Ja dat gesjouw en getrek van jou aan dat bed bij mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel, ik vrees dat ik de dader ben
die ondergetekende uiteraerd gaat zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Xiance ik moest ana je denken gister
Op apple.com staat nl een trailer van Celine Dion de documentaire
het kan ergerquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Omdat je de gay-personificatie van de Celine-lover bent
jij bent lelijk aan de binnenkantquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen (nog net op de valreep) popjes
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:57 schreef PhalanX het volgende:
[..]
jij bent lelijk aan de binnenkant
ik heb weekend... ik ben mooi aan de buitenkant.
...
...
hoe staat het met jou planning om vanaf de week van 22 februari te beginnen met trainen voor de vierdaagse, wil jij dit jaar nog mee gaan doen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
Was net wezen trainen en wat me opvalt is dat ondanks de muziek keihard staat, er toch mensen zijn die met hun I-pod trainen.
God, ik heb jou al een hele tijd niet meer voorbij zien komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe staat het met jou planning om vanaf de week van 22 februari te beginnen met trainen voor de vierdaagse, wil jij dit jaar nog mee gaan doen?
ja, popje. tis een jaarlijkse evenement. Dus dit jaar ook weer.quote:
Weet je nou al tot wanneer je in Nederland bent straks?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, popje. tis een jaarlijkse evenement. Dus dit jaar ook weer.
Ik ben eind februari weer in Nederland, maar voor hoelang weet ik niet. Ik ben daar nog aan het over 'onderhandelen' met mijn werk. Want met moeders gaat het niet echt goed en ik wil wel in de buurt blijven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je nou al tot wanneer je in Nederland bent straks?
Okee. Laat even weten. Ik vlieg waarschijnlijk de elfde (maart) of zo, ligt een beetje aan de tickets die ik kan krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben eind februari weer in Nederland, maar voor hoelang weet ik niet. Ik ben daar nog aan het over 'onderhandelen' met mijn werk. Want met moeders gaat het niet echt goed en ik wil wel in de buurt blijven.
O god ja, je tweede boek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee. Laat even weten. Ik vlieg waarschijnlijk de elfde (maart) of zo, ligt een beetje aan de tickets die ik kan krijgen.
heb je weer werk Mieke, is het ander werk of nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben eind februari weer in Nederland, maar voor hoelang weet ik niet. Ik ben daar nog aan het over 'onderhandelen' met mijn werk. Want met moeders gaat het niet echt goed en ik wil wel in de buurt blijven.
Mijn paspoort verloopt volgende maand en ik heb nog geen nieuwe. Moet eerst een nieuwe voor ik boek, aangezien je je paspoort nummer moet opgeven bij het boeken en dat schijnt te veranderen bij een nieuwequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja, je tweede boek.Kan je em meteen ondertekenen. Wat stond er in de eerste ook alweer? o ja, ignorance is not bliss. ik zal wel ff bedenken wat er in de tweede moet komen. Het zal wel een soort drieluik worden.
![]()
nog niet geboekt? wacht je op de aanbiedingen?![]()
he jongenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je weer werk Mieke, is het ander werk of nog steeds hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |