wauwquote:
Ik wil je best leren kennenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja want jij kent mij ook zo goed.
tuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:59 schreef jo-ep het volgende:
[..]
wauwde gastvrouw zelf die me verwelkomt
Ik? Ik ben een van de velen. Een grijze muis, zo u wilt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Btw, wat ben jij dan? ICT nerd? Geenstijler? Wigger? Whatever de termen zijn tegenwoordig.
toemaar.. gastvrij! wat heb je allemaal te bieden in dit leuke topic van je?quote:
Neequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil je best leren kennen
Morgen om 12 uur bij Den Haag CS?
Inderdaad. De onsterfelijke prinses der levenden heeft jou persoonlijk een bericht gestuurd naar jouws persoons toe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:59 schreef jo-ep het volgende:
[..]
wauwde gastvrouw zelf die me verwelkomt
cerror's wijze woordenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef jo-ep het volgende:
[..]
toemaar.. gastvrij! wat heb je allemaal te bieden in dit leuke topic van je?
al gedaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad. De onsterfelijke prinses der levenden heeft jou persoonlijk een bericht gestuurd naar jouws persoons toe.
Buig nu en geef tranen ter offer.
Wait, wut?quote:
En toch anderen profileren en dergelijke en vervolgens roepen dat je zelf heeeeel normaal bent.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik? Ik ben een van de velen. Een grijze muis, zo u wilt.Ik heb niet de dwangmatige behoefte om me te profileren en af te scheiden van 'de rest' en dat te uiten door middel van kleding of het openlijk aanbidden van diverse muziekstromen.
De letters zien er nep uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf net toch in een hokje gedouwd, stuk aalscholver?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
En toch anderen profileren en dergelijke en vervolgens roepen dat je zelf heeeeel normaal bent.
Ikzelf profileer ook anderen, geef het ook eerlijk toe. Ik pas waarschijnlijk zelf ook in een bepaald vakje maar dat interesseert me geen reet.
Maar verwar: Het interesseert me niet wat anderen van me denken, niet met: ik pas niet in een hokje.
Het kwam zo overquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef Bragi het volgende:
Overigens heb ik geen enkel probleem met pumpkinsoup, hoor.Dat dat even duidelijk is.
ik trapte er niet inquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
[ afbeelding ]
ik kliktequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
[ afbeelding ]
Ach, ja. Beetje stoken op z'n tijd is best leuk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Het kwam zo overMaar het is al goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |