Veel pubers (KLB volk wat vaak in ONZ zit) vinden haar te alternatief, en ouder volk vind haar te jongquote:
Ze is juist helemaal niet zo altoquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel pubers (KLB volk wat vaak in ONZ zit) vinden haar te alternatief, en ouder volk vind haar te jong
Zo ben ik he, gevoelsmensquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:45 schreef cerror het volgende:
Trouwens wel lief van je TwyLight, je klimt zo weer een trede hoger bij d'r.
Wie is alto ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze is juist helemaal niet zo altovalt best wel mee
Tig ijzer in/op/onder d'r lijf en een nog dikkere emo bril dan ik heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze is juist helemaal niet zo altovalt best wel mee
Jij ook weer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Deel 4 O.o
ziek!![]()
pumpkin is een schatje!
Oh boehoee, zo alternatiefquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Tig ijzer in/op/onder d'r lijf en een nog dikkere emo bril dan ik heb.
Maar alto klinkt meteen zo negatief.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Tig ijzer in/op/onder d'r lijf en een nog dikkere emo bril dan ik heb.
Zo heet dat niet meer.quote:
Oh oke ook goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo heet dat niet meer.
Altos waren types als ik in de mid jaren 90. Nirvana, lang haar, kapotte spijkerbroek, beavis & buthead t-shirt en constant stoned.
Alternatief heten ze tegenwoordig, of Indie. Vooral indie. Erg popi.
Bingo. Daarom hang ik zelf ook met alles behalve dat soort types.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef TwyLight het volgende:
Ze is tenminste niet zo'n 13 in een dozijn breezergirl met bjornborg shirtje en uggs
Kort pittig kapselquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Bingo. Daarom hang ik zelf ook met alles behalve dat soort types.
Maar ieder figuur is weer anders. Stempels, hokjes en allerlei andere metaforen.
Oeh. Die zijn het ergste. Gister nog een oud klasgenoot met zo'n pittig kapsel tegengekomen.quote:
Oh ja, die zijn heul erg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar c. noem jij mensen die er nu zo uit zien als jij mid '90 dan alternatief? Ik heb in mijn klas nu zo' jongetje die net van HAVO afkomt ook met zo'n wijde broek en Children of Bodom shirt en lang haar maar als ik die alto noem dan is het beledigend voor de mensen die er oprecht zo bij lopen. En mensen zoals ik? Die metal luisteren en in egaal grijze hema truien en nikies rondlopen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh. Die zijn het ergste. Gister nog een oud klasgenoot met zo'n pittig kapsel tegengekomen.
Ik- Ha Annet
Zij: Hey Roel! Wow, een baard!
Ik: Wow, kort haar! ()
Zij: Ja, ik wilde wat anders.
Ik: Rrrright, hoe is het met jou en Peter?
Zij: Getrouwd!
Ik: O RLY?
Zij: Wat?
Ik: Uhm...Ik heb eigenlijk haast....
Ik moest lachen bij die O RLYquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh. Die zijn het ergste. Gister nog een oud klasgenoot met zo'n pittig kapsel tegengekomen.
Ik- Ha Annet
Hehe. Ik zal hem de hartelijke groeten van je doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn heul erg.
Die willen true metal enzo zijn. Hilarisch.
Noem ze maar metalheads (ik noem ze metalfags), vinden ze fijner.
Sprak je het ook echt uit als Oo eR eL IE?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik- Ha Annet
Neen. Als: Oooh rie lie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sprak je het ook echt uit als Oo eR eL IE?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik- Ha Annet
En als je dan als antwoord terug krijgt dat mensen het apart of bijzonder vinden weet je meteen dat je het weer aan moet laten groeien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijd dat antwoord
Ik wilde weer eens wat anders
Jij komt hier net vandaan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef -SG- het volgende:
Ik hoorde dat grijs haar de nieuwe hype wordt?
Hahahah ja inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En als je dan als antwoord terug krijgt dat mensen het apart of bijzonder vinden weet je meteen dat je het weer aan moet laten groeien.
Ik heb het zo gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |