Een prima punt, alleen niet bijster relevant nu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
"En een einde moet komen aan de bio industrie. GAAP".
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef heiden6 het volgende:
Nu even aandacht voor de bio-industrie;.
EPISCHquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Mestras het volgende:
Nog snel eventjes de bioindustrie meepakken
Ceterum censeo bio-industrie delendam esse.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef ARR-I het volgende:
Lol, en we zijn van mening dat er een einde moet komen aan de bioindustrie, dankuwel...
Hij deed daarover nogal denigrerend, dus nee, ik zie hem nog niet aan de Twitter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien Wilders als laatste populistisch move
quote:
Ja, die zin staat al 3 jaar voorgedrukt op al hun spreekbeurten in de Kamer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef Brainfish het volgende:
Wat een bazenstreek, die laatste zin.
Hier wel!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef Torrio het volgende:
Gaat het bier bij jullie ook altijd zo snel tijdens een debat?
?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef fratsman het volgende:
Slob.En dan zeikt men over het accent van Wilders.
![]()
Het Rotterdamse accent van Van der Staaij is ook altijd mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef fratsman het volgende:
Slob.En dan zeikt men over het accent van Wilders.
![]()
As usual.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
ik vind niemand tot nu toe op zijn best. alleen pechtold.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ceterum censeo bio-industrie delendam esse.
Alleen bij een begrafenis ja, niet bij een crematiequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Als Thieme speecht op een begrafenis, sluit ze dan ook af met de bio-industrie?
Femke wel: "De PvdA gaat er vanuit dat de verklaring van gisteren van tafel is. Dat staat niet in de brief: het wordt een lang debat! "quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
Jammer dat ze niet Twitteren vanaf die plek
Hij heeft alleen een grote bek omdat hij toch niet verwacht dat het kabinet echt zou vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
ik vind niemand tot nu toe op zijn best. alleen pechtold.
dat zijn er wel meer, PVDA vooropquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef Mestras het volgende:
Alle Gristen Uniers zijn meelopers.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Kwaliteit het volgende:
op twitter:
PvdA gaat er vanuit dat de verklaring van gisteren van tafel is. Dat staat niet in de brief: het wordt een lang debat! [RT @FemkeHalsema]
Beetje rare vraag van Pechtold als het kabinet nog met een reactie moet komen.quote:
Dat willen ze nu boven tafel krijgen inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Kwaliteit het volgende:
op twitter:
PvdA gaat er vanuit dat de verklaring van gisteren van tafel is. Dat staat niet in de brief: het wordt een lang debat! [RT @FemkeHalsema]
Nu nog een paar bijbelcitaten...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik vond wel dat Rutte de spreekstijl van van der Vlies alvast heeft gejat.
Je zal maar snachts bij haar in bed moeten liggen. "Slaap schat"quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ik naar Jaap "Japiejooo"Kooijman uit "Toen was geluk heel gewoon"zit te luisteren.quote:
Ach dat zijn ze bij de ChristenUnie allemaal. Voordewind, Anker, noem ze maar op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Krambo het volgende:
Slob is toch wel met afstand de meest klootloze politicus van allemaal, wat een slappe meeloper
CU zit toch in het kabinet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Beetje rare vraag van Pechtold als het kabinet nog met een reactie moet komen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alleen bij een begrafenis ja, niet bij een crematie
Fijn, een training voor de OS.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Femke wel: "De PvdA gaat er vanuit dat de verklaring van gisteren van tafel is. Dat staat niet in de brief: het wordt een lang debat! "
pechtold is het meest specifiek en scherp tot nu toe op concrete punten uit de brief. halsema leek moe zoals ik al zeiquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een grote bek omdat hij toch niet verwacht dat het kabinet echt zou vallen.
Fucking hell... wat doen jullie verbaasd...quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
"weltrusten, EN VOORTS MOET ER EEN EINDE KOMEN AAN DE BIO INDUSTRIE"
Ja, en dat doet ze ook bij de jaarlijkse PvdD-barbecue.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
was niet erg relevant he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Fucking hell... wat doen jullie verbaasd...
Is dit het eerste debat dat jullie zien of zo
En ze heeft gewoon gelijk
V.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vond de oorlog zelf, eigenlijk leuker. Bijna bedtijd hier.
True, dat was ook goed vermaak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik lepel nog liever mijn ogen uit met een roestige vork dan haar vrijwillig zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef heiden6 het volgende:
Weg met dat gristentuig, we willen Hamer zien.
In mijn seizoensplanning zit de piek tijdens het WK.quote:
mensen die oorlog leuk vinden .......quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Q.E.D. het volgende:
quote:
Ja, die zit in het kabinet.quote:
Hj spreekt niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
zie rutte met zijn handen in de zakken staan. les 1 tijdens presenteren/debatteren: doe dat nooit
Maar stiekem keek jij ook CNN hopend op grote explosies.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mensen die oorlog leuk vinden .......
Hij is 48.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Verbal het volgende:
Is die Slob 41
Godgloeiende tering, geloven is lekker voor je gezondheid
V.
van sommige baantjes krijg je nou eenmaal eerder grijze haren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Verbal het volgende:
Is die Slob 41
Godgloeiende tering, geloven is lekker voor je gezondheid
V.
mevrouw Petersquote:
Daar werd niet naar verwezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Verwijzingen naar Cato Maior zijn immer relevant.
Hij spreekt namens zijn fractie, niet namens de regering.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Monidique het volgende:
Slob is een behoorlijk laffe gluiperd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Toch wel goed bezig nu, die Pechtold.
ChristenUnie ontwijkt zwakjes.
Wat moet hij dan doen terwijl hij wacht? Radslagen? Goochelen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
zie rutte met zijn handen in de zakken staan. les 1 tijdens presenteren/debatteren: doe dat nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |