Of men and angels?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Superherofan.net - objectifying men in pop culture
Of Men And Angels
VGL
De rest post ik maar niet. Die sites zijn veels te stout.
dit vind jij de gewone man?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou van de gewone man
En nog single?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou van de gewone man
Wat zitten z'n oren hoogquote:
dit is geen serieuse vraag toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit vind jij de gewone man?
dit vind jij mooi?
Ja die zag ik net ook staan, een hele reeksquote:
al mijn exenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig Xiance, je hebt een archiefje.
Een mooie alvleesklier is alles wat telt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
Het gaat uiteindelijk toch om het innerlijke?
"Gevonden", het zijn plaatjes op internet, het is niet dat ze een voor een (of tegelijk) in je bed zijn te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat Xi jaloers is dat wij zulke mooie mannen gevonden krijgen, en hij niet
Ah, jij bent top?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
jeumig, ja dit is de gewone manquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:25 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet? O hier heeft de eerste al aangebeldquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Gevonden", het zijn plaatjes op internet, het is niet dat ze een voor een (of tegelijk) in je bed zijn te vinden.
Hou 'm vast tot zondag danquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet? O hier heeft de eerste al aangebeld
YOU'VE got the point!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Desmonkey het volgende:
Alleen dat point is utter bullquote:
*pakt de tape*quote:
ik vind grotendeels van die fotos die jullie posten helemaal niet leukquote:
Dat is wat anders dan innerlijk teltquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind grotendeels van die fotos die jullie posten helemaal niet leuk
ik zie echt liever een "normale" man in pak...
uiteindelijk gaat iedereen als eerst op het uiterlijk afquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan innerlijk telt
join the club..quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef MisterO het volgende:
Denk je een leuke jongen gevonden te hebben, het klikt enzo.. Is het weer zo'n kerel dat zijn ex mist. bah.![]()
Ik denk dat ik een nieuwe regel ga invoeren, het moet niet net uit zijn met exen enzo.
Bij een aantal van je eerste clubje laat dat innerlijk ook nog wel wat te wensen overquote:
Ach hop naar de volgende, ze staan in de rijquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
join the club..
ik dacht een leuke vent gevonden te hebben...
heeft ie ene "bijna" vriendje dat het steeds net niet wil....
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij een aantal van je eerste clubje laat dat innerlijk ook nog wel wat te wensen over
Mateloos irritant!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef MisterO het volgende:
Denk je een leuke jongen gevonden te hebben, het klikt enzo.. Is het weer zo'n kerel dat zijn ex mist. bah.![]()
Ik denk dat ik een nieuwe regel ga invoeren, het moet niet net uit zijn met exen enzo.
Ja, maar van wie ben jij nou een kloon dan trouwens?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien moeten MisterO en Bartjebart maar met elkaar gaan daten. Als je naar het aantal koppels kijkt wat hier ontstaat, hebben jullie een redelijke kans elkaarste worden.
Is dit SAJ... wtfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien moeten MisterO en Bartjebart maar met elkaar gaan daten. Als je naar het aantal koppels kijkt wat hier ontstaat, hebben jullie een redelijke kans elkaarste worden.
Loved barkleyquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:35 schreef PhalanX het volgende:
Cougar Town is ZO grappig!
Is that what you want, for Jules to become some sort of slave-whore!
nee. kan niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is dit SAJ... wtf
Ik ga ff teruglezen , ff op onderzoek.
nu jij het zegt, jij was toch met SAJ, wanneer is dat mis gegaan dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is dit SAJ... wtf
Ik ga ff teruglezen , ff op onderzoek.
Ik ga het daar niet over hebben hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nu jij het zegt, jij was toch met SAJ, wanneer is dat mis gegaan dan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Als je z'n twitterlink opent staat er dat ie Bas heet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |