Pfff de centrale verdediger uit mijn elftal zondag 4de klasse is ook hard. Mag hij dan ook mee?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:37 schreef iPat het volgende:
[..]
Liever iemand als hij die er keihard in gaat dan iemand als Ooijer.
Of je doet het nu, of je doet het op het EK. Dat moment moet toch een keer komen (je kunt niet eeuwig Sar blijven bellen voor de grote toernooien).quote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef iPat het volgende:
Ja maar dit zou dan het eerste grote toernooi worden voor Steek. Alle spanning die daarbij komt, kan hem breken.
Boula kan het niveau wel aanquote:Op zondag 17 januari 2010 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pfff de centrale verdediger uit mijn elftal zondag 4de klasse is ook hard. Mag hij dan ook mee?![]()
Wat een domme reden zeg. Iemand moet ook kunnen voetballen.
Hopelijk gaat van de Sar deze zomer nog mee. Dan kan Krul over 2 jaar het stokje overnemen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Of je doet het nu, of je doet het op het EK. Dat moment moet toch een keer komen (je kunt niet eeuwig Sar blijven bellen voor de grote toernooien).
Wie heb jij liever centraal achterin dan?quote:
Voorlopig breekt die ook nog niet echt door. Over twee jaar is hij bovendien nog te onervaren, maar wel een hele goede tweede keus. Over vier jaar maar kijken hoever hij is met zijn carriere (m.n. zijn ervaring in grote competities zoals EL en/of CL).quote:Op zondag 17 januari 2010 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopelijk gaat van de Sar deze zomer nog mee. Dan kan Krul over 2 jaar het stokje overnemen.
Heitinga en vd Wiel op rechts.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:01 schreef iPat het volgende:
[..]
Wie heb jij liever centraal achterin dan?
Tot nog toe volgens mij anders prima. Er zijn er maar weinig die C. Ronaldo zo simpel uit de wedstrijd weten te spelen als hij in 2006 deedquote:
Iemand die wekelijks speelt. Boulahrouz speelt helemaal niets in Stuttgart. Zet er dan Vlaar neer ofzo. Of geeft Douglas een paspoort. Boulahrouz is echt passé.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:01 schreef iPat het volgende:
[..]
Wie heb jij liever centraal achterin dan?
Dat is 4 jaar geleden.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Tot nog toe volgens mij anders prima. Er zijn er maar weinig die C. Ronaldo zo simpel uit de wedstrijd weten te spelen als hij in 2006 deed
Vd Wiel is een goede back, maar nog te soft. Heitinga is iemand met temperament, iemand die weet wanneer er aan de noodrem getrokken moet worden en wanneer er even ruzie gemaakt moet worden. Ter compensatie heb ik dus liever dat vd Wiel op de bank blijft en dat Heitinga als RB en Boula als CV in de basis staan.quote:
Heitinga is waardeloos als RB en ik zie hem het liefst daar nooit meer spelen. Wel als een CV.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:07 schreef iPat het volgende:
[..]
Vd Wiel is een goede back, maar nog te soft. Heitinga is iemand met temperament, iemand die weet wanneer er aan de noodrem getrokken moet worden en wanneer er even ruzie gemaakt moet worden. Ter compensatie heb ik dus liever dat vd Wiel op de bank blijft en dat Heitinga als RB en Boula als CV in de basis staan.
Dat is het grote voordeelquote:Op zondag 17 januari 2010 18:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heitinga is waardeloos als RB en ik zie hem het liefst daar nooit meer spelen. Wel als een CV.
Kan me nog die oefenpot tegen Engeland herinneren waar hij te makkelijk een mannetje liep lopen.
Heb een beter gevoel bij Van der Wiel, jong en onbesuist maar niet bang om naar voren te voetballen.
En ook het jaar daarvoor had hij volgens mij weinig gespeeld.quote:
Volgens mij ook.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef Morendo het volgende:
---------------------------------Van der Sar
Van der Wiel---------Heitinga------------Mathijsen----------Van Bronckhorst
--------------De Jong-----------Sneijder------------Van Bommel
-------------Robben-----------Van Persie-------------Elia
Defensief te zwak.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:51 schreef Reddiablo het volgende:
Stekelenburg (Van der Sar is er klaar mee, geef het nou eens op mensen!)
Vd Wiel Heitinga Mathijsen Braafheid
Sneijder De Zeeuw De Jong Robben
Van Persie Van Nistelrooij
bank:
12 Vorm
13 Melchiot
14 van Bronckhorst
15 Boulahrouz
16 van Bommel
17 Rafael Kampertje
18 Seedorf
19 Kuyt
20 Elia
21 Huntelaar
22 Vlaar (ik had eerst Beerens of Lens, maar er moet nog wel een verdediger bij)
Ja! Als centrumspits.quote:
Te veel spelers kunnen en willen hun taken niet volbrengen. Ik ga voor een 7 (verdedige spelers) - 3 (aanvallende spelers) verhouding.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:10 schreef Reddiablo het volgende:
ik gooi een team erin wat absoluut 5-5 (defensief/aanvallend) is... De Jong is zelfs ook nog een eventuele 6e defensief ingestelde speler, wanneer iedereen zijn taken volbrengt is dit prima.
De Seedorf Davids combinatie was echt dodelijk tegen Tjechie op het EK in Portugal. Mijn god wat hadden we toen toch een loopvermogen en fysiek op het middenveld.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ondanks de vele fluitconcerten van de Nederlandse 'supporters' ( wat schadalig is ) heeft hij nooit écht slecht gespeeld.
Ik vind het schrijnend dat Van Marwijk de kwaliteiten van Seedorf niet inziet en hem niet gebruikt, zelfs misbruikt. Want hoe kan je Seedorf nou blijven negeren? Ik begrijp er niets van.
Wat kan hij veel toevoegen aan bepaalde nietsnutten die er nu rondlopen bij het Nederlands elftal, maar hij kan ook een bijdrage leveren aan spelers die wel de basisdingen van het voetbal beheersen, zoals een goede kaats bv.
Ja, lekker ventje die Arjen.quote:Robben door het lint na tackle Bayern-teamgenoot Lahm
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 18-jan-2010 19:53
Arjen Robben kon zich maandag niet inhouden tijdens de training van Bayern München toen hij van achteren werd getackeld door teamgenoot Philipp Lahm (foto, rechts). Dit meldt de Duitse krant Bild.
‘Wat moet je nou!?’ schreeuwde de international, terwijl hij dreigend op de omhoog komende Lahm afstapte en de Duitser weer op de grond duwde. Thomas Müller en Ivica Olic moesten de twee kemphanen uit elkaar halen.
Robben pleitte afgelopen weekend nog voor een strenger optreden van scheidsrechters. De aanvaller vindt dat spelers als hijzelf meer in bescherming moeten worden genomen tegen grof spelende verdedigers. (LvS)
Ja, en jouw opstelling is kwalitatief te zwak. Alleen maar verdedigers en verdedigende middenvelders en dan moeten, nota bene, Kuyt en Huntelaar voor de goals zorgen? We komen de groepsfase nog niet door met jouw verzinsel.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:35 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Defensief te zwak.
[..]
Ja! Als centrumspits.
Van der Vaart (en een gewenste Seedorf) zijn inderdaad maar matige spelers.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en jouw opstelling is kwalitatief te zwak. Alleen maar verdedigers en verdedigende middenvelders en dan moeten, nota bene, Kuyt en Huntelaar voor de goals zorgen? We komen de groepsfase nog niet door met jouw verzinsel.
Gaat een leuke wedstrijd worden tegen Kameroen als Robben speeltquote:Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef Barca het volgende:
Bron: Sportweek.NL
[..]
Ja, lekker ventje die Arjen.Zoiets kan op het wk ook gebeuren.
Ik denk wel dat het wat moeilijker was geweest tegen die twee landen als we vd Sar niet hadden. Hij heeft in die 2 wedstrijden toch behoorlijk wat tegengehouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Johan_Haas_ het volgende:
De beste wedstrijden die Nederland de afgelopen 4 jaar heeft gespeeld waren op het EK tegen Italie en Frankrijk lijkt me het beste als je daar zoveel mogelijk spelers van over neemt, behalve degene die niet of nauwelijks meer spelen of te oud zijn.
Vond dat we in die wedstrijden wel wat gezwijnd hebben. Al in de groepsfase kan één tegendoelpunt fataal blijken. Daarom een defensieve basisopstelling.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Johan_Haas_ het volgende:
De beste wedstrijden die Nederland de afgelopen 4 jaar heeft gespeeld waren op het EK tegen Italie en Frankrijk lijkt me het beste als je daar zoveel mogelijk spelers van over neemt, behalve degene die niet of nauwelijks meer spelen of te oud zijn.
Voorspelling: Na 20 minuten moet het Nederlands elftal verder zonder Robben of is dat nou veel te lang?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gaat een leuke wedstrijd worden tegen Kameroen als Robben speelt
Eens. Vooral uit de counter speelden we daar goed. Dus ja. De Italianen en de Fransen overruled? No way voor de mensen die dat denken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:52 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het wat moeilijker was geweest tegen die twee landen als we vd Sar niet hadden. Hij heeft in die 2 wedstrijden toch behoorlijk wat tegengehouden.
Hij is voor het WK alweer geblesseerd, doordat Philip Lahm hem te hard aanpakte op de trainingquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Voorspelling: Na 20 minuten moet het Nederlands elftal verder zonder Robben of is dat nou veel te lang?
Er zijn echt gekken die dat denken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens. Vooral uit de counter speelden we daar goed. Dus ja. De Italianen en de Fransen overruled? No way voor de mensen die dat denken.
Dat gelooft niemand hoor, Italië en Frankrijk kregen in die wedstrijden ieder een minimaal zes behoorlijke mogelijkheden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Er zijn echt gekken die dat denken.
Stom van me, hoe kon ik dat nou vergeten idd. Speeltijd Robben op WK: nul komma nul. Het zou nog zomaar kunnen ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:18 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij is voor het WK alweer geblesseerd, doordat Philip Lahm hem te hard aanpakte op de training.
Nou, ik lees hier toch regelmatig berichten waar van af straalt dat we veel beter waren dan Italië en Frankrijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat gelooft niemand hoor, Italië en Frankrijk kregen in die wedstrijden ieder een minimaal zes behoorlijke mogelijkheden.
Ik kan nu niet bepaald zeggen dat dit me vervelend lijkt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Stom van me, hoe kon ik dat nou vergeten idd. Speeltijd Robben op WK: nul komma nul. Het zou nog zomaar kunnen ook.
Litmanen was misschien van glas, maar Robben is van.....
De belangrijkste reden dat er die dagen gewonnen werd heette Edwin van der Sar, die was echt beestachtig goed die dagen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, ik lees hier toch regelmatig berichten waar van af straalt dat we veel beter waren dan Italië en Frankrijk.
Mee eens. We stonden in die wedstrijden toch regelmatig onder grote druk. De aanvallende wissel had net zo makkelijk heel anders kunnen uitpakken. Je dwingt geluk af, maar het had een tegenvaller kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De belangrijkste reden dat er die dagen gewonnen werd heette Edwin van der Sar, die was echt beestachtig goed die dagen.
Mij ook niet en dat zeg ik ook niet, maar het is toch ongelofelijk dat iemand zo blessuregevoelig kan zijn. Nog meer dan Litmanen, toch ongekend of niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Barca het volgende:
Ik kan nu niet bepaald zeggen dat dit me vervelend lijkt.
Elia komt er aan en bovendien kun je ook eventueel met Sneijder of van der Vaart vanaf links spelen, het is echt niet dat het hele elftal instort als onze stoere held ontbreekt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Mij ook niet en dat zeg ik ook niet, maar het toch ongelofelijk dat iemand zo blessuregevoelig kan zijn. Nog meer dan Litmanen, toch ongekend of niet?![]()
Zonder Robben betekent dat er minder irritatie ontstaat of zal ontstaan bij wedstrijden van het Nederlands elftal, ( en ook bij zijn club Bayern Munchen ) dus alleen maar positief.
Hehe, zo stoer dat hij zelfs Lahm een extra duw durft te geven als hij wil opstaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Elia komt er aan en bovendien kun je ook eventueel met Sneijder of van der Vaart vanaf links spelen, het is echt niet dat het hele elftal instort als onze stoere held ontbreekt.
Wat Robben betreft, van der Gijp zei maandag al dat als hij stoer wil doen, dat hij dan iemand moet aanpakken die wat groter is dan Lahm.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, zo stoer dat hij zelfs Lahm een extra duw durft te geven als hij wil opstaan.![]()
Idd, Robben is gewoon een klein kind dat nooit groot is geworden.![]()
Sneijder, die egotripper, zeker niet laten spelen. Van der Vaart is gewoon veel beter.
Van der Gijp heeft daarin gelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat Robben betreft, van der Gijp zei maandag al dat als hij stoer wil doen, dat hij dan iemand moet aanpakken die wat groter is dan Lahm.
De keuze tussen Sneijder en van der Vaart zal gemaakt moeten worden op basis van voetbaltechnische kwaliteiten, niet op basis van het karakter.
Dan is Van der Vaart overduidelijk de beste keus!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De keuze tussen Sneijder en van der Vaart zal gemaakt moeten worden op basis van voetbaltechnische kwaliteiten, niet op basis van het karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |