Pfff de centrale verdediger uit mijn elftal zondag 4de klasse is ook hard. Mag hij dan ook mee?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:37 schreef iPat het volgende:
[..]
Liever iemand als hij die er keihard in gaat dan iemand als Ooijer.
Of je doet het nu, of je doet het op het EK. Dat moment moet toch een keer komen (je kunt niet eeuwig Sar blijven bellen voor de grote toernooien).quote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef iPat het volgende:
Ja maar dit zou dan het eerste grote toernooi worden voor Steek. Alle spanning die daarbij komt, kan hem breken.
Boula kan het niveau wel aanquote:Op zondag 17 januari 2010 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pfff de centrale verdediger uit mijn elftal zondag 4de klasse is ook hard. Mag hij dan ook mee?![]()
Wat een domme reden zeg. Iemand moet ook kunnen voetballen.
Hopelijk gaat van de Sar deze zomer nog mee. Dan kan Krul over 2 jaar het stokje overnemen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Of je doet het nu, of je doet het op het EK. Dat moment moet toch een keer komen (je kunt niet eeuwig Sar blijven bellen voor de grote toernooien).
Wie heb jij liever centraal achterin dan?quote:
Voorlopig breekt die ook nog niet echt door. Over twee jaar is hij bovendien nog te onervaren, maar wel een hele goede tweede keus. Over vier jaar maar kijken hoever hij is met zijn carriere (m.n. zijn ervaring in grote competities zoals EL en/of CL).quote:Op zondag 17 januari 2010 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopelijk gaat van de Sar deze zomer nog mee. Dan kan Krul over 2 jaar het stokje overnemen.
Heitinga en vd Wiel op rechts.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:01 schreef iPat het volgende:
[..]
Wie heb jij liever centraal achterin dan?
Tot nog toe volgens mij anders prima. Er zijn er maar weinig die C. Ronaldo zo simpel uit de wedstrijd weten te spelen als hij in 2006 deedquote:
Iemand die wekelijks speelt. Boulahrouz speelt helemaal niets in Stuttgart. Zet er dan Vlaar neer ofzo. Of geeft Douglas een paspoort. Boulahrouz is echt passé.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:01 schreef iPat het volgende:
[..]
Wie heb jij liever centraal achterin dan?
Dat is 4 jaar geleden.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Tot nog toe volgens mij anders prima. Er zijn er maar weinig die C. Ronaldo zo simpel uit de wedstrijd weten te spelen als hij in 2006 deed
Vd Wiel is een goede back, maar nog te soft. Heitinga is iemand met temperament, iemand die weet wanneer er aan de noodrem getrokken moet worden en wanneer er even ruzie gemaakt moet worden. Ter compensatie heb ik dus liever dat vd Wiel op de bank blijft en dat Heitinga als RB en Boula als CV in de basis staan.quote:
Heitinga is waardeloos als RB en ik zie hem het liefst daar nooit meer spelen. Wel als een CV.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:07 schreef iPat het volgende:
[..]
Vd Wiel is een goede back, maar nog te soft. Heitinga is iemand met temperament, iemand die weet wanneer er aan de noodrem getrokken moet worden en wanneer er even ruzie gemaakt moet worden. Ter compensatie heb ik dus liever dat vd Wiel op de bank blijft en dat Heitinga als RB en Boula als CV in de basis staan.
Dat is het grote voordeelquote:Op zondag 17 januari 2010 18:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heitinga is waardeloos als RB en ik zie hem het liefst daar nooit meer spelen. Wel als een CV.
Kan me nog die oefenpot tegen Engeland herinneren waar hij te makkelijk een mannetje liep lopen.
Heb een beter gevoel bij Van der Wiel, jong en onbesuist maar niet bang om naar voren te voetballen.
En ook het jaar daarvoor had hij volgens mij weinig gespeeld.quote:
Volgens mij ook.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef Morendo het volgende:
---------------------------------Van der Sar
Van der Wiel---------Heitinga------------Mathijsen----------Van Bronckhorst
--------------De Jong-----------Sneijder------------Van Bommel
-------------Robben-----------Van Persie-------------Elia
Defensief te zwak.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:51 schreef Reddiablo het volgende:
Stekelenburg (Van der Sar is er klaar mee, geef het nou eens op mensen!)
Vd Wiel Heitinga Mathijsen Braafheid
Sneijder De Zeeuw De Jong Robben
Van Persie Van Nistelrooij
bank:
12 Vorm
13 Melchiot
14 van Bronckhorst
15 Boulahrouz
16 van Bommel
17 Rafael Kampertje
18 Seedorf
19 Kuyt
20 Elia
21 Huntelaar
22 Vlaar (ik had eerst Beerens of Lens, maar er moet nog wel een verdediger bij)
Ja! Als centrumspits.quote:
Te veel spelers kunnen en willen hun taken niet volbrengen. Ik ga voor een 7 (verdedige spelers) - 3 (aanvallende spelers) verhouding.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:10 schreef Reddiablo het volgende:
ik gooi een team erin wat absoluut 5-5 (defensief/aanvallend) is... De Jong is zelfs ook nog een eventuele 6e defensief ingestelde speler, wanneer iedereen zijn taken volbrengt is dit prima.
De Seedorf Davids combinatie was echt dodelijk tegen Tjechie op het EK in Portugal. Mijn god wat hadden we toen toch een loopvermogen en fysiek op het middenveld.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ondanks de vele fluitconcerten van de Nederlandse 'supporters' ( wat schadalig is ) heeft hij nooit écht slecht gespeeld.
Ik vind het schrijnend dat Van Marwijk de kwaliteiten van Seedorf niet inziet en hem niet gebruikt, zelfs misbruikt. Want hoe kan je Seedorf nou blijven negeren? Ik begrijp er niets van.
Wat kan hij veel toevoegen aan bepaalde nietsnutten die er nu rondlopen bij het Nederlands elftal, maar hij kan ook een bijdrage leveren aan spelers die wel de basisdingen van het voetbal beheersen, zoals een goede kaats bv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |