Oooh. Ik snap het. Omdat je een appartement hebt enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Notulen, financiele stukken, polis van opstalverzekering enzo...
Ja linken vanaf blogspot werkt niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef Vlarp het volgende:
Zoiets?
Volgens mij doen ze het niet en moet je ze los openen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even je mond houden Stroek!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Stroekie het volgende:
manuel in wie is dem mol, erik en frits op 1 kamer, dan kunnen ze het samen over prostaatproblemen hebben
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Stroekie het volgende:
manuel in wie is dem mol, erik en frits op 1 kamer, dan kunnen ze het samen over prostaatproblemen hebben
is geen spoiler maar een losse terloopse opmerkingquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even je mond houden Stroek!
Ik moet nog kijken straks!
Alleen die broekquote:
Ik zat ook al... NEEEEEEEquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even je mond houden Stroek!
Ik moet nog kijken straks!
echt wel!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
Is dit iets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lege post? ja heel mooiquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
Is dit iets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De plaatjes die van bp2.blogspot.com komen mogen niet in Fok geladen worden. Moet je even de topicgalleries, postgalleries en topicalbum aanzetten in je opties voor fok. Dan zie je bij elk plaatje ook een linkquote:
Nja zodra ik je quote zie ik ze welquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De plaatjes die van bp2.blogspot.com komen mogen niet in Fok geladen worden. Moet je even de topicgalleries, postgalleries en topicalbum aanzetten in je opties voor fok. Dan zie je bij elk plaatje ook een link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |