Blijft een geniale film. Maar ik ga zo pitten denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij The Usual Suspects had ik echt in no time door wie keysersoze wasPoep mag weten hoe want normaal heb ik films niet zo snel door
Schiet het al op met je betoog? :")quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Blijft een geniale film. Maar ik ga zo pitten denk ik.![]()
Nou, ik dacht: Maisnon is een beetje vreemd en Nina ook, dus misschien gaat dat wel goed samen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Die Nina Hagen heb ik niet zo veel meeSorry. Maar dat maak ik dan met Kate Bush wel goed
Ja ik weet nu hoe ik een koptekst en voettekst kan invoegen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Schiet het al op met je betoog? :")![]()
Ja en ik kan niet zingen en jij kan niet zingen, dus we hebben in ieder geval al een band.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, ik dacht: Maisnon is een beetje vreemd en Nina ook, dus misschien gaat dat wel goed samen. [ afbeelding ]
Moet ik nog doen, maar ben hem toevallig al aan het downloaden, schatje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef ynuhh het volgende:
Se7en is cool.
Apocalypse Now al gekeken sky?
Hier zouden ze zeggen: Ur mam es ur pap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie moeders, zijn jullie vaders.
Onjuist.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie moeders, zijn jullie vaders.
Oh je hebt morgen ook nog tijd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik weet nu hoe ik een koptekst en voettekst kan invoegen.![]()
Maar ik ga zo slapen ben best moe, morgen maar maken denk ik. 10 Pages moet toch lukken in 1 dag, als ik gemiddeld 1 doe per half uur. Ben ik binnen 5 uur klaar.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Adolecens het volgende:
Klacht: Mensen beginnen me nu al te bellen en me feliciteren![]()
Blijf of wakker tot 24:00 uur of bel morgen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Siniti het volgende:
http://maisnon.hyves.nl/
IK WIST HET MAISNON IS EEN MAN!!!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik weet nu hoe ik een koptekst en voettekst kan invoegen.![]()
Maar ik ga zo slapen ben best moe, morgen maar maken denk ik. 10 Pages moet toch lukken in 1 dag, als ik gemiddeld 1 doe per half uur. Ben ik binnen 5 uur klaar.
Ja vrijdag inleveren. Alleen moet morgen nog een portfolio maken voor vrijdag en ik moet morgen naar school dus dat was probleem. Ik had gewoon tegen mezelf gezegd dat ik morgen moet inleveren. Niet gelukt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Onjuist.
[..]
Oh je hebt morgen ook nog tijd?
Concerta en een nachtje doorhalen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja vrijdag inleveren. Alleen moet morgen nog een portfolio maken voor vrijdag en ik moet morgen naar school dus dat was probleem. Ik had gewoon tegen mezelf gezegd dat ik morgen moet inleveren. Niet gelukt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja vrijdag inleveren. Alleen moet morgen nog een portfolio maken voor vrijdag en ik moet morgen naar school dus dat was probleem. Ik had gewoon tegen mezelf gezegd dat ik morgen moet inleveren. Niet gelukt.
Jij en je drugsquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Concerta en een nachtje doorhalen.
Ja daarom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Onder druk presteer je het best toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |