Huntelaar in de punt van de aanval. Niemand houdt rekening met Makaay, maar zou hij het nou zoveel slechter doen dan Huntelaar in de punt van de aanval?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:08 schreef Barca het volgende:
Mét Seedorf:
Van der Sar;
Stam, Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;
Heitinga;
Kuyt, De Jong, Seedorf, Van der Vaart;
Huntelaar
Leg eens uit waarom je de bankzitter Braafheid verkiest boven aanvoerder van Bronckhorst. En waarom verkies je de Zeeuw boven de aanvoerder van Bayern?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:51 schreef Reddiablo het volgende:
Stekelenburg (Van der Sar is er klaar mee, geef het nou eens op mensen!)
Vd Wiel Heitinga Mathijsen Braafheid
Sneijder De Zeeuw De Jong Robben
Van Persie Van Nistelrooij
bank:
12 Vorm
13 Melchiot
14 van Bronckhorst
15 Boulahrouz
16 van Bommel
17 Rafael Kampertje
18 Seedorf
19 Kuyt
20 Elia
21 Huntelaar
22 Vlaar (ik had eerst Beerens of Lens, maar er moet nog wel een verdediger bij)
Braafheid speelt helemaal nietquote:Op zondag 17 januari 2010 11:41 schreef Pritt het volgende:
Dat hij van Bronckhorst niet kiest begrijp ik wel, die speelt al 1 1/2 jaar op een bedenkelijk niveau.
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom je de bankzitter Braafheid verkiest boven aanvoerder van Bronckhorst. En waarom verkies je de Zeeuw boven de aanvoerder van Bayern?
Maar van Bommel speelt wekelijks tegen sterke tegenstanders en hij speelt CL. De Zeeuw speelt het merendeel tegen Nec, RKC en Vitesse.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:46 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Van Bommel vind ik verdedigend te zwak. Opbouw technisch is De Zeeuw dit seizoen ook heel goed bezig en hij pakt ook zijn goaltjes mee - hij is in prima vorm.
Hij mag ook mee van mij, sowieso... De Jong, De Zeeuw, Van Bommel, Seedorf voor de centrale posities -- Vd Vaart, Sneijder kunnen er ook... je zou Schaars nog kunnen opstellen (hoewel die niet bijzonder is)quote:Op zondag 17 januari 2010 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar van Bommel speelt wekelijks tegen sterke tegenstanders en hij speelt CL. De Zeeuw speelt het merendeel tegen Nec, RKC en Vitesse.
Van Persie op de bank?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:08 schreef Barca het volgende:
Mét Seedorf:
Van der Sar;
Stam, Boulahrouz, Mathijsen, Braafheid;
Heitinga;
Kuyt, De Jong, Seedorf, Van der Vaart;
Huntelaar
Doet het ook niet heel goed in Spanje vwb speeltijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zie Seedorf er graag bij, maar gaat gewoon niet gebeuren.![]()
Maduro zal ook wel niet meegaan. Dus dan maar Schaars als back-up van Heitinga.
Seedorf en Oranje is gewoon geen gelukkige combinatie helaas.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik kan het gewoonweg niet geloven. Seedorf niet mee naar een WK. Hoe gek is de bondscoach geworden of was hij dat al? Hoe kan je Seedorf negeren? Ik blijf het verbazingwekkend vinden.
Van Marwijk
In een 4-4-2 zou ik Kuyt juist wel brengenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:51 schreef Reddiablo het volgende:
Stekelenburg (Van der Sar is er klaar mee, geef het nou eens op mensen!)
Vd Wiel Heitinga Mathijsen Braafheid
Sneijder Kuyt De Zeeuw De Jong Robben
Van Persie Van Nistelrooij
bank:
12 Vorm
13 Melchiot
14 van Bronckhorst
15 Boulahrouz
16 van Bommel
17 Rafael Kampertje
18 Seedorf Lens
19 Kuyt Sneijder
20 Elia
21 Huntelaar
22 Vlaar (ik had eerst Beerens of Lens, maar er moet nog wel een verdediger bij)
Ben ik het niet mee eens. Ondanks de vele fluitconcerten van de Nederlandse 'supporters' ( wat schadalig is ) heeft hij nooit écht slecht gespeeld.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Seedorf en Oranje is gewoon geen gelukkige combinatie helaas.
Maar echt uitblinken deed hij ook nooit. Hij heeft nooit dat negatieve wat i Oranje om hem heen hangt weg kunnen spelen.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ondanks de vele fluitconcerten van de Nederlandse 'supporters' ( wat schadalig is ) heeft hij nooit écht slecht gespeeld.
Ik vind het schrijnend dat Van Marwijk de kwaliteiten van Seedorf niet inziet en hem niet gebruikt, zelfs misbruikt. Want hoe kan je Seedorf nou blijven negeren? Ik begrijp er niets van.
Wat kan hij veel toevoegen aan bepaalde nietsnutten die er nu rondlopen bij het Nederlands elftal, maar hij kan ook een bijdrage leveren aan spelers die wel de basisdingen van het voetbal beheersen, zoals een goede kaats bv.
Boulahrouz? Die komt nog niet eens in aanmerking voor Nederland B.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:23 schreef Ixnay het volgende:
______________ Stekelenburg ______________
________________Sneijder__________________
V Persie __________________________ Robben
________Kuyt/Huntelaar/Koevermans __________
Liever iemand als hij die er keihard in gaat dan iemand als Ooijer.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boulahrouz? Die komt nog niet eens in aanmerking voor Nederland B.
Dan kom je iemand controlerend tekort op het middenveld. Of je wilt VdV in die rol persen, maar dat lijtk me zonde van zijn kwaliteiten. Of je moet Boula en Heitinga wisselen zodat Heitinga bij balbezit kan doorschuiven in die positie.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:23 schreef Ixnay het volgende:
______________ Stekelenburg ______________
________________Sneijder__________________
V Persie __________________________ Robben
________Kuyt/Huntelaar/Koevermans __________
op de toernooien speelt hij altijd zeer behoorlijk anders.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boulahrouz? Die komt nog niet eens in aanmerking voor Nederland B.
Ik weet niet zeker, maar dacht 23?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:28 schreef iPat het volgende:
Uit hoeveel spelers mag de selectie bestaan tijdens het WK? 22 of 25?
Dat kan Sar toch ook voor een groot deel doen vanuit een technische staff functie. Daarnaast is Steek afgelopen 2 seizoenen, en met name nadat hij was gepaseerd door Vermeer, erg gegroeidquote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef iPat het volgende:
Stiekem hoop ik dat vd Sar en Ruud nog erbij komen, ondanks dat ze hebben bedankt.
Edwin heeft zijn ervaring, de skills en hij weet hoe hij de verdediging neer moet zetten. Hij kan een wedstrijd bepalen, en dat zie ik Steek en de rest niet doen. Ruud zou de perfecte pinchhitter zijn in de slotfases van de wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |