abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 21:11:35 #126
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76984781
Bron: Sportweek.NL
quote:
Robben door het lint na tackle Bayern-teamgenoot Lahm
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 18-jan-2010 19:53

Arjen Robben kon zich maandag niet inhouden tijdens de training van Bayern München toen hij van achteren werd getackeld door teamgenoot Philipp Lahm (foto, rechts). Dit meldt de Duitse krant Bild.

‘Wat moet je nou!?’ schreeuwde de international, terwijl hij dreigend op de omhoog komende Lahm afstapte en de Duitser weer op de grond duwde. Thomas Müller en Ivica Olic moesten de twee kemphanen uit elkaar halen.

Robben pleitte afgelopen weekend nog voor een strenger optreden van scheidsrechters. De aanvaller vindt dat spelers als hijzelf meer in bescherming moeten worden genomen tegen grof spelende verdedigers. (LvS)
Ja, lekker ventje die Arjen. Zoiets kan op het wk ook gebeuren.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 18 januari 2010 @ 22:13:22 #127
198365 Morendo
The Real Deal
pi_76988421
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:35 schreef Barca het volgende:

[..]

[..]

Defensief te zwak.
[..]

Ja! Als centrumspits.
Ja, en jouw opstelling is kwalitatief te zwak. Alleen maar verdedigers en verdedigende middenvelders en dan moeten, nota bene, Kuyt en Huntelaar voor de goals zorgen? We komen de groepsfase nog niet door met jouw verzinsel.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:28:18 #128
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_76989273
Waarom zo weinig Koevermans?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 01:35:56 #129
30220 Barca
pi_76996661
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, en jouw opstelling is kwalitatief te zwak. Alleen maar verdedigers en verdedigende middenvelders en dan moeten, nota bene, Kuyt en Huntelaar voor de goals zorgen? We komen de groepsfase nog niet door met jouw verzinsel.
Van der Vaart (en een gewenste Seedorf) zijn inderdaad maar matige spelers.
pi_76996913
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef Barca het volgende:
Bron: Sportweek.NL
[..]

Ja, lekker ventje die Arjen. Zoiets kan op het wk ook gebeuren.
Gaat een leuke wedstrijd worden tegen Kameroen als Robben speelt
pi_77007965
De beste wedstrijden die Nederland de afgelopen 4 jaar heeft gespeeld waren op het EK tegen Italie en Frankrijk lijkt me het beste als je daar zoveel mogelijk spelers van over neemt, behalve degene die niet of nauwelijks meer spelen of te oud zijn.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:52:01 #132
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_77008695
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Johan_Haas_ het volgende:
De beste wedstrijden die Nederland de afgelopen 4 jaar heeft gespeeld waren op het EK tegen Italie en Frankrijk lijkt me het beste als je daar zoveel mogelijk spelers van over neemt, behalve degene die niet of nauwelijks meer spelen of te oud zijn.
Ik denk wel dat het wat moeilijker was geweest tegen die twee landen als we vd Sar niet hadden. Hij heeft in die 2 wedstrijden toch behoorlijk wat tegengehouden.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_77009772
Van der Sar is inderdaad een wereldkeeper, en er moet alles aan worden gedaan om te zorgen dat die meegaat naar het WK.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:09:53 #134
30220 Barca
pi_77018786
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Vond dat we in die wedstrijden wel wat gezwijnd hebben. Al in de groepsfase kan één tegendoelpunt fataal blijken. Daarom een defensieve basisopstelling.
pi_77066886
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 01:51 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Gaat een leuke wedstrijd worden tegen Kameroen als Robben speelt
Voorspelling: Na 20 minuten moet het Nederlands elftal verder zonder Robben of is dat nou veel te lang?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_77066931
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:52 schreef iPat het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het wat moeilijker was geweest tegen die twee landen als we vd Sar niet hadden. Hij heeft in die 2 wedstrijden toch behoorlijk wat tegengehouden.
Eens. Vooral uit de counter speelden we daar goed. Dus ja. De Italianen en de Fransen overruled? No way voor de mensen die dat denken.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:18:10 #137
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_77067254
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Voorspelling: Na 20 minuten moet het Nederlands elftal verder zonder Robben of is dat nou veel te lang?
Hij is voor het WK alweer geblesseerd, doordat Philip Lahm hem te hard aanpakte op de training .
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:18:14 #138
30220 Barca
pi_77067256
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Eens. Vooral uit de counter speelden we daar goed. Dus ja. De Italianen en de Fransen overruled? No way voor de mensen die dat denken.
Er zijn echt gekken die dat denken.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:19:35 #139
144262 thewishmaster
pi_77067321
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:18 schreef Barca het volgende:

[..]

Er zijn echt gekken die dat denken.
Dat gelooft niemand hoor, Italië en Frankrijk kregen in die wedstrijden ieder een minimaal zes behoorlijke mogelijkheden.
pi_77068023
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:18 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Hij is voor het WK alweer geblesseerd, doordat Philip Lahm hem te hard aanpakte op de training .
Stom van me, hoe kon ik dat nou vergeten idd. Speeltijd Robben op WK: nul komma nul. Het zou nog zomaar kunnen ook.
Litmanen was misschien van glas, maar Robben is van.....
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:37:22 #141
30220 Barca
pi_77068287
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:19 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat gelooft niemand hoor, Italië en Frankrijk kregen in die wedstrijden ieder een minimaal zes behoorlijke mogelijkheden.
Nou, ik lees hier toch regelmatig berichten waar van af straalt dat we veel beter waren dan Italië en Frankrijk.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Stom van me, hoe kon ik dat nou vergeten idd. Speeltijd Robben op WK: nul komma nul. Het zou nog zomaar kunnen ook.
Litmanen was misschien van glas, maar Robben is van.....
Ik kan nu niet bepaald zeggen dat dit me vervelend lijkt.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:38:04 #142
144262 thewishmaster
pi_77068328
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Barca het volgende:

[..]

Nou, ik lees hier toch regelmatig berichten waar van af straalt dat we veel beter waren dan Italië en Frankrijk.
De belangrijkste reden dat er die dagen gewonnen werd heette Edwin van der Sar, die was echt beestachtig goed die dagen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:40:50 #143
30220 Barca
pi_77068461
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

De belangrijkste reden dat er die dagen gewonnen werd heette Edwin van der Sar, die was echt beestachtig goed die dagen.
Mee eens. We stonden in die wedstrijden toch regelmatig onder grote druk. De aanvallende wissel had net zo makkelijk heel anders kunnen uitpakken. Je dwingt geluk af, maar het had een tegenvaller kunnen zijn.
pi_77068500
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Barca het volgende:

Ik kan nu niet bepaald zeggen dat dit me vervelend lijkt.
Mij ook niet en dat zeg ik ook niet, maar het is toch ongelofelijk dat iemand zo blessuregevoelig kan zijn. Nog meer dan Litmanen, toch ongekend of niet?

Zonder Robben betekent dat er minder irritatie ontstaat of zal ontstaan bij wedstrijden van het Nederlands elftal, ( en ook bij zijn club Bayern Munchen ) dus alleen maar positief.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:42:56 #145
144262 thewishmaster
pi_77068571
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Mij ook niet en dat zeg ik ook niet, maar het toch ongelofelijk dat iemand zo blessuregevoelig kan zijn. Nog meer dan Litmanen, toch ongekend of niet?

Zonder Robben betekent dat er minder irritatie ontstaat of zal ontstaan bij wedstrijden van het Nederlands elftal, ( en ook bij zijn club Bayern Munchen ) dus alleen maar positief.
Elia komt er aan en bovendien kun je ook eventueel met Sneijder of van der Vaart vanaf links spelen, het is echt niet dat het hele elftal instort als onze stoere held ontbreekt.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:45:42 #146
30220 Barca
pi_77068717
Tja ... sommigen hebben nu eenmaal een vreselijk zwak gestel. Anderen een erg zwakke mentaliteit. (Sommigen beiden.)

We hebben Elia en eventueel Babel.

Sneijder? Alsjeblieft niet.
pi_77068876
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Elia komt er aan en bovendien kun je ook eventueel met Sneijder of van der Vaart vanaf links spelen, het is echt niet dat het hele elftal instort als onze stoere held ontbreekt.
Hehe, zo stoer dat hij zelfs Lahm een extra duw durft te geven als hij wil opstaan.
Idd, Robben is gewoon een klein kind dat nooit groot is geworden.
Sneijder, die egotripper, zeker niet laten spelen. Van der Vaart is gewoon veel beter. Meer inzicht, meer geniale ingevingen, een minstens zo goed schot, alleen hij kiest vaak voor de voetballende oplossing. ( wat hem nog wel is kwalijk wordt genomen, omdat een afstandsschot met eventueel een doelpunt voor de massa toch veel spectaculairder is )
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:49:48 #148
144262 thewishmaster
pi_77068972
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hehe, zo stoer dat hij zelfs Lahm een extra duw durft te geven als hij wil opstaan.
Idd, Robben is gewoon een klein kind dat nooit groot is geworden.
Sneijder, die egotripper, zeker niet laten spelen. Van der Vaart is gewoon veel beter.
Wat Robben betreft, van der Gijp zei maandag al dat als hij stoer wil doen, dat hij dan iemand moet aanpakken die wat groter is dan Lahm.
De keuze tussen Sneijder en van der Vaart zal gemaakt moeten worden op basis van voetbaltechnische kwaliteiten, niet op basis van het karakter.
pi_77069091
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Wat Robben betreft, van der Gijp zei maandag al dat als hij stoer wil doen, dat hij dan iemand moet aanpakken die wat groter is dan Lahm.
De keuze tussen Sneijder en van der Vaart zal gemaakt moeten worden op basis van voetbaltechnische kwaliteiten, niet op basis van het karakter.
Van der Gijp heeft daarin gelijk.
Als Robben uberhaupt mee gaat naar Duitsland, dan heeft hij daar de kans voor tegen de beren van kerels van Kameroen. In de breedte zijn die gozers vaak al langer dan Robben, bvs. natuurlijk.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:54:38 #150
30220 Barca
pi_77069258
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dan is Van der Vaart overduidelijk de beste keus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')