Er vol op gefocust moet dat in 3 uur te doen zijn. Wist je serieus niet hoe je een koptekst en voettekst in kon voegen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik weet nu hoe ik een koptekst en voettekst kan invoegen.![]()
Maar ik ga zo slapen ben best moe, morgen maar maken denk ik. 10 Pages moet toch lukken in 1 dag, als ik gemiddeld 1 doe per half uur. Ben ik binnen 5 uur klaar.
gewoon wat ritalin snuiven, dan wil je wel lerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Concerta en een nachtje doorhalen.
Heb je nou vandaag gekregen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Concerta en een nachtje doorhalen.
Ja. Fuck jullie nurds.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er vol op gefocust moet dat in 3 uur te doen zijn. Wist je serieus niet hoe je een koptekst en voettekst in kon voegen?Typ je ook nog zelf de inhoudsopgave?
Volgens mij geeft dat het zelfde effect.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon wat ritalin snuiven, dan wil je wel leren
Concerta is de verbeterde versie manquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon wat ritalin snuiven, dan wil je wel leren
Nee morgen, ik krijg ze toch wel maar dat meisje loopt stage dus die is niet veel thuis.quote:
Verkapt-feliciteer-me-bericht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Adolecens het volgende:
Klacht: Mensen beginnen me nu al te bellen en me feliciteren![]()
Blijf of wakker tot 24:00 uur of bel morgen
Ik wel altijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er vol op gefocust moet dat in 3 uur te doen zijn. Wist je serieus niet hoe je een koptekst en voettekst in kon voegen?Typ je ook nog zelf de inhoudsopgave?
Ik ben wel een Paint pro.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja alles wat met Office te maken heeft. Powerpoint wilt nog wel een beetje.
die pillen gewoon vermalen tot het makkelijk op te snuiven is. Werkt veel beter dan zo'n pil slikken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Concerta is de verbeterde versie man. En het zijn pillen tock.
[..]
Nee morgen, ik krijg ze toch wel maar dat meisje loopt stage dus die is niet veel thuis.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja en ik kan niet zingen en jij kan niet zingen, dus we hebben in ieder geval al een band.
Ik vind inhoudsopgaves altijd zo onzinning als je minder dan 20 paginas typtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wel altijd.Vind ik er mooier uitzien.
!
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind inhoudsopgaves altijd zo onzinning als je minder dan 20 paginas typt
Ik dacht ff dat ik op dumpert was belandquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedoel dat de teller van naakte vrouwen die copleet van de kaart zijn met 1 omhoog ging
Ohquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij geeft dat het zelfde effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |