pechtold is het meest specifiek en scherp tot nu toe op concrete punten uit de brief. halsema leek moe zoals ik al zeiquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een grote bek omdat hij toch niet verwacht dat het kabinet echt zou vallen.
Fucking hell... wat doen jullie verbaasd...quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
"weltrusten, EN VOORTS MOET ER EEN EINDE KOMEN AAN DE BIO INDUSTRIE"
Ja, en dat doet ze ook bij de jaarlijkse PvdD-barbecue.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Als Thieme speecht op een begrafenis, sluit ze dan ook af met de bio-industrie?
was niet erg relevant he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Fucking hell... wat doen jullie verbaasd...
Is dit het eerste debat dat jullie zien of zo
En ze heeft gewoon gelijk
V.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vond de oorlog zelf, eigenlijk leuker. Bijna bedtijd hier.
True, dat was ook goed vermaak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik lepel nog liever mijn ogen uit met een roestige vork dan haar vrijwillig zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef heiden6 het volgende:
Weg met dat gristentuig, we willen Hamer zien.
In mijn seizoensplanning zit de piek tijdens het WK.quote:
mensen die oorlog leuk vinden .......quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Q.E.D. het volgende:
quote:
Ja, die zit in het kabinet.quote:
Hj spreekt niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
zie rutte met zijn handen in de zakken staan. les 1 tijdens presenteren/debatteren: doe dat nooit
Maar stiekem keek jij ook CNN hopend op grote explosies.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mensen die oorlog leuk vinden .......
Hij is 48.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Verbal het volgende:
Is die Slob 41
Godgloeiende tering, geloven is lekker voor je gezondheid
V.
van sommige baantjes krijg je nou eenmaal eerder grijze haren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Verbal het volgende:
Is die Slob 41
Godgloeiende tering, geloven is lekker voor je gezondheid
V.
mevrouw Petersquote:
Daar werd niet naar verwezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Verwijzingen naar Cato Maior zijn immer relevant.
Hij spreekt namens zijn fractie, niet namens de regering.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Monidique het volgende:
Slob is een behoorlijk laffe gluiperd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Toch wel goed bezig nu, die Pechtold.
ChristenUnie ontwijkt zwakjes.
Wat moet hij dan doen terwijl hij wacht? Radslagen? Goochelen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
zie rutte met zijn handen in de zakken staan. les 1 tijdens presenteren/debatteren: doe dat nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |