o ja, dat was in Rotterdam toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
Overigens wordt dat ondertekenen lastig, tenzij je tot de 21ste in Nederland blijft
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, dat was in Rotterdam toch?
o kut, nou ben ik niet meer consequent.quote:
en zelfs daarin ben je consequentquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o kut, nou ben ik niet meer consequent.
ben nu net thuis in Portugal na een extended holidayquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen, das lang geleden.
![]()
Ik doe soort aan club promoting, maar tis meer omvattend. Ook cultuur and shit. Kan het wel weer uit de doeken doen, but who cares.![]()
hoe is het? In welk land verblijf je nu? Nog steeds Italie?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Vrolijk kokend denk ik ineens snif snif wat ruik ik toch?
O.... de ovenhandschoen staan in de fik.
Wacht eens even, ik heb die ovenhandschoen AAN.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggghahahaaaa!!
Tot zover de kokkerelnicht-experience.
Brought to you by Angel.
Is dat voor je nieuwe film, Thais-R-Us?quote:
Jamaar ik heb al winter stoomaardappeltjes, gemarineerde steak en in honingwater gekookte verse bladspinazie... met geitenkaas natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Xiance het volgende:
*lekkere penne regatta kookt voor Ang3l*
en een stukje aangebrande handschoen!! NUMMIES!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik heb al winter stoomaardappeltjes, gemarineerde steak en in honingwater gekookte verse bladspinazie... met geitenkaas natuurlijk
Toch wel lief hoor!
Ja met warme vingers!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
en een stukje aangebrande handschoen!! NUMMIES!!
Nou ja, dat kwam erg in de buurtquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik heb al winter stoomaardappeltjes, gemarineerde steak en in honingwater gekookte verse bladspinazie... met geitenkaas natuurlijk
Toch wel lief hoor!
uuuhm...uh... uhm... de andere ovenhandschoen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |