het volgende:
Ik hoorde dat grijs haar de nieuwe hype wordt?
Hahahah ja inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En als je dan als antwoord terug krijgt dat mensen het apart of bijzonder vinden weet je meteen dat je het weer aan moet laten groeien.
Ik heb het zo gehadquote:
Da's gewoon blond, niet wit/grijsquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bij Agyness Deyn vind ik zo'n haar wel tof staan. Maar die is dan ook niet rood, wat het al 10x zo erg maakt
[ afbeelding ]
Ik heb nog erger meegemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef -SG- het volgende:
Ik hoorde dat grijs haar de nieuwe hype wordt?
Ja boeiend, ik heb altijd gelijk weetjenog.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Da's gewoon blond, niet wit/grijs
Wehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nog erger meegemaakt.
Een doos die me altijd probeerde aan te randen zag ik met nieuw jaar weer.
Had vroeger natuurlijk blond lang haar (ze had ook een enorme neus en de persoonlijkheid van een wilde das met aids, daar niet van) en nu... geen grap: Peggy Bundy haar.
No shit.
80's
Rood.
Haarlak.
En bij behorende dingen.
Leuk: naamtopic #4quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik heb altijd gelijk weetjenog.
Das dus gewoon blond, geen wit, of ben ik scheel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bij Agyness Deyn vind ik zo'n haar wel tof staan. Maar die is dan ook niet rood, wat het al 10x zo erg maakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nog erger meegemaakt.
Een doos die me altijd probeerde aan te randen zag ik met nieuw jaar weer.
Had vroeger natuurlijk blond lang haar (ze had ook een enorme neus en de persoonlijkheid van een wilde das met aids, daar niet van) en nu... geen grap: Peggy Bundy haar.
No shit.
80's
Rood.
Haarlak.
En bij behorende dingen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik heb altijd gelijk weetjenog.
Neeehee wat zei ik nouquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Leuk: naamtopic #4
Leuker: foto's in S&G
Ik heb haar vermeden als een anorexiapatiënt het lokale pannekoekenrestaurant.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wehehe! Jij natuurlijk vragen, waar heb je Al gelaten?
Ze heeft het wel wit gehad. Even kijken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef Elmostyle het volgende:
Kzat net continu pagina 1 te refreshen, zag ik niet dat er al een pagina 2 was
[..]
Das dus gewoon blond, geen wit, of ben ik scheel?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb haar vermeden als een anorexiapatiënt het lokale pannekoekenrestaurant.
Je hebt het niet over Harma toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb haar vermeden als een anorexiapatiënt het lokale pannekoekenrestaurant.
Kzat vandaag al te kijken wat ik zou gaan kopen voor pak ofzo, vorig jaar was ik als peter pan, jaar daarvoor met 2 vrienden als 3 musketiers, dit jaar als pimp ofzo, mjah, dat doet iedereen eigenlijk alquote:
Eet ze wel eens?quote:
Mij lukte het wel, dus hup! Een beetje tempo erinquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef choclat het volgende:
Jongens dit gaat te snel voor mn ipod
maar terwijl ik scroll is er al 15 keer gereageerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mij lukte het wel, dus hup! Een beetje tempo erin
Dan scrol je denk ik heel langzaamquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:10 schreef choclat het volgende:
[..]
maar terwijl ik scroll is er al 15 keer gereageerd
waarom zou ik me haasten? :pquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dan scrol je denk ik heel langzaam
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je ook wel weer gelijk in eigenlijk
Ja ik ga maar eens slapen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef cerror het volgende:
Wow, dit is een saai topic geworden.
Zo snel ook.
Chapeau.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik ga maar eens slapen.
Trusten mensen.
Wie is Harma?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou weten of je het over Harma had c. Die heeft ook zo'n apart kapsel sinds een tijd.
Die ken je toch wel. Die ene van lang geleden van Brian. Harmageddon.quote:
hoi deze keer win ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef JanPiraat het volgende:
goedenavond heeft er iemand aardappelen for sale ?
Brian heeft zoveel vriendinnen gehad, ik houd het niet meer bij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die ken je toch wel. Die ene van lang geleden van Brian. Harmageddon.
hij lukt niet, normaal kan ik klikkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
wat zit jenou 3 keer je post te editen
En msn.quote:
Wist je dat Leonardo da Vinci een viespeuk was?quote:
Nou als ze dat op jou manier doen dan zijn ze hier nog wel 2 uurquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
straks gaat iedereen over 5 min al slapen
that's what i'm talking aboutquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Wist je dat Leonardo da Vinci een viespeuk was?
Hij nam haast nooit een bad en verschoonde zijn kleren amper.
Heu dat was alleen voor 1 keer jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou als ze dat op jou manier doen dan zijn ze hier nog wel 2 uur
nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heu dat was alleen voor 1 keer ja
Neequote:
was het hier maar zo'n feestquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Neeik heb 10 bladzijdes van de 50 gehad, en die andere toets helemaal niet doorgenomen. Achja, ik mag toch alles zovaak herkansen tot ik een voldoende heb
Ja dat wist ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef cerror het volgende:
Wist je trouwens dat katten geen zoet kunnen proeven?
kunnen ze wel zoet smaken ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef cerror het volgende:
Jup al gehoordquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:42 schreef cerror het volgende:
Wist je dat de romeinse keizer Caligula dacht dat zijn paard een mens was?
Hij benoemde zijn paard zelfs tot Consul, één van de hoogste rangen indertijd.
Het paard kreeg ook granen met goud te eten en regelde dates met vrouwelijke paarden.
ouwe snoeperdquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:42 schreef cerror het volgende:
Wist je dat de romeinse keizer Caligula dacht dat zijn paard een mens was?
Hij benoemde zijn paard zelfs tot Consul, één van de hoogste rangen indertijd.
Het paard kreeg ook granen met goud te eten en regelde dates met vrouwelijke paarden.
Nee, nu wel. Bedankt R.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik verveelde me. Ik hou al op.quote:
Wel een 13 in een dozijn indiemeisje met skinny jeans en een nerd-bril?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef TwyLight het volgende:
Ze is tenminste niet zo'n 13 in een dozijn breezergirl met bjornborg shirtje en uggs
Dan hou je weinig over huh?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel een 13 in een dozijn indiemeisje met skinny jeans en een nerd-bril?
neequote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit meer skinnys ten eerste, en die 'nerb bril' was pure noodzaak, en binnenkort heb ik mijn lenzen weer terug.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kuddedieren.quote:
Ik denk het wel.quote:
Pure noodzaak mijn begeerlijke bips!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit meer skinnys ten eerste, en die 'nerb bril' was pure noodzaak, en binnenkort heb ik mijn lenzen weer terug.
Btw, wat ben jij dan? ICT nerd? Geenstijler? Wigger? Whatever de termen zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb al duizend andere brillen. Niets mis met een beetje afwisseling.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pure noodzaak mijn begeerlijke bips!Je kan duizend andere brillen kopen, toch?
foto's met die nerd bril passenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit meer skinnys ten eerste, en die 'nerb bril' was pure noodzaak, en binnenkort heb ik mijn lenzen weer terug.
wauwquote:
Ik wil je best leren kennenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja want jij kent mij ook zo goed.
tuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:59 schreef jo-ep het volgende:
[..]
wauwde gastvrouw zelf die me verwelkomt
Ik? Ik ben een van de velen. Een grijze muis, zo u wilt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Btw, wat ben jij dan? ICT nerd? Geenstijler? Wigger? Whatever de termen zijn tegenwoordig.
toemaar.. gastvrij! wat heb je allemaal te bieden in dit leuke topic van je?quote:
Neequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil je best leren kennen
Morgen om 12 uur bij Den Haag CS?
Inderdaad. De onsterfelijke prinses der levenden heeft jou persoonlijk een bericht gestuurd naar jouws persoons toe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:59 schreef jo-ep het volgende:
[..]
wauwde gastvrouw zelf die me verwelkomt
cerror's wijze woordenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef jo-ep het volgende:
[..]
toemaar.. gastvrij! wat heb je allemaal te bieden in dit leuke topic van je?
al gedaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad. De onsterfelijke prinses der levenden heeft jou persoonlijk een bericht gestuurd naar jouws persoons toe.
Buig nu en geef tranen ter offer.
Wait, wut?quote:
En toch anderen profileren en dergelijke en vervolgens roepen dat je zelf heeeeel normaal bent.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik? Ik ben een van de velen. Een grijze muis, zo u wilt.Ik heb niet de dwangmatige behoefte om me te profileren en af te scheiden van 'de rest' en dat te uiten door middel van kleding of het openlijk aanbidden van diverse muziekstromen.
De letters zien er nep uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf net toch in een hokje gedouwd, stuk aalscholver?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
En toch anderen profileren en dergelijke en vervolgens roepen dat je zelf heeeeel normaal bent.
Ikzelf profileer ook anderen, geef het ook eerlijk toe. Ik pas waarschijnlijk zelf ook in een bepaald vakje maar dat interesseert me geen reet.
Maar verwar: Het interesseert me niet wat anderen van me denken, niet met: ik pas niet in een hokje.
Het kwam zo overquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef Bragi het volgende:
Overigens heb ik geen enkel probleem met pumpkinsoup, hoor.Dat dat even duidelijk is.
ik trapte er niet inquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
[ afbeelding ]
ik kliktequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
[ afbeelding ]
Ach, ja. Beetje stoken op z'n tijd is best leuk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Het kwam zo overMaar het is al goed.
omgquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Waarom zie ik die spoiler niet?
Laat maarHet is al vroeg.
Dat is m'n hele punt. Terwijl jij anderen in hokjes duwt zijn er ook mensen die jou in een hokje duwen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net toch in een hokje gedouwd, stuk aalscholver?
DAT ZEG *IK* TOCH OOK?!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is m'n hele punt. Terwijl jij anderen in hokjes duwt zijn er ook mensen die jou in een hokje duwen.
Denk niet: Ik pas niet in een hokje want ik ben té gewoon, of te apart. Iedereen past altijd in een hokje.
Potverdrie. Nu je het net zegt lees ik het weer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
DAT ZEG *IK* TOCH OOK?!
Dus wat is nou je hele punt?
Je herhaalt wat ik zeg, maar dan met andere woorden.
Man, ik moet echt minderen met pils.quote:Ik heb mezelf toch niet in een hokje gedouwd, stuk aalscholver?
Nee nee geen punt maar hokje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
DAT ZEG *IK* TOCH OOK?!
Dus wat is nou je hele punt?
Je herhaalt wat ik zeg, maar dan met andere woorden.
Ziet er uit als een Lotus Exige, of ben ik nu misquote:
Huh, hoe zorg jij ervoor dat dat yt-linkje niet in een video-thumbnail verandert?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef choclat het volgende:
http://www.youtube.com//watch?v=R8kDsM0M-vg
Ik denkquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Lotus Exige, of ben ik nu misen wat is je doel met die afbeelding ? Ik vind 't behoorlijk mooie auto, en ontieeegelijk snel, laatst nog met meegereden.
ja het word hier te serieusquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
Mensen, praat eens wat minder en bagger eens wat meer.
de duurstequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef jo-ep het volgende:
wat zal ik morgen kopen?
- een 4-seizoenendekbed van 240x220 voor 60 euro
- een synthetisch dekbed van 200x200 voor 23 euro.
het is wel voor heel het jaar door..
wat zal ik doen?
hij doet het nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef D3ft0n3 het volgende:
Hooooooly shit!
Het is een paarse kangaroo met pumpkin in de buidel
[ afbeelding ]
een stonede poes?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:16 schreef choclat het volgende:
[..]
kan ik eigelijk ook wel gebruiken nu
NOU wat ben je weer gemeen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:18 schreef D3ft0n3 het volgende:
/retry
Hooooooooly shit het is een paarse kangaroo met pumpkin in de buidel![]()
[ afbeelding ]
Die snap ik even niet rond deze tijdquote:
dushii je weet togg dak ut nie so bedoellquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik voel een negatieve vibe en een zwart auro om die zin weetje
gewaagd hoor roodquote:
roodquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:22 schreef Pixie. het volgende:
[..]
gewaagd hoor rood
ligt eraan wat voor kleur je muren zijn
Thequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Die snap ik even niet rond deze tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het wel heel roodquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
The
girl
next
door
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Ervoor of erachter?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
over rood gesproken, er staan hier een paar pasgebouwde huizen. en 1 zo'n huis heeft rode gordijnen en lampjes voor het raam
die zijn witquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:22 schreef Pixie. het volgende:
[..]
gewaagd hoor rood
ligt eraan wat voor kleur je muren zijn
Dan mag hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:24 schreef jo-ep het volgende:
[..]
die zijn witmijn gordijnen zijn donkerrood en het tapijt is donkerblauw. mijn huidige dekbed is ook rood.. maar misschien is het tijd voor iets nieuws
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef Bragi het volgende:
Post 's lekkere wijven mooie vrouwen of zo.
Ik eet broodje oude kaas met frambozen jamquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik snap hem
Ik weet zeker dat jij denkt dat ik zeker op de spoiler ga klikken maar ik doe het mooi niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dankjequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat kauwgom voor je
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik snap hem
ik snap hem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij denkt dat ik zeker op de spoiler ga klikken maar ik doe het mooi niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
quote:
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ik snap hem ook
Ik snap um ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef D3ft0n3 het volgende:
Gemeen? Ik vind kangaroos anders te vet :p
Kleurenschema is prima imo
![]()
Ik had vanmiddag een artikel gelezen, en daar stond een babykangaroe foto bij.![]()
![]()
Ik ookquote:
quote:
Ik win.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Nee maar jij doet al een uur over een postquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:27 schreef choclat het volgende:
Ik hoef er lekker niet op te klikken
![]()
![]()
1e 2 fotos twijfelde ik, maar de 4e was doorslagevend. Katequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik win.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3e doet ut nie?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 02:30:49 ]![]()
Nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik win.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegen de deur aan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oow het is je geluksdag ik vind net nog wat boter in de koelkast helemaal voor jou
sorry lieverd![]()
boterquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oow het is je geluksdag ik vind net nog wat boter in de koelkast helemaal voor jouoehh heb je mayonaise? Broodje mayo
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik win.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga met haar trouwen
Alleen ze weet het zelf nog niet![]()
![]()
![]()
Hij wint, want kate.... die gaat neuken als ze echt boos is. En dat doet die geestepratertje niet.quote:
Hij wint dus.![]()
![]()
Wiesda? Die vrouwtje met eigen tatoowinkel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga met haar trouwen
Alleen ze weet het zelf nog niet![]()
![]()
![]()
Ik zie de tatoos al![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 02:33:57 ]![]()
Huh ? wat ligt hier nou onder mn stoel ? 4 ijsblokjes, be my guest..quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef choclat het volgende:
[..]
boteroehh heb je mayonaise? Broodje mayo
![]()
Nou. Dat weet je helemaal nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij wint, want kate.... die gaat neuken als ze echt boos is. En dat doet die geestepratertje niet.
Hij wint dus.
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh ? wat ligt hier nou onder mn stoel ? 4 ijsblokjes, be my guest..![]()
![]()
Ja diequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wiesda? Die vrouwtje met eigen tatoowinkel?
Ik zie de tatoos al![]()
![]()
En als we het toch over tattoos en chicks hebben.
RAH RAH![]()
jaaquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wiesda? Die vrouwtje met eigen tatoowinkel?
Ik zie de tatoos al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat had je niet moeten zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
Logisch patat![]()
![]()
Zij heeft alleen epic boobies.quote:Because I am so handsome and I am so bored
Je gaat lekker hequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:34 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ja die
En als we het toch over tattoos en chicks hebben.
pic - Godsamme
![]()
![]()
AAHH KOM OP NOUUU
Kat von D is geil als wat menn
Ik keek vooral naar haar gezicht en meende dat ze een jas aan had tot ik opnieuw ging kijken nadat ik had gepost, ik zag ineens dat het geen jasje was maar tatoosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik keek vooral naar haar gezicht en meende dat ze een jas aan had tot ik opnieuw ging kijken nadat ik had gepost, ik zag ineens dat het geen jasje was maar tatoos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha wat ben jij gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je hebt gelijk![]()
![]()
De enige echt mooie vrouw op deze aardkloot, met borsten die 1e prijs heeft gewonnen is charlize theron.
Dat ze haar op haar kont heeft maakt verder niet uit, het gaat om wat je aan de voorkant ziet![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahahaha wat ben jij gemeen![]()
Maar je hebt gelijk
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe die spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pics van het haar op dr kontquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef SolidasRock het volgende:
De enige echt mooie vrouw op deze aardkloot, met borsten die 1e prijs heeft gewonnen is charlize theron.
Dat ze haar op haar kont heeft maakt verder niet uit, het gaat om wat je aan de voorkant ziet
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry lieverd![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef SolidasRock het volgende:
Dat ze haar op haar kont heeft maakt verder niet uit, het gaat om wat je aan de voorkant ziet
![]()
![]()
dat kan ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je hebt gewoon nog twee keer gestemden het staat gelijk nu
![]()
![]()
Maar oke jongetjes en meisje
Wat houd jullie nog op op deze prachtige en rustige woensdag nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Trusten, schatjes.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:40 schreef Pixie. het volgende:
Wat houd jullie nog op op deze prachtige en rustige woensdag nachtKUTWIJFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
hihiquote:
Ik snap het nog steedsquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:40 schreef Pixie. het volgende:
Wat houd jullie nog op op deze prachtige en rustige woensdag nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds
MY EYEZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds
Spoiler geopend, maar niet geklikt op de link. Wat goed van mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: