Ja dat wist ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef cerror het volgende:
Wist je trouwens dat katten geen zoet kunnen proeven?
kunnen ze wel zoet smaken ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef cerror het volgende:
Jup al gehoordquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:42 schreef cerror het volgende:
Wist je dat de romeinse keizer Caligula dacht dat zijn paard een mens was?
Hij benoemde zijn paard zelfs tot Consul, één van de hoogste rangen indertijd.
Het paard kreeg ook granen met goud te eten en regelde dates met vrouwelijke paarden.
ouwe snoeperdquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:42 schreef cerror het volgende:
Wist je dat de romeinse keizer Caligula dacht dat zijn paard een mens was?
Hij benoemde zijn paard zelfs tot Consul, één van de hoogste rangen indertijd.
Het paard kreeg ook granen met goud te eten en regelde dates met vrouwelijke paarden.
Nee, nu wel. Bedankt R.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik verveelde me. Ik hou al op.quote:
Wel een 13 in een dozijn indiemeisje met skinny jeans en een nerd-bril?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef TwyLight het volgende:
Ze is tenminste niet zo'n 13 in een dozijn breezergirl met bjornborg shirtje en uggs
Dan hou je weinig over huh?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel een 13 in een dozijn indiemeisje met skinny jeans en een nerd-bril?
neequote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit meer skinnys ten eerste, en die 'nerb bril' was pure noodzaak, en binnenkort heb ik mijn lenzen weer terug.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kuddedieren.quote:
Ik denk het wel.quote:
Pure noodzaak mijn begeerlijke bips!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit meer skinnys ten eerste, en die 'nerb bril' was pure noodzaak, en binnenkort heb ik mijn lenzen weer terug.
Btw, wat ben jij dan? ICT nerd? Geenstijler? Wigger? Whatever de termen zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb al duizend andere brillen. Niets mis met een beetje afwisseling.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pure noodzaak mijn begeerlijke bips!Je kan duizend andere brillen kopen, toch?
foto's met die nerd bril passenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit meer skinnys ten eerste, en die 'nerb bril' was pure noodzaak, en binnenkort heb ik mijn lenzen weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |