Dan moet je het net zo krom uitspreken als blue-note 'treintje' uitsprak ( treeeeejjntjaaaaahh)quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In het engels is het hetzelfde: Maaike.... maika....
Op z'n Amerikaans dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan moet je het net zo krom uitspreken als blue-note 'treintje' uitsprak ( treeeeejjntjaaaaahh)
ja, het begon steeds beter te wennen en ik moest toch een nieuwe naam, dus dat werkt. En dit kunnen ze hier ook zonder problemen uitsprekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan moet je het net zo krom uitspreken als blue-note 'treintje' uitsprak ( treeeeejjntjaaaaahh)
Maar Micha had ik al wel eerder gezien bij je boek etc. Logische naam dan.
Waar dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef MisterO het volgende:
SJM is online en iedereen valt hem gelijk aan
irrikquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn naam is gewoon Erik. Maar hoe je het uitspreekt kan ik met ons alfabet niet eens uitdrukken.
Little maggot?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, het begon steeds beter te wennen en ik moest toch een nieuwe naam, dus dat werkt. En dit kunnen ze hier ook zonder problemen uitsprekenVan mijn oude naam werden de raarste dingen gemaakt.
Nee da's plat brabantsquote:
Bij het vorige pagina? Het lijkt echt alsof hij niks mag zeggen hier.quote:
Ja. Ik heb mijn hele leven al dat ze mijn naam verkeerd spellen, de rest van mijn leven gaan ze het verkeerd uitspreken (want in Nederland maakt iedereen er Misja van)quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Little maggot?
O nee kut, het was Maike en geen Maaike!
Ik vind deze naam handiger hoorMicha
Wel grappig hoe andere talen het "doen"... ik vind bijvoorbeeld Richard op z'n Duits heel mooi, maar Nederlands valt al tegen en "ritsjert" is al helemaal lelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's plat brabants
Ik zeg in het engels altijd: Remain pleasant!
Stay-Fun ... Stephan
"Ik heet Erik, maar dat spreek je uit als Éryque".quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn naam is gewoon Erik. Maar hoe je het uitspreekt kan ik met ons alfabet niet eens uitdrukken.
Mooie spelling welquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
"Ik heet Erik, maar dat spreek je uit als Éryque".
Hangt dat niet ook van je accent (of het ontbreken van een accent) af?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel grappig hoe andere talen het "doen"... ik vind bijvoorbeeld Richard op z'n Duits heel mooi, maar Nederlands valt al tegen en "ritsjert" is al helemaal lelijk
Dit is pagina 1. Welke vorige pagina?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij het vorige pagina? Het lijkt echt alsof hij niks mag zeggen hier.
Wat wordt mij weer veel waarde toegeschreven, nu ben ik ineens iedereenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef MisterO het volgende:
Misschien wel? Ik weet niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hangt dat niet ook van je accent (of het ontbreken van een accent) af?
Weet ik het, het valt gewoon op. Telkens als hij online is en wat roept, is er wel iemand die hem tegenspreekt. En bij jou is het juist dat alles wat jij zegt of doet door een heleboel mensen hier wordt verheerlijkt. Het is alsof mensen geen mening meer hebben, maar echt antwoorden geven op basis van users ofzo. Jij kan er ook verder niks aan doen hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is pagina 1. Welke vorige pagina?
O daar. Ja dat krijg je als je 1e post meteen 3 kotssmiley bevat en je compagnie voeren schrijft i.p.v. campagne voerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is pagina 1. Welke vorige pagina?
Kloptquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef MisterO het volgende:
En jou valt dat op omdat het een vriend van je is. Als dat niet het geval was, had je er niks van gezegd en waarschijnlijk het niet eens gemerktquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet ik het, het valt gewoon op. Telkens als hij online is en wat roept, is er wel iemand die hem tegenspreekt. En bij jou is het juist dat alles wat jij zegt of doet door een heleboel mensen hier wordt verheerlijkt. Het is alsof mensen geen mening meer hebben, maar echt antwoorden geven op basis van users ofzo. Jij kan er ook verder niks aan doen hoorYoure just likable.
Ik niet tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef MisterO het volgende:
Of iemand een Limburgs accent heeft, of een Jordanees accent. Dat maakt misschien ook uit hoe een naam klinkt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien wel? Ik weet niet helemaal wat je bedoelt.
Nee, zoals ik zei: het viel me ook bij Angel op. maar dan het tegenovergesteldequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jou valt dat op omdat het een vriend van je is. Als dat niet het geval was, had je er niks van gezegd en waarschijnlijk het niet eens gemerkt
Ik denk dat dat we een beetje zo gegroeid is door de tijd heen. maar goed, je wete mijn mening over desbetreffende user. Dus da's bevooroordeeld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet ik het, het valt gewoon op. Telkens als hij online is en wat roept, is er wel iemand die hem tegenspreekt.
Ik krijg voldoende kritiek over me heen hoor. Arrogant, selfdeclared queen of the topic, aandachtsgeilquote:En bij jou is het juist dat alles wat jij zegt of doet door een heleboel mensen hier wordt verheerlijkt.
Mening? Wat is dat? Zeg, doe niet zo eng vlak voor het slapengaan!quote:Het is alsof mensen geen mening meer hebben, maar echt antwoorden geven op basis van users ofzo.
quote:Jij kan er ook verder niks aan doen hoorYoure just likable.
En geen lidwoorden gebruiktquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar. Ja dat krijg je als je 1e post meteen 3 kotssmiley bevat en je compagnie voeren schrijft i.p.v. campagne voeren
Hij voelt zich gedemoniseerd? En waarom uit hij die gevoelens dan hier niet zelf, in plaats van via jou?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet ik het, het valt gewoon op. Telkens als hij online is en wat roept, is er wel iemand die hem tegenspreekt. En bij jou is het juist dat alles wat jij zegt of doet door een heleboel mensen hier wordt verheerlijkt. Het is alsof mensen geen mening meer hebben, maar echt antwoorden geven op basis van users ofzo. Jij kan er ook verder niks aan doen hoorYoure just likable.
Ah, yeah. Maar door de bank genomen ligt het meestal wel aan de taal en niet aan het accent. "Richard" met een zachte G klinkt volgens mij ergquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:17 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of iemand een Limburgs accent heeft, of een Jordanees accent. Dat maakt misschien ook uit hoe een naam klinkt.
Deze moet je dan eens luisteren:quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
God, ik heb "das beste von Peter Maffay" gedownloadHeerlijk, 70s Duitse pop
In de uitspraak van richard zit toch geen harde of zachte g? Da's toch Riesjard.... de SJ-klank?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, yeah. Maar door de bank genomen ligt het meestal wel aan de taal en niet aan het accent. "Richard" met een zachte G klinkt volgens mij erg
Da's RAmmstein maar dan dertig jaar eerderquote:
Nou ja, als je het op z'n duits uitspreekt dan. En dan met een zachte G.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de uitspraak van richard zit toch geen harde of zachte g? Da's toch Riesjard.... de SJ-klank?
Ik heb hem hier nooit over gesproken. Het is iets wat ik zelf geconstateerd heb. Weet niet of hij het ook zo voeltquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hij voelt zich gedemoniseerd? En waarom uit hij die gevoelens dan hier niet zelf, in plaats van via jou?
Kooodooo der dritte, aus dem Sternemitte.... bin ich der Ditte, von links!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's RAmmstein maar dan dertig jaar eerder
Dat is sarcasme, snap je dat nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb hem hier nooit over gesproken. Het is iets wat ik zelf geconstateerd heb. Weet niet of hij het ook zo voelt
Rieggggggaaaaaart?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, als je het op z'n duits uitspreekt dan. En dan met een zachte G.
Das Voodooquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hij voelt zich gedemoniseerd? En waarom uit hij die gevoelens dan hier niet zelf, in plaats van via jou?
Ik hoop dat je kut slaapt en je bed koud isquote:
En helemaal als het dan aan het einde van een zin is, want Limburgers spreken iedere zin uit als een vraag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, yeah. Maar door de bank genomen ligt het meestal wel aan de taal en niet aan het accent. "Richard" met een zachte G klinkt volgens mij erg
hahaha kutjoch, laat me ik probeer serieus te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is sarcasme, snap je dat niet
Ik denk dat Limburgers er wel heel sneaky een zachte g in weten weg te moffelen, maar dat doen ze met alles.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, als je het op z'n duits uitspreekt dan. En dan met een zachte G.
Nja mislukt... volgende keer beterquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
hahaha kutjoch, laat me ik probeer serieus te zijn![]()
Maar ik ben toch toe aan slapen, dus trusten!
Ik heb tig persoonlijkheden, dan is het lastig om mij te snappen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja mislukt... volgende keer beter
Slaap lekker
Ik wil je niet eens snappenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb tig persoonlijkheden, dan is het lastig om mij te snappen.
Jij ook
Ja dan blijft het mysterieus, ik begrijp hetquote:
't Is er koud genoeg voor.quote:
Vind het zo leuk klinkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat Limburgers er wel heel sneaky een zachte g in weten weg te moffelen, maar dat doen ze met alles.
Vlaams vind ik nog net iets geiler.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind het zo leuk klinkenBrabants ook.
Neuh, tis al subtropisch genoeg hierquote:
Overbodig in Den Haag, de eettenten tegenover het stadhuis hier zijn 24h/24h openquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Neuh, tis al subtropisch genoeg hier.
Zeg Peer wanneer ga jij de krokettenmotie (frikandellenmotie mag ook) landelijk invoeren?.
Nee, ze vergeten ons gewoon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:45 schreef keizerpinguin het volgende:
We zijn uit het centrale topic geflikkerd.......
het is de nachtploeg gegundquote:Op donderdag 14 januari 2010 06:30 schreef keizerpinguin het volgende:Goedemorgen allemaal........
![]()
Nog even en ik mag weer lekker gaan slapen.
Moeten we je dat óók al gaan uitleggen?quote:
Het was heel ff koud, maar daarna OOOO zo lekker warm! Mijn bed is gemaakt (was stukgegaan zodta je er ana de linkerkant steeds doorheen viel, hahahaha) dus ik ko heeeeerlijk kingsize dwars over het bed heen slapenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kut slaapt en je bed koud is!
Om het te nivelleren met mijn andere gedrag.
hoe is je bed stuk gegaan ? Daar lig je toch redelijk stil en rustig in als je slaapt ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was heel ff koud, maar daarna OOOO zo lekker warm! Mijn bed is gemaakt (was stukgegaan zodta je er ana de linkerkant steeds doorheen viel, hahahaha) dus ik ko heeeeerlijk kingsize dwars over het bed heen slapen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe is je bed stuk gegaan ? Daar lig je toch redelijk stil en rustig in als je slaapt ?
Nee, nu verkiezingen, dat zou goed zijn voor Nederlandquote:Op donderdag 14 januari 2010 06:26 schreef Stroekie het volgende:
kut, zit dat kabinet er nog steeds. Evenzo een goede ochtend jullie allemaal
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, nu verkiezingen, dat zou goed zijn voor Nederland
Heeft TMM gister voor niets zitten gillen schreeuwen janken dus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 06:26 schreef Stroekie het volgende:
kut, zit dat kabinet er nog steeds. Evenzo een goede ochtend jullie allemaal
Je verloofde ziet er weer smakelijk uit?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, wakker worden met een nieuwe foto van knuffelturk op facebook
*kijkt nog eens*
Oeh!
Hell yeah!!
*trots*
He sorry, wat zei je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je verloofde ziet er weer smakelijk uit?
I'll take that as a yesquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He sorry, wat zei je?
Ik was ff fappen
Ja het was een smakelijk meisjequote:
tuurlijk wel. Binnen 6 maanden had geert wilders dan ook zijn eigen lpf explosies gehad. Nu is schade voor bos cluppie onherstelbaar en spint geert er nog meer garen bijquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, nu verkiezingen, dat zou goed zijn voor Nederland
Precies, binnen een jaar 2 keer verkiezingen, dat is enorm slecht voor de economie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Binnen 6 maanden had geert wilders dan ook zijn eigen lpf explosies gehad. Nu is schade voor bos cluppie onherstelbaar en spint geert er nog meer garen bij
verwacht jij dan nog krachtige besluiten van deze brekebeentjes ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Precies, binnen een jaar 2 keer verkiezingen, dat is enorm slecht voor de economie.
ach we waren weer een avond van de straatquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft TMM gister voor niets zitten gillen schreeuwen janken dus?
Dat zeg ik niet, maar laat ze nu maar de rit uitzitten, dat is beterquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verwacht jij dan nog krachtige besluiten van deze brekebeentjes ?
Jou zou ook goed kunnenquote:
zeker eruit gelopen, door bepaalde, herhaaldelijke bewegingenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jou zou ook goed kunnen
De dreveltjes waren uit de gaten geschoten!
Die heb ik al maanden niet meer gemaakt in mijn bed!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
zeker eruit gelopen, door bepaalde, herhaaldelijke bewegingen
Ik had het ook gewoon over het omdraaien in je slaap hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik al maanden niet meer gemaakt in mijn bed!![]()
oei, slopen. Altijd leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef Vlarp het volgende:
Vandaag gaan we slopen!!
Ik zal wel foto's maken en op m'n Twitter zetten![]()
precies, het maken zoals je het zelf hebben wilt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, 't is voor een goed doel heh? M'neigen
appartement
Nou ja, dan heb ik nog 20.000 euro extra nodigquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies, het maken zoals je het zelf hebben wilt.
Zou je allemaal kunnen lenenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb ik nog 20.000 euro extra nodig
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij het nieuwe lenen.nl gaan werken
Dat is dan wel het leukste van verbouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef Vlarp het volgende:
Vandaag gaan we slopen!!
Ik zal wel foto's maken en op m'n Twitter zetten![]()
Boerderijquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dan wel het leukste van verbouwen
Vond ik toen in de boerderie () ook!
http://www.minfin.nl/Onderwerpen/Begroting/Brede_heroverwegingenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verwacht jij dan nog krachtige besluiten van deze brekebeentjes ?
ja we stemmen het lieft alleen maar teugen en hollen achter Geert aanquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
http://www.minfin.nl/Onderwerpen/Begroting/Brede_heroverwegingen
Het grootste probleem in dit land is niet het kabinet of de overheid, maar het enorm domme volk wat wel stemrecht heeft maar niet de intellectuele vermogens om dit recht op een verstandige manier in te zetten.
In plaats daarvan hebben we burgers die willen dat de overheid van alles voor hun opknapt, maar tegelijkertijd dat de overheid zich met niets bemoeit, en zo min mogelijk ambtenaren heeft.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Neuh, tis al subtropisch genoeg hier.
Zeg Peer wanneer ga jij de krokettenmotie (frikandellenmotie mag ook) landelijk invoeren?.
geloof het of niet maar in Nuenen hebben wij die ook een aangenomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was heel ff koud, maar daarna OOOO zo lekker warm! Mijn bed is gemaakt (was stukgegaan zodta je er ana de linkerkant steeds doorheen viel, hahahaha) dus ik ko heeeeerlijk kingsize dwars over het bed heen slapen
jawel, ik vrees dat ik de dader benquote:
heb jij daar dan een wilde nacht gehad ????quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel, ik vrees dat ik de dader ben
Ja dat gesjouw en getrek van jou aan dat bed bij mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel, ik vrees dat ik de dader ben
die ondergetekende uiteraerd gaat zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Xiance ik moest ana je denken gister
Op apple.com staat nl een trailer van Celine Dion de documentaire
het kan ergerquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Omdat je de gay-personificatie van de Celine-lover bent
jij bent lelijk aan de binnenkantquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen (nog net op de valreep) popjes
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:57 schreef PhalanX het volgende:
[..]
jij bent lelijk aan de binnenkant
ik heb weekend... ik ben mooi aan de buitenkant.
...
...
hoe staat het met jou planning om vanaf de week van 22 februari te beginnen met trainen voor de vierdaagse, wil jij dit jaar nog mee gaan doen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
Was net wezen trainen en wat me opvalt is dat ondanks de muziek keihard staat, er toch mensen zijn die met hun I-pod trainen.
God, ik heb jou al een hele tijd niet meer voorbij zien komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe staat het met jou planning om vanaf de week van 22 februari te beginnen met trainen voor de vierdaagse, wil jij dit jaar nog mee gaan doen?
ja, popje. tis een jaarlijkse evenement. Dus dit jaar ook weer.quote:
Weet je nou al tot wanneer je in Nederland bent straks?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, popje. tis een jaarlijkse evenement. Dus dit jaar ook weer.
Ik ben eind februari weer in Nederland, maar voor hoelang weet ik niet. Ik ben daar nog aan het over 'onderhandelen' met mijn werk. Want met moeders gaat het niet echt goed en ik wil wel in de buurt blijven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je nou al tot wanneer je in Nederland bent straks?
Okee. Laat even weten. Ik vlieg waarschijnlijk de elfde (maart) of zo, ligt een beetje aan de tickets die ik kan krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben eind februari weer in Nederland, maar voor hoelang weet ik niet. Ik ben daar nog aan het over 'onderhandelen' met mijn werk. Want met moeders gaat het niet echt goed en ik wil wel in de buurt blijven.
O god ja, je tweede boek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee. Laat even weten. Ik vlieg waarschijnlijk de elfde (maart) of zo, ligt een beetje aan de tickets die ik kan krijgen.
heb je weer werk Mieke, is het ander werk of nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben eind februari weer in Nederland, maar voor hoelang weet ik niet. Ik ben daar nog aan het over 'onderhandelen' met mijn werk. Want met moeders gaat het niet echt goed en ik wil wel in de buurt blijven.
Mijn paspoort verloopt volgende maand en ik heb nog geen nieuwe. Moet eerst een nieuwe voor ik boek, aangezien je je paspoort nummer moet opgeven bij het boeken en dat schijnt te veranderen bij een nieuwequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja, je tweede boek.Kan je em meteen ondertekenen. Wat stond er in de eerste ook alweer? o ja, ignorance is not bliss. ik zal wel ff bedenken wat er in de tweede moet komen. Het zal wel een soort drieluik worden.
![]()
nog niet geboekt? wacht je op de aanbiedingen?![]()
he jongenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je weer werk Mieke, is het ander werk of nog steeds hetzelfde
o ja, dat was in Rotterdam toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
Overigens wordt dat ondertekenen lastig, tenzij je tot de 21ste in Nederland blijft
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, dat was in Rotterdam toch?
o kut, nou ben ik niet meer consequent.quote:
en zelfs daarin ben je consequentquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o kut, nou ben ik niet meer consequent.
ben nu net thuis in Portugal na een extended holidayquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen, das lang geleden.
![]()
Ik doe soort aan club promoting, maar tis meer omvattend. Ook cultuur and shit. Kan het wel weer uit de doeken doen, but who cares.![]()
hoe is het? In welk land verblijf je nu? Nog steeds Italie?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Vrolijk kokend denk ik ineens snif snif wat ruik ik toch?
O.... de ovenhandschoen staan in de fik.
Wacht eens even, ik heb die ovenhandschoen AAN.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggghahahaaaa!!
Tot zover de kokkerelnicht-experience.
Brought to you by Angel.
Is dat voor je nieuwe film, Thais-R-Us?quote:
Jamaar ik heb al winter stoomaardappeltjes, gemarineerde steak en in honingwater gekookte verse bladspinazie... met geitenkaas natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Xiance het volgende:
*lekkere penne regatta kookt voor Ang3l*
en een stukje aangebrande handschoen!! NUMMIES!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik heb al winter stoomaardappeltjes, gemarineerde steak en in honingwater gekookte verse bladspinazie... met geitenkaas natuurlijk
Toch wel lief hoor!
Ja met warme vingers!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
en een stukje aangebrande handschoen!! NUMMIES!!
Nou ja, dat kwam erg in de buurtquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik heb al winter stoomaardappeltjes, gemarineerde steak en in honingwater gekookte verse bladspinazie... met geitenkaas natuurlijk
Toch wel lief hoor!
uuuhm...uh... uhm... de andere ovenhandschoen?quote:
Ik hoorde zoooo vaak "Je piiiiikt!" dat ik het gezeik zat wasquote:
Dan kan ik zeggen: Je piiikt je piiiikt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, ik laat mijn snorharen wel tot zondag staan heur.
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben m'n baard aan het afscheren
Weird. I feel naked!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kan ik zeggen: Je piiikt je piiiikt!
quote:
Ik las je pik, je pik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kan ik zeggen: Je piiikt je piiiikt!
Sowieso, moet het niet "je pRikt" zijn?quote:
dan vraag ik me af wie de doorslag heeft gegevenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde zoooo vaak "Je piiiiikt!" dat ik het gezeik zat was
Nee, pikken is Brabants voor prikken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso, moet het niet "je pRikt" zijn?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/kickass/
Oh. Bij ons thuis werd "pikken" voor plakken (plakkerig zijn) gebruikt...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, pikken is Brabants voor prikken.
Wat een hippe VvE!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Dit is echt vet netjes... ik kan online inloggen bij m'n VvE om de stukken in te zien enzo
Wat voor stukken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Dit is echt vet netjes... ik kan online inloggen bij m'n VvE om de stukken in te zien enzo
Lekkere stukkenquote:
Gij zult niet spammen met NOG een fotoquote:
Oooh. Ik snap het. Omdat je een appartement hebt enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Notulen, financiele stukken, polis van opstalverzekering enzo...
Ja linken vanaf blogspot werkt niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef Vlarp het volgende:
Zoiets?
Volgens mij doen ze het niet en moet je ze los openen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even je mond houden Stroek!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Stroekie het volgende:
manuel in wie is dem mol, erik en frits op 1 kamer, dan kunnen ze het samen over prostaatproblemen hebben
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Stroekie het volgende:
manuel in wie is dem mol, erik en frits op 1 kamer, dan kunnen ze het samen over prostaatproblemen hebben
is geen spoiler maar een losse terloopse opmerkingquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even je mond houden Stroek!
Ik moet nog kijken straks!
Alleen die broekquote:
Ik zat ook al... NEEEEEEEquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even je mond houden Stroek!
Ik moet nog kijken straks!
echt wel!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
Is dit iets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lege post? ja heel mooiquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
Is dit iets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De plaatjes die van bp2.blogspot.com komen mogen niet in Fok geladen worden. Moet je even de topicgalleries, postgalleries en topicalbum aanzetten in je opties voor fok. Dan zie je bij elk plaatje ook een linkquote:
Nja zodra ik je quote zie ik ze welquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De plaatjes die van bp2.blogspot.com komen mogen niet in Fok geladen worden. Moet je even de topicgalleries, postgalleries en topicalbum aanzetten in je opties voor fok. Dan zie je bij elk plaatje ook een link
Of saveassen en dan tinypiccenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet alleen goeie blogs vinden om plaatjes te vinden
Nr 1 heeft een hele enge heup/lies-spierquote:
* 5 Star Manquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet alleen goeie blogs vinden om plaatjes te vinden
Nee jij het Vlarp, ga wegquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Baardje iets korter en laat maar komen.
En dan vind je het raar dat je single blijft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr 1 heeft een hele enge heup/lies-spier
Nr 2 heeft vetjes en een lelijke kont
nr 4 en 5 vind ik niks speciaals
Doe maar 3 dan of zo
Ik zou wel iets lekkers uit dat gleufje tussen zijn abs willen likken of zo hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef Vlarp het volgende:
Jammer dat ie net iets tè gespierd is
[ afbeelding ]
Foie Gras ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou wel iets lekkers uit dat gleufje tussen zijn abs willen likken of zo hoor![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dan vind je het raar dat je single blijft.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou van de gewone man
Superherofan.net - objectifying men in pop culturequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
* 5 Star Man
* Beautiful Guys
* Best Male Blogs
* Boxers or briefs
* Completely Naked
* Guys Next Door
* Hunk du Jour
* Just Beautiful Men
* Speedo Junkie
* We love guys
Of men and angels?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Superherofan.net - objectifying men in pop culture
Of Men And Angels
VGL
De rest post ik maar niet. Die sites zijn veels te stout.
dit vind jij de gewone man?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou van de gewone man
En nog single?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou van de gewone man
Wat zitten z'n oren hoogquote:
dit is geen serieuse vraag toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit vind jij de gewone man?
dit vind jij mooi?
Ja die zag ik net ook staan, een hele reeksquote:
al mijn exenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig Xiance, je hebt een archiefje.
Een mooie alvleesklier is alles wat telt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
Het gaat uiteindelijk toch om het innerlijke?
"Gevonden", het zijn plaatjes op internet, het is niet dat ze een voor een (of tegelijk) in je bed zijn te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat Xi jaloers is dat wij zulke mooie mannen gevonden krijgen, en hij niet
Ah, jij bent top?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
jeumig, ja dit is de gewone manquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:25 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet? O hier heeft de eerste al aangebeldquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Gevonden", het zijn plaatjes op internet, het is niet dat ze een voor een (of tegelijk) in je bed zijn te vinden.
Hou 'm vast tot zondag danquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet? O hier heeft de eerste al aangebeld
YOU'VE got the point!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
Alleen dat point is utter bullquote:
*pakt de tape*quote:
ik vind grotendeels van die fotos die jullie posten helemaal niet leukquote:
Dat is wat anders dan innerlijk teltquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind grotendeels van die fotos die jullie posten helemaal niet leuk
ik zie echt liever een "normale" man in pak...
uiteindelijk gaat iedereen als eerst op het uiterlijk afquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan innerlijk telt
join the club..quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef MisterO het volgende:
Denk je een leuke jongen gevonden te hebben, het klikt enzo.. Is het weer zo'n kerel dat zijn ex mist. bah.![]()
Ik denk dat ik een nieuwe regel ga invoeren, het moet niet net uit zijn met exen enzo.
Bij een aantal van je eerste clubje laat dat innerlijk ook nog wel wat te wensen overquote:
Ach hop naar de volgende, ze staan in de rijquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
join the club..
ik dacht een leuke vent gevonden te hebben...
heeft ie ene "bijna" vriendje dat het steeds net niet wil....
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij een aantal van je eerste clubje laat dat innerlijk ook nog wel wat te wensen over
Mateloos irritant!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef MisterO het volgende:
Denk je een leuke jongen gevonden te hebben, het klikt enzo.. Is het weer zo'n kerel dat zijn ex mist. bah.![]()
Ik denk dat ik een nieuwe regel ga invoeren, het moet niet net uit zijn met exen enzo.
Ja, maar van wie ben jij nou een kloon dan trouwens?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien moeten MisterO en Bartjebart maar met elkaar gaan daten. Als je naar het aantal koppels kijkt wat hier ontstaat, hebben jullie een redelijke kans elkaarste worden.
Is dit SAJ... wtfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien moeten MisterO en Bartjebart maar met elkaar gaan daten. Als je naar het aantal koppels kijkt wat hier ontstaat, hebben jullie een redelijke kans elkaarste worden.
Loved barkleyquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:35 schreef PhalanX het volgende:
Cougar Town is ZO grappig!
Is that what you want, for Jules to become some sort of slave-whore!
nee. kan niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is dit SAJ... wtf
Ik ga ff teruglezen , ff op onderzoek.
nu jij het zegt, jij was toch met SAJ, wanneer is dat mis gegaan dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is dit SAJ... wtf
Ik ga ff teruglezen , ff op onderzoek.
Ik ga het daar niet over hebben hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nu jij het zegt, jij was toch met SAJ, wanneer is dat mis gegaan dan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Als je z'n twitterlink opent staat er dat ie Bas heet...quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je z'n twitterlink opent staat er dat ie Bas heet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |