Je bent gewoon lesbisch, face it.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedoel dat de teller van naakte vrouwen die copleet van de kaart zijn met 1 omhoog ging
Same.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ohnog nooit van gehoord van concerta
Ik herinner me nog van de basisschool, werkstuk tijgers inhoudsopgave:quote:
Nee manquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wel altijd.Vind ik er mooier uitzien.
!
Ja heerlijk he.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik herinner me nog van de basisschool, werkstuk tijgers inhoudsopgave:
Bladzijde 1 Waarom heb ik voor dit werkstuk gekozen?
Bladzijde 2 Wat eten tijgers?
Bladzijde 3 Waar leven tijgers?
Bladzijde 4 Welke soorten tijger zijn er?
Jij wilt gelijk de jackpot op het spel zetten. Dan moet iemand hier een opdracht bedenken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, ik wil een paintbattle en de winnaar krijgt ynuhh.
Je betaalt terug in natura?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen uit mijn klas die samenvattingen voor mij schrijven, omdat ik te lui ben mijn boek open te doen, zodat ik vanuit Word kan leren.
wtf kan dat ook nog?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee mandat is amateuristisch.
Echte bazen doen gewoon een automatisch inhoudsopgave
Hoe weet jij nou of dat amateuristisch is?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee mandat is amateuristisch.
Echte bazen doen gewoon een automatisch inhoudsopgave
Je hebt me doorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt-feliciteer-me-bericht.
Maar gefeliciteerd alvast.
Nee, ik gebruik je broertje al voor dingen in natura.quote:
De diepste geheimen van Word heb ik nog niet echt naar gezochtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Siniti, jij en ik. 1 ziel 2 lichamen.
quote:Smart_ass zegt (23:49):
ik heb nog geen 'één keer echt even lekker rustig gescheten hier
Gadverdammequote:
Die zit allang op slotquote:
Een dildo met vleugelsquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef S.Seagal het volgende:
Iemand bedenk een opdracht voor mij en Sky. Een paint maken en wie de beste maakt krijgt fame (en ynuhh). Iemand ideeen?
Hoe bruut neukt je concurrent haarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef S.Seagal het volgende:
Iemand bedenk een opdracht voor mij en Sky. Een paint maken en wie de beste maakt krijgt fame (en ynuhh). Iemand ideeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |