My heart is brokenquote:
Bugger offquote:
Moeilijke periode he. Time of the month for mequote:
Ben je weer ongesteld?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Moeilijke periode he. Time of the month for me
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Pool- Reading 1-2Extra time nu
!
Uhuh. Penal voor Reading in de laatste minuutquote:
Yep, die van phpmystyle hebben we op posterformaat. Ging niet anders.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef Biels het volgende:
Wat hoor ik hier, gaan er full body pics rond?
Ik kreeg in mijn inbox. 243 MB was de foto.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yep, die van phpmystyle hebben we op posterformaat. Ging niet anders.
Hij is laatst in m'n stad geweest, ging hij zomaar midden in de stad zitten. We hebben een tunnel door hem heen moeten maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik kreeg in mijn inbox. 243 MB was de foto.
Ik heb dibs dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Fascination het volgende:
Ik las even terug (hihi) Die Seauphie is wel een knapperd, zeg.
Best ziekelijk niveau hoor, in Engelandquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Uhuh. Penal voor Reading in de laatste minuut!
We zouden hier de elfsteden tocht houden. Alleen hij deed mee gelijk een gat in het ijs. Het ijs was 1.50 meter dik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is laatst in m'n stad geweest, ging hij zomaar midden in de stad zitten. We hebben een tunnel door hem heen moeten maken.
Ik heb liever een Green Belt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef dagdag het volgende:
Green Card
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een Green Card.
Een Green Card (officieel: United States Permanent Resident Card) is de verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd voor de Verenigde Staten.
In de jaren twintig werd de immigratie ingedamd en kwamen er quota, gebaseerd op de behoefte van de arbeidsmarkt.
Daarnaast werd er een systeem ontworpen waarbij men in een loterij een Green Card kan krijgen. Deze loterij staat open voor mensen uit landen waarvan in de voorgaande vijf jaar minder dan 50.000 immigranten werden geteld, en die een middelbare schooldiploma of ten minste twee jaar professionele werkervaring hebben. De 50.000 beschikbare Green Cards worden jaarlijks verloot onder circa 6 miljoen gegadigden.
Hij ging laatst in een tweepersoonsbed liggen. Valt hij er aan twee kanten tegelijk uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
We zouden hier de elfsteden tocht houden. Alleen hij deed mee gelijk een gat in het ijs. Het ijs was 1.50 meter dik.
Ja altijd wel een upset in de CC of FA cupquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Best ziekelijk niveau hoor, in EngelandMan utd d'r ook al uit, hehe
Hij is laatst onderzocht door mensen. Blijkt dat hij zo zwaar is dat hij een eigen zwaartekracht heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij ging laatst in een tweepersoonsbed liggen. Valt hij er aan twee kanten tegelijk uit.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
MAISNON ALS JE DIT LEEST IK KRIJG NOG IETS VAN JOU!!!!!!!!!!!!
Wij ook nog iets van jou.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
MAISNON ALS JE DIT LEEST IK KRIJG NOG IETS VAN JOU!!!!!!!!!!!!
Ik vroeg hem laatst waar hij toch bleef. Hij verhaalde dat hij binnenkort weer rond de aarde draaide.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij is laatst onderzocht door mensen. Blijkt dat hij zo zwaar is dat hij een eigen zwaartekracht heeft.
Nooit gedacht dat jij een ijdeltuit zou zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Ja klopt ik ging een foto maken en bij de derde foto hield mn batterij er mee open die eerste waren niet mooi dus je hebt t tegoed
Ey g. Heb je genoten net als moi. Wat is nickelson ook geil.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Siniti het volgende:
Canvas
Gehele film zonder enige onderbreking
En seagal ga aan je betoog!!!
Jij zou ook een foto posten.quote:
Ja jezus. Moet ik zeker elke dag aan blijven dringen he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Ja klopt ik ging een foto maken en bij de derde foto hield mn batterij er mee open die eerste waren niet mooi dus je hebt t tegoed
In het begin maakten man utd en liverpool ook een grote kansquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja altijd wel een upset in de CC of FA cup. Arsenal maakt een grote kans om de FA cup te winnen als Pool er ook hier uitvliegt.
Ik ben een heel erge zelfsquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij een ijdeltuit zou zijn.
Oke ik steun je. Hou me up 2 date.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, ik heb toch een stapje genomen.Ich zeej waal wie et geit.
Waarom pak je geen lang haar?quote:
Ik stuur morgen pas iets terug. Uiteraard.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke ik steun je. Hou me up 2 date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |