Mijn haar is juist langquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom pak je geen lang haar?Zou je staan.
Boeiend ze is toch lelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Film begint en binnen 10 seconden trekt Nicole Kidman d'r jurk uit
Dan ben ik echt benieuwdquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn haar is juist langik snap niet waarom iedereen denkt dat het kort is, zit gewoon in een staartje
En die foto's zijn kei oud meng
post recente.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn haar is juist langik snap niet waarom iedereen denkt dat het kort is, zit gewoon in een staartje
En die foto's zijn kei oud meng
Hey, ik weet het natuurlijk niet zeker hè, maar ik denk dat het kom doordat er foto's in je fotoboek staan waarop je kort haar hebt. Tis natuurlijk gewoon een suggestie hè, maar dat denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Echt zoeen puike filmquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ey g. Heb je genoten net als moi. Wat is nickelson ook geil.
Nina Hagenquote:
Je bent een genie!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hey, ik weet het natuurlijk niet zeker hè, maar ik denk dat het kom doordat er foto's in je fotoboek staan waarop je kort haar hebt. Tis natuurlijk gewoon een suggestie hè, maar dat denk ik.
OP HYVES?quote:
True.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nina HagenZo'n raar wijf is dat.
Hey Menno Woudtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat zou ik knap vinden, dan mag je me PM-en
Ja dat einde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Echt zoeen puike film
Ook briljant einde, eindelijk eens een keer geen zoetsappig gelul. Ik krijg telkens weer de kriebels bij het laatste shot waar die vader zijn dochter blinddoekt met zijn handen
Fout, je gaat niet door voor de mobiele wasmachinequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Siniti het volgende:
http://maisnon.hyves.nl/
IK WIST HET MAISNON IS EEN MAN!!!
Bij The Usual Suspects had ik echt in no time door wie keysersoze wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja dat einde.![]()
Wat ik overigens ook een briljant einde vind, los van deze film, is The usual suspects. Toen ik dat de eerste keer zag. Ik dacht. WAT![]()
Shitquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Fout, je gaat niet door voor de mobiele wasmachine
The Usual Suspectquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij The Usual Suspects had ik echt in no time door wie keysersoze wasPoep mag weten hoe want normaal heb ik films niet zo snel door
[..]
Shit
Blijft een geniale film. Maar ik ga zo pitten denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij The Usual Suspects had ik echt in no time door wie keysersoze wasPoep mag weten hoe want normaal heb ik films niet zo snel door
Schiet het al op met je betoog? :")quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Blijft een geniale film. Maar ik ga zo pitten denk ik.![]()
Nou, ik dacht: Maisnon is een beetje vreemd en Nina ook, dus misschien gaat dat wel goed samen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Die Nina Hagen heb ik niet zo veel meeSorry. Maar dat maak ik dan met Kate Bush wel goed
Ja ik weet nu hoe ik een koptekst en voettekst kan invoegen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Schiet het al op met je betoog? :")![]()
Ja en ik kan niet zingen en jij kan niet zingen, dus we hebben in ieder geval al een band.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, ik dacht: Maisnon is een beetje vreemd en Nina ook, dus misschien gaat dat wel goed samen. [ afbeelding ]
Moet ik nog doen, maar ben hem toevallig al aan het downloaden, schatje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef ynuhh het volgende:
Se7en is cool.
Apocalypse Now al gekeken sky?
Hier zouden ze zeggen: Ur mam es ur pap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie moeders, zijn jullie vaders.
Onjuist.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie moeders, zijn jullie vaders.
Oh je hebt morgen ook nog tijd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik weet nu hoe ik een koptekst en voettekst kan invoegen.![]()
Maar ik ga zo slapen ben best moe, morgen maar maken denk ik. 10 Pages moet toch lukken in 1 dag, als ik gemiddeld 1 doe per half uur. Ben ik binnen 5 uur klaar.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Adolecens het volgende:
Klacht: Mensen beginnen me nu al te bellen en me feliciteren![]()
Blijf of wakker tot 24:00 uur of bel morgen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Siniti het volgende:
http://maisnon.hyves.nl/
IK WIST HET MAISNON IS EEN MAN!!!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar ik ga zo slapen ben best moe, morgen maar maken denk ik. 10 Pages moet toch lukken in 1 dag, als ik gemiddeld 1 doe per half uur. Ben ik binnen 5 uur klaar.
Ja vrijdag inleveren. Alleen moet morgen nog een portfolio maken voor vrijdag en ik moet morgen naar school dus dat was probleem. Ik had gewoon tegen mezelf gezegd dat ik morgen moet inleveren. Niet gelukt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Onjuist.
[..]
Oh je hebt morgen ook nog tijd?
Concerta en een nachtje doorhalen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja vrijdag inleveren. Alleen moet morgen nog een portfolio maken voor vrijdag en ik moet morgen naar school dus dat was probleem. Ik had gewoon tegen mezelf gezegd dat ik morgen moet inleveren. Niet gelukt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja vrijdag inleveren. Alleen moet morgen nog een portfolio maken voor vrijdag en ik moet morgen naar school dus dat was probleem. Ik had gewoon tegen mezelf gezegd dat ik morgen moet inleveren. Niet gelukt.
Jij en je drugsquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Concerta en een nachtje doorhalen.
Ja daarom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Onder druk presteer je het best toch
Er vol op gefocust moet dat in 3 uur te doen zijn. Wist je serieus niet hoe je een koptekst en voettekst in kon voegen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
gewoon wat ritalin snuiven, dan wil je wel lerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je nou vandaag gekregen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja. Fuck jullie nurds.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er vol op gefocust moet dat in 3 uur te doen zijn. Wist je serieus niet hoe je een koptekst en voettekst in kon voegen?Typ je ook nog zelf de inhoudsopgave?
Volgens mij geeft dat het zelfde effect.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon wat ritalin snuiven, dan wil je wel leren
Concerta is de verbeterde versie manquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon wat ritalin snuiven, dan wil je wel leren
Nee morgen, ik krijg ze toch wel maar dat meisje loopt stage dus die is niet veel thuis.quote:
Verkapt-feliciteer-me-bericht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Adolecens het volgende:
Klacht: Mensen beginnen me nu al te bellen en me feliciteren![]()
Blijf of wakker tot 24:00 uur of bel morgen
Ik wel altijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er vol op gefocust moet dat in 3 uur te doen zijn. Wist je serieus niet hoe je een koptekst en voettekst in kon voegen?Typ je ook nog zelf de inhoudsopgave?
Ik ben wel een Paint pro.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja alles wat met Office te maken heeft. Powerpoint wilt nog wel een beetje.
die pillen gewoon vermalen tot het makkelijk op te snuiven is. Werkt veel beter dan zo'n pil slikken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Concerta is de verbeterde versie man. En het zijn pillen tock.
[..]
Nee morgen, ik krijg ze toch wel maar dat meisje loopt stage dus die is niet veel thuis.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja en ik kan niet zingen en jij kan niet zingen, dus we hebben in ieder geval al een band.
Ik vind inhoudsopgaves altijd zo onzinning als je minder dan 20 paginas typtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wel altijd.Vind ik er mooier uitzien.
!
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind inhoudsopgaves altijd zo onzinning als je minder dan 20 paginas typt
Ik dacht ff dat ik op dumpert was belandquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedoel dat de teller van naakte vrouwen die copleet van de kaart zijn met 1 omhoog ging
Ohquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij geeft dat het zelfde effect.
Je bent gewoon lesbisch, face it.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedoel dat de teller van naakte vrouwen die copleet van de kaart zijn met 1 omhoog ging
Same.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ohnog nooit van gehoord van concerta
Ik herinner me nog van de basisschool, werkstuk tijgers inhoudsopgave:quote:
Nee manquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wel altijd.Vind ik er mooier uitzien.
!
Ja heerlijk he.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik herinner me nog van de basisschool, werkstuk tijgers inhoudsopgave:
Bladzijde 1 Waarom heb ik voor dit werkstuk gekozen?
Bladzijde 2 Wat eten tijgers?
Bladzijde 3 Waar leven tijgers?
Bladzijde 4 Welke soorten tijger zijn er?
Jij wilt gelijk de jackpot op het spel zetten. Dan moet iemand hier een opdracht bedenken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, ik wil een paintbattle en de winnaar krijgt ynuhh.
Je betaalt terug in natura?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen uit mijn klas die samenvattingen voor mij schrijven, omdat ik te lui ben mijn boek open te doen, zodat ik vanuit Word kan leren.
wtf kan dat ook nog?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee mandat is amateuristisch.
Echte bazen doen gewoon een automatisch inhoudsopgave
Hoe weet jij nou of dat amateuristisch is?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee mandat is amateuristisch.
Echte bazen doen gewoon een automatisch inhoudsopgave
Je hebt me doorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt-feliciteer-me-bericht.
Maar gefeliciteerd alvast.
Nee, ik gebruik je broertje al voor dingen in natura.quote:
De diepste geheimen van Word heb ik nog niet echt naar gezochtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Siniti, jij en ik. 1 ziel 2 lichamen.
quote:Smart_ass zegt (23:49):
ik heb nog geen 'één keer echt even lekker rustig gescheten hier
Gadverdammequote:
Die zit allang op slotquote:
Een dildo met vleugelsquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef S.Seagal het volgende:
Iemand bedenk een opdracht voor mij en Sky. Een paint maken en wie de beste maakt krijgt fame (en ynuhh). Iemand ideeen?
Hoe bruut neukt je concurrent haarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef S.Seagal het volgende:
Iemand bedenk een opdracht voor mij en Sky. Een paint maken en wie de beste maakt krijgt fame (en ynuhh). Iemand ideeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |