Da's gewoon blond, niet wit/grijsquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bij Agyness Deyn vind ik zo'n haar wel tof staan. Maar die is dan ook niet rood, wat het al 10x zo erg maakt
[ afbeelding ]
Ik heb nog erger meegemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef -SG- het volgende:
Ik hoorde dat grijs haar de nieuwe hype wordt?
Ja boeiend, ik heb altijd gelijk weetjenog.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Da's gewoon blond, niet wit/grijs
Wehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nog erger meegemaakt.
Een doos die me altijd probeerde aan te randen zag ik met nieuw jaar weer.
Had vroeger natuurlijk blond lang haar (ze had ook een enorme neus en de persoonlijkheid van een wilde das met aids, daar niet van) en nu... geen grap: Peggy Bundy haar.
No shit.
80's
Rood.
Haarlak.
En bij behorende dingen.
Leuk: naamtopic #4quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik heb altijd gelijk weetjenog.
Das dus gewoon blond, geen wit, of ben ik scheel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bij Agyness Deyn vind ik zo'n haar wel tof staan. Maar die is dan ook niet rood, wat het al 10x zo erg maakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nog erger meegemaakt.
Een doos die me altijd probeerde aan te randen zag ik met nieuw jaar weer.
Had vroeger natuurlijk blond lang haar (ze had ook een enorme neus en de persoonlijkheid van een wilde das met aids, daar niet van) en nu... geen grap: Peggy Bundy haar.
No shit.
80's
Rood.
Haarlak.
En bij behorende dingen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik heb altijd gelijk weetjenog.
Neeehee wat zei ik nouquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Leuk: naamtopic #4
Leuker: foto's in S&G
Ik heb haar vermeden als een anorexiapatiënt het lokale pannekoekenrestaurant.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wehehe! Jij natuurlijk vragen, waar heb je Al gelaten?
Ze heeft het wel wit gehad. Even kijken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef Elmostyle het volgende:
Kzat net continu pagina 1 te refreshen, zag ik niet dat er al een pagina 2 was
[..]
Das dus gewoon blond, geen wit, of ben ik scheel?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb haar vermeden als een anorexiapatiënt het lokale pannekoekenrestaurant.
Je hebt het niet over Harma toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb haar vermeden als een anorexiapatiënt het lokale pannekoekenrestaurant.
Kzat vandaag al te kijken wat ik zou gaan kopen voor pak ofzo, vorig jaar was ik als peter pan, jaar daarvoor met 2 vrienden als 3 musketiers, dit jaar als pimp ofzo, mjah, dat doet iedereen eigenlijk alquote:
Eet ze wel eens?quote:
Mij lukte het wel, dus hup! Een beetje tempo erinquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef choclat het volgende:
Jongens dit gaat te snel voor mn ipod
maar terwijl ik scroll is er al 15 keer gereageerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mij lukte het wel, dus hup! Een beetje tempo erin
Dan scrol je denk ik heel langzaamquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:10 schreef choclat het volgende:
[..]
maar terwijl ik scroll is er al 15 keer gereageerd
waarom zou ik me haasten? :pquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dan scrol je denk ik heel langzaam
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je ook wel weer gelijk in eigenlijk
Ja ik ga maar eens slapen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef cerror het volgende:
Wow, dit is een saai topic geworden.
Zo snel ook.
Chapeau.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik ga maar eens slapen.
Trusten mensen.
Wie is Harma?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou weten of je het over Harma had c. Die heeft ook zo'n apart kapsel sinds een tijd.
Die ken je toch wel. Die ene van lang geleden van Brian. Harmageddon.quote:
hoi deze keer win ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:19 schreef JanPiraat het volgende:
goedenavond heeft er iemand aardappelen for sale ?
Brian heeft zoveel vriendinnen gehad, ik houd het niet meer bij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die ken je toch wel. Die ene van lang geleden van Brian. Harmageddon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |